Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2012

Τέλος στις καθυστερήσεις Το νέο πειθαρχικό των δημοσίων υπαλλήλων


Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο στο δημόσιο.

Με βασικά στοιχεία το διαχωρισμό και τη διάκριση των πρωτοβάθμιων συμβουλίων από τα υπηρεσιακά συμβούλια, αλλά και τη μη συμμετοχή αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων στα πειθαρχικά συμβούλια, κατατέθηκε τη Δευτέρα στη Βουλή από τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Δημήτρη Ρέππα, το σχέδιο νόμου για το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο των Δημοσίων Υπαλλήλων.
Στη σύνθεση των νέων πειθαρχικών συμβουλίων συμμετέχουν, στο μεν πρωτοβάθμιο δύο δικαστικοί λειτουργοί ή μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και τρεις υπηρεσιακοί παράγοντες με το βαθμό του διευθυντή με τη θέσπιση "ασυμβιβάστων".
Στο δευτεροβάθμιο πειθαρχικό, καθήκοντα προέδρου ασκεί ένας αντιπρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, όπως γινόταν και μέχρι τώρα και συμμετέχουν τέσσερα μέλη του ΝΣΚ και δύο υπηρεσιακοί παράγοντες με το βαθμό του γενικού διευθυντή.
Επίσης, για πρώτη φορά, γίνεται σαφής καταγραφή και αναφορά πειθαρχικών παραπτωμάτων, γεγονός που διασφαλίζει το δημόσιο υπάλληλο από αυθαίρετες κρίσεις λόγω του περιθωρίου που μέχρι τώρα υπήρχε με την ενδεικτική αναφορά παραπτωμάτων.
Κλείνει το παράθυρο της παραγραφής
Προβλέπεται μεγαλύτερος χρόνος παραγραφής, αναλόγως των πειθαρχικών παραπτωμάτων, αντιστοίχως από δύο σε πέντε χρόνια, από πέντε σε επτά χρόνια και σε δέκα χρόνια για ορισμένες περιπτώσεις που αφορούν σοβαρότατα παραπτώματα, όπως πράξεις μη αναγνώρισης του Συντάγματος, αδικαιολόγητη αποχή από την άσκηση των καθηκόντων, παράνομο οικονομικό όφελος κ.ά.
Ακόμη, προβλέπεται στο νέο Πειθαρχικό Δίκαιο η δυνατότητα για την επιβολή ταυτοχρόνως και πειθαρχικής τιμωρίας και οικονομικής κύρωσης.
Μάλιστα, οικονομική κύρωση μπορεί να επιβάλλεται και μετά τη συνταξιοδότηση του δημοσίου υπαλλήλου.
Αυτή η ταυτόχρονη επιβολή των δύο ποινών, πειθαρχικών και οικονομικών, δεν προβλεπόταν μέχρι τώρα.
Τέλος στις καθυστερήσεις
Στο σχέδιο νόμου επισημαίνεται ότι τα πειθαρχικά συμβούλια πρέπει να ολοκληρώνουν το έργο τους σε εύλογο χρόνο, προκειμένου να μην παρατηρείται, όπως σήμερα, η καθυστέρηση στη διεκπεραίωση πολλών υποθέσεων και έχει ως αποτέλεσμα την αβεβαιότητα και την επιβάρυνση συνολικά της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης.
Εκσυγχρονίζονται ακόμα διατάξεις για την αυτοδίκαιη αργία, με τη μείωση των αποδοχών, στην οποία τίθενται υπάλληλοι μέχρι να αποφανθούν τα Δικαστήρια.
Ιδιαίτερη προσοχή επιδεικνύεται στις περιπτώσεις τέλεσης ποινικού αδικήματος με έντονη κοινωνική απαξία.

Ανεβλήθη το Δ.Σ. του Επιμελητηρίου



Ως μη σύννομη ανεβλήθη η συνεδρίαση του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Μαγνησίας η οποία είχε προγραμματισθεί για το βράδυ της Δευτέρας. Τα θέματα έθεσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Τέλης Μπασδάνης δεν συζητήθηκαν ύστερα από παρέμβαση του Γ.Γ. κ. Στάθη Πλαστάρα, ο οποίος ενημέρωσε το Σώμα ότι τα θέματα θα έπρεπε να εγκριθούν πρώτα από την διοικητική επιτροπή η οποία όμως δεν προσκλήθηκε από τον πρόεδρο. Τα θέματα που θα συζητούνταν ήταν τα χαράτσια της ΔΕΗ στους βιοτέχνες και οι μετοχές της ΙΑΣΩΝ Α.Ε τις οποίαε ζητούσε ο Δήμος Βόλου να του παραχωρηθούν.

Ζημιές στο αεροδρόμιο της Καλύμνου από την κακοκαιρία


Η πρόσφατη κακοκαιρία δημιούργησε προβλήματα στο αεροδρόμιο της Καλύμνου αφού οι σφοδροί άνεμοι έσπασαν την πόρτα της εισόδου επιβατών. Ο αερολιμενάρχης Καλύμνου δήλωσε ότι θα χρειαστεί μια εβδομάδα για να αποκατασταθεί η ζημιά.

Πηγή:perifereianews

"Δένουν" τα πλοία την Τρίτη οι ναυτεργάτες


Προβλήματα αναμένεται να υπάρξουν την Τρίτη στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, λόγω συμμετοχής στη 24ωρη παννατική απεργία, πέντε ναυτεργατικών σωματείων, σε όλες τις κατηγορίες πλοίων.Καλό θα είναι οι επιβάτες που πρόκειται να ταξιδέψουν, να επικοινωνούν πριν από την αναχώρησή τους με τα κατά τόπους λιμεναρχεία και τουριστικά πρακτορεία.

Τα ναυτεργατικά σωματεία που συμμετέχουν στην αυριανή κινητοποίηση είναι αυτά της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής Εμπορικού Ναυτικού «Ο Στέφενσων», της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων Ναυτικού (ΠΕΕΜΑΓΕΝ), της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών- Ναυαγοσωστικών και της Πανελλήνιας Ένωσης Συνταξιούχων ΝΑΤ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση των ναυτεργατικών σωματείων, η πλειοψηφία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας αποφάσισε σε συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της, να μη συμμετάσχει στην 24ωρη παναττική απεργία, απορρίπτοντας την πρόταση με 8 κατά και 2 λευκά σε σύνολο 15.

Σε ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία αναφέρουν «ότι πάνω από ένα χρόνο διατηρείται το μέτρο της πολιτικής επιστράτευσης, οι στρατιές των ανέργων διογκώνονται, ενώ ελάχιστοι ναυτεργάτες παίρνουν ακόμα και αυτό το επίδομα ντροπής των 295 ευρώ, χωρίς κοινωνικοασφαλιστική προστασία».

Στην ανακοίνωση τονίζεται επίσης ότι, με πολυνομοσχέδιο, η πλήρης άρση του καμποτάζ θα επεκταθεί εκτός από την κρουαζιέρα και στην ακτοπλοΐα, αναφέρεται ότι το ΝΑΤ εντάχθηκε από 1/1/2012 στο υπουργείο Εργασίας και γίνεται λόγος για πρόσθετες φοροαπαλλαγές στο εφοπλιστικό κεφάλαιο.

«Οι ναυτεργάτες θα βρίσκονται στους καταπέλτες των πλοίων στις 17 Γενάρη», τονίζεται, τέλος, στην ανακοίνωση των ναυτεργατικών σωματείων.

Ακούστε κι αυτό! Ντοκιμαντέρ με τίτλο: «1821″ αναφέρει πως οι σημερινοί Έλληνες προέρχονται από τους Αρβανίτες, δηλαδή από την Αλβανία.

Οι Αλβανοί υποστηρίζουν πως ο Μάρκος Μπότσαρης δεν ήταν Έλληνας!

Οι Αλβανοί υποστηρίζουν πως ο Μάρκος Μπότσαρης δεν ήταν Έλληνας!

Τον ήρωα μάλιστα Μάρκο Μπότσαρη, όπως και τους υπόλοιπους Σουλιώτες, τους χαρακτηρίζουν ως Αρβανίτες, άρα Αλβανούς, όπως αποκαλύπτει η «Κάτοψη».

Το αλβανικό πρακτορείο ειδήσεων «Ina-News», αναφέρει: «Το ντοκιμαντέρ αυτό το λογοκρίνει η ελληνική εκκλησία, επειδή υπάρχουν στοιχεία που δεν πρέπει να μάθει ο ελληνικός λαός.

Οι Έλληνες δεν έχουν σχέση με την αρχαία Ελλάδα, αλλά οι περισσότεροι είναι Αρβανίτες- Αλβανοί που με τη βία εξελληνίστηκαν».

Γίνεται σύγχυση με τους Αρβανίτες, τους αρβανιτόφωνους Έλληνες. Άλλο, όμως, Αλβανοί και άλλο Αρβανίτες. Υπάρχει μεγάλη διαφορά. Ο Μάρκος Μπότσαρης, ήταν Έλλην αρβανιτόφωνος, όπως όλοι οι Σουλιώτες.

Η ελληνική του συνείδηση φαίνεται και από την περίφημη φράση που είπε όταν πρωτοπάτησε στα Επτάνησα : Ο Έλλην δεν μπορεί να αισθάνεται ελεύθερος εκεί όπου κυματίζει η Βρεττανική σημαία».
Διαβάστε περισσότερα στην Prionokordela.gr

Έξι νεκροί για να απολαύσει ο σερβιτόρος τη θέα

Ιταλία: Έξι νεκροί για να απολαύσει ο σερβιτόρος τη θέα

«Αντονέλο, έλα να δεις, είμαστε πολύ κοντά στο Τζίλιο σου» είπε σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, λίγη ώρα πριν από την τραγωδία, ο καπετάνιος του Costa Concordia, απευθυνόμενος στον επικεφαλής των σερβιτόρων. Ωστόσο, η επιλογή του να περάσει τόσο κοντά από τις ακτές «σέρβιρε» τον θάνατο έξι, μέχρι στιγμής, ανθρώπων.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Corriere della Serra, ο καπετάνιος θέλησε να ευχαριστήσει τον επικεφαλής των σερβιτόρων, ο οποίος κατάγεται από το συγκεκριμένο ιταλικό νησί, ακουμπώντας στην κυριολεξία τις ακτές, με αποτέλεσμα τη βύθιση του πλωτού «παλατιού».
«Προσοχή, είμαστε πάρα πολύ κοντά στην ακτή»
Όπως αναφέρει η εφημερίδα, λίγο πριν από το δυστύχημα, ο καπετάνιος είχε απευθυνθεί στον επικεφαλής, Αντονέλο Τιέβολι, καλώντας τον στη γέφυρα του πλοίου. Μάλιστα, ο Τιέβολι θα έπαιρνε άδεια την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά λόγω έλλειψης αντικαταστάτη αναγκάστηκε να παραμείνει στο πλοίο.
Έτσι, ανέβηκε στη γέφυρα, έσκυψε στην κουπαστή και βλέποντας το πλοίο να πλησιάζει επικίνδυνα στο νησί, φώναξε στον καπετάνιο: «προσοχή, είμαστε πάρα πολύ κοντά στην ακτή». Όμως το πλοίο προσάραξε ακριβώς μετά την προειδοποίηση αυτή, σύμφωνα με την Κοριέρε.
Ο προϊστάμενος των σερβιτόρων κατέθεσε στην ακτοφυλακή και αναμένεται να επαναλάβει την κατάθεσή του στους καραμπινιέρους, στο πλαίσιο της έρευνας για την εξακρίβωση των συνθηκών του δυστυχήματος, σύμφωνα πάντα με την εφημερίδα.
Χθες το βράδυ η εταιρεία στην οποία ανήκει το Costa Crociere επέρριψε ευθέως την ευθύνη στον καπετάνιο του, κατηγορώντας τον ότι διέπραξε σφάλματα όσον αφορά την πορεία του πλοίου, αλλά και τη διαχείριση της κατάστασης έκτακτης ανάγκης που προέκυψε.
«Δεν θα ήθελα να είμαι ο κυβερνήτης του Τιτανικού»
Ο καπετάνιος είχε δηλώσει το 2010 στην τσεχική εφημερίδα Dnes ότι «δεν θα ήθελε να ήταν ο κυβερνήτης του Τιτανικού». Χαρακτηριστικά είχε αναφέρει πως «δεν θα ήθελα να βρεθώ ποτέ στη θέση του καπετάνιου του Τιτανικού, ο οποίος ήταν υποχρεωμένος να πλεύσει στον ωκεανό ανάμεσα στα παγόβουνα. Όμως πιστεύω ότι χάρη στην προετοιμασία, μπορεί κανείς να θέσει υπό έλεγχο κάθε κατάσταση και να προλάβει ενδεχόμενα προβλήματα», σημείωνε.
«Η ασφάλεια των επιβατών μετράει πάνω απ' όλα!», υπογράμμιζε τότε ο Σκετίνο.

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης η Φλώρινα

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης η Φλώρινα

Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης κηρύχθηκε ο Δήμος Φλώρινας, από τον δήμαρχο Ιωάννη Βοσκόπουλο.

Ο συντονισμός ανατέθηκε στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.
Στη Φλώρινα, δεν θα λειτουργήσουν αύριο τα σχολεία και οι παιδικοί σταθμοί. Στην Κοζάνη θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους μια ώρα αργότερα και στα Γρεβενά, στις 9.15μμ.

Υποβάθμιση του EFSF από την S&P


Στην υποβάθμιση του μηχανισμού στήριξης της Ευρωζώνης, EFSF, προχώρησε σήμερα ο οίκος αξιολόγησης Standard& Poor’s στο ΑΑ+.

Η αρνητική αυτή εξέλιξη ήρθε μετά το «ντόμινο» υποβαθμίσεων της Γαλλίας και ακόμη οκτώ χωρών της Ευρωζώνης την περασμένη Παρασκευή.

Ο οίκος ανέφερε ότι «βρίσκεται στη διαδικασία αξιολόγησης» όσον αφορά τις προοπτικές (outlook) του ταμείου.

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Νοσοκομείο Βόλου






Η Επιτροπή Αγώνα Θεσσαλίας καλεί «συναγωνιστές και συναγωνίστριες να πλαισιώσουν άμεσα της λαϊκές συνελεύσεις γειτονιάς και την συνέλευση της επιτροπής μας για να δοθούν οι επερχόμενες αποφασιστικές μάχες ενάντια στην ανεργία, τη φοροληστεία, τα χαρατσώματα σε μισθούς και συντάξεις, τη κοινωνική καταστροφή.

Σύμφωνα με δράσεις που ανακοινώθηκαν, την Τρίτη 17/1, 5.30μμ, στα επείγοντα περιστατικά Νοσοκομείου Βόλου, θα γίνει παράσταση διαμαρτυρίας ενάντια στη χρεοκοπία της υγείας. Κάθε Τετάρτη, 6.30μμ, ΧΩΡΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ Ιωλκού 33, Βόλος (τακτική συνέλευση)».

ΣΕΙΣΜΟΣ 2,8 ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ

Origin Time
Monday, 16 January 2012, 16:51:07 UTC
 Magnitude
M 2.8
 Latitude
39.64°N
 Longitude
23.46°E
 Depth
10 km
 Region
Aegean Sea
 Distances
53 km N of Skiathos
54 km NE of Volos
185 km N of Athina
 # of Arrivals 8
 Location Type Automatic

  Detailed Map
16/01/2012 16:51:07      39.64°N   23.46°E      M 2.8


κινητή καντίνα στην Σκόπελο θα πουλάει τσιγάρα πίτσες σουβλάκια καρτ ποστάλ ουίσκι ποτά διάφορα γλυκά παγωτα και χίλια άλλα πράγματα και όλα αυτά με άδεια του Δήμου Σκοπέλου παρακαλώ υπάρχει κάποιος υπευθύνως να μας εξήγηση εάν είναι νόμιμα όλα αυτά?



ο σύλλογος καταστηματαρχών Σκοπέλου που είναι? 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου