Τρίτη, 7 Ιουνίου 2011

Αντίσταση στις γειτονιές!: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ - ΚΑΛΕΣΜΑ

Αντίσταση στις γειτονιές!: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ - ΚΑΛΕΣΜΑ

Ανυπακοή!

Απεργία!

Η κατάρριψη των δύο τουρκικών μαχητικών και το πνεύμα της Π.Α.


Οι συνεχείς πρωτιές της Πολεμικής Αεροπορίας σε όλες τις ασκήσεις που συμμετέχει σε ΝΑΤΟϊκό επίπεδο, αλλά κυρίως η πρόσφατη επιτυχία της 343 Μοίρας όπου αντιμετώπισε  δύο τουρκικά F-4E 2020 Terminator, έφεραν στο μυαλό όλων την αερομαχία του 1974 όπου δύο τουρκικά F-102 Delta Dart, καταρρίφθηκαν  από ελληνικά F-5A Freedom Fighter. Aξίζει πραγματικά αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνά η χώρα να θυμηθούμε πως η τουρκική Αεροπορίας υπέστη μία ήττα που την εξαφάνισε για πολλά χρόνια από τον ουρανό του Αιγαίου.
O ένας από τυος δύο Έλληνες πιλότους ο τότε Ανθυποσμηναγός (1) Θωμάς Σκαμπαρδώνης, υπηρετούσε από τον Σεπτέμβριο του 1972 στην 337 ΜΑΗ της 111 ΠΜ πετώντας με F-5. και αφηγείται: «Από νωρίς το πρωί είχαμε μαζικές παραβιάσεις του FΙR Αθηνών από τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη. Εγώ, όπως και όλοι οι συνάδελφοί μου ήμασταν μέσα στα αεροσκάφη μας και περιμέναμε. Οι ετοιμότητες ήταν των 5 και των 2 λεπτών και έτσι ήμασταν αναγκασμένοι να περιμένουμε δεμένοι μέσα στα πιλοτήρια των F-5 την εντολή για scramble».
''Οταν απογείωθήκαμε ακολουθώντας τις κατευθύνσεις που μου έδινε το 'Jοker, το ραντάρ του Πηλίου, πήραμε ανοδική πορεία με κατεύθυνση το Βόρειο Αιγαίο.
O Δινόπουλος ακολουθούσε από σχετικά μεγάλη απόσταση και πετώντας ψηλότερα (δεν γνωρίζω ακριβώς πόσο) προκειμένου να μπορεί με ευχέρεια να ελέγχει τις κινήσεις μου και τον περιβάλλοντα χώρο. Εγώ ακολουθούσα πιστά τις εντολές του "Joker" οι οποίες διαρκώς μου άλλαζαν πορεία και επίπεδο. Βλέπετε οι "στόχοι" ήταν πολλοί εκείνη την ημέρα. Μετά από δύο ή τρεις τέτοιες αλλαγές πορείας και ύψους με βάση τις εντολές που έπαιρνα από το "Joker, μου δόθηκε τελικά εντολή να πετάξω προς την περιοχή μεταξύ Αγίου Ευστρατίου και Λήμνου, στο επίπεδο των 20.000 ποδών.
Ενώ βρισκόμουν ακόμη σε άνοδο σε ύψος 18.000 περίπου ποδών και με ταχύτητα 350 περίπου κόμβων, το "Joker" μου υπέδειξε ότι έπρεπε να αναζητήσω τον στόχο 20 περίπου μοίρες προς τα δεξιά. Είχα λοιπόν στραμμένη την προσοχή μου προς αυτή την κατεύθυνση όταν ελάχιστα αργότερα δύο τουρκικά F-102 που πετούσαν σε κλειστό σχηματισμό πέρασαν αστραπιαία από αριστερά μου σε απόσταση η οποία δεν πρέπει να ήταν μεγαλύτερη των 200 μέτρων.
Ενστικτωδώς και χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση, έσπασα την άνοδο και έστρεψα απότομα προς τα αριστερά για να βρεθώ πίσω τους. Ελάχιστα αργότερα διαπίστωσα ότι το ίδιο έχαναν και αυτοί, αφού είχα συνεχώς οπτική επαφή, βλέποντάς τους στα αριστερά μου (Ώρα 8').
Ενημέρωσα το "Joker" και η αλήθεια είναι ότι όταν τους είδα να στρέφουν πίσω μου. πίστεψα ότι παίρνουν πορεία ανατολική για να επιστρέψουν. Κάτι τέτοιο όμως δεν έγινε. Συνέχισαν να στρέφουν με σκοπό να μου "πάρουν την ουρά" και αυτό άρχισε να φαίνεται πεντακάθαρα. Εγώ με πλήρη στοιχεία στους κινητήρες και τον μέγιστο βαθμό στροφής, προσπαθούσα να έχω διαρκώς οπτική επαφή μαζί τους. Στην προσπάθειά μου αυτή, η ταχύτητό μου έπεσε στους 300 περίπου κόμβους και έτσι άρχισα σταδιακά να βυθίζω για να την αυξήσω γιατί αυτοί είχαν το πλεονέκτημα. τουλάχιστον από πλευράς ταχύτητας, καθώς συναντηθήκαμε στο ίδιο ύψος αλλά εγώ βρισκόμουν σε άνοδο και αυτοί πετούσαν ευθεία και οριζόντια.
Μετά από τέσσερεις τουλάχιστον περιστροφές κατ' αυτόν τον τρόπο, ανέφερα στο 'Joker" ότι είχα εμπλοκή και συνέχισα να στρέφω κατερχόμενος. Σε κάποια στιγμή έπαψα να τους βλέπω, αλλά συνέχισα να ελίσσομαι και να ψάχνω τον ουρανό γύρω μου για να τους ξαναδώ. "Εχοντας κατέβει κάτω από το επίπεδο των 10.000 ποδών και ερευνώντας προG κάθε κατεύθυνση, είδα ξαφνικά στη Θάλασσα, η οποία ήταν σχετικά τρικυμιώδεις, έναν τεράστιο πίδακα νερού που ελάχιστα αργότερα μετατράπηκε σε μία μεγάλη κηλίδα.
Τότε κατάλαβα ότι κάτι έγινε και αμέσως ξέχασα τους Τούρκους και άρχισα να αναζτάω το αεροπλάνο του Δινόπουλου. Ήρθα σε επαφή με το "Joker" για να μάθω που βρίσκεται, αλλά δεν πήρα συγκεκριμένη απάντηση. Μου δόθηκε όμως εντολή να πάρω πορεία επιστροφής προς την Αγχίαλο και ελάχιστα αργότερα το 'Joker" μου έδωσε την πορεία ενός στόχου που είχε σχεδόν την ίδια κατεύθυνση με εμένα. Προσπάθησα με τη βοήθεια των οδηγιών του 'Joker" να τον εντοπίσω, αλλά δεν τα κατάφερα. Ν ορατότητα δεν ήταν η καλύτερη εκείνη την ημέρα».
Η αερομαχία για τον Σκαμπαρδώνη είχε τελειώσει, αλλά η αγωνία του επρόκειτο να κρατήσει λίγα λεπτά ακόμη. Αυτό που είχε δει στην θάλασσα, δεν μπορεί παρά να οφείλετο στην πτώση κάποιου αεροπλάνου. 'Οση ώρα πετούσε επιστρέφοντας στην βάση του, διάφορες σκέψεις περνούσαν από το μυαλό του.
Καθώς το αεροσκάφος του ακουμπούσε στον 08/26 της Νέας Αγχιάλου, η ανησυχία για τον συνάδελφό του είχε κορυφωθεί.
«Μόλις προσγειώθηκα, πάνω από το αεροδρόμιο φάνηκε και το αεροπλάνο του Δινόπουλου. Τον περίμενα στο τέλος του διαδρόμου και όταν πλησίασε, έκπληκτος πρόσεξα ότι από τα αχροπτερύγιά του έλειπαν και οι δύο Sidewinder. Ακινητοποιώντας τα αεροσκάφη μας στην πίστα κατεβήκαμε και πριν χαλά-καλά προλάβουμε να ανταλλάξουμε δύο κουβέντες, βρεθήκαμε περιτριγυρισμένοι από κόσμο. Οι τεχνικοί και οι συνάδελφοι χειριστές μαζεύτηκαν γύρω μας σαν τις μέλισσες, προσπαθώντας να μάθουν τι ακριβώς έγινε. Σχεδόν αμέσως ήρθε ένα τζιπ και μας πήρε από αυτό το πανδαιμόνιο. Και εγώ και ο Υποσμηναγός Δινόπουλος, ανακριθήκαμε ξεχωριστά και κατόπιν επιστρέιμαμε στα καθήκοντά μας και λίγο αργότερα έμαθα και εγώ τι ακριβώς είχε γίνει.
O Δινόπουλος που ακολουθούσε από σχετικά μεγάλη απόσταση και πιο ιμηλά, δεν έγινε αντιληπτός από τους δύο Τούρκους χειριστές. Παρακολούθησε την όλη εξέλιξη της εμπλοκής μου με τα τουρκικά αεροσκάφη κατεβαίνοντας και πλησιάζοντας. Πριν προλάβει δε να επέμβει, είδε τις καταπακτές του Νο Ι του τουρκικού σχηματισμού να ανοίγουν και αμέσως μετά να εκτοξεύεται ένα βλήμα ΑΙΜ-4 Falcon, εναντίον μου.
Το βλήμα αστόχησε καθώς, όντας σε κλειστή παρατεταμένη στροφή και εγώ και αυτοί, ήταν εκτός παραμέτρων βολής. Χωρίς να γίνει αντιληπτός ο Δινόπουλος είχε φτάσει πίσω τους σε ακτίνα βολής.
Να σημειώσω εδώ ότι η αναγνώριση του στόχου γινόταν οπτικά. Όπως γνωρίζετε το F-5 δεν είχε ραντάρ. Όταν γινόταν η αναγνώριση του στόχου γυρνούσες τους διακόπτες επιλογής στον πίνακα οπλισμού σε θέση ΟΝ (ή ΑRΜ), επιλέγοντας πολυβόλα ή πυραύλους. Εκείνη την εποχή είχαμε επάνω στα F-5 τους ΑΙΜ-9B.

O εγκλωβισμός του στόχου επιτυγχανόταν όταν μετά το γύρισμα του διακόπτη επιλογής των πυραύλων, οι κεφαλές τους ψύχονται και ερχόμενες σε επαφή με το ρεύμα καυσαερίων του προπορευόμενου (εχθρικού) αεροσκάφους, έδιναν ένα οξύ ηχητικό σήμα που γινόταν ασθενέστερο όταν το ρεύμα των καυσαερίων χανόταν και φυσικά ισχυρότερο όταν βρισκόσουν στο κέντρο του.
Τότε ήσουν έτοιμος για βολή. Την απόσταση του στόχου την καθόριζες πάλι με το μάτι, μέσα όμως από το σκοπευτικό του αεροσκάφους. Δηλαδή για παράδειγμα εάν η επιφάνεια του σκοπευτικού κάλυπτε πλήρως το εχθρικό αεροσκάφος μπροστά σου, η απόστασή ήταν γύρω στα 1.200 μέτρα, εάν το τελευταίο κάλυπτε το μισό σκοπευτικό τότε η απόσταση ήταν σχεδόν η διπλάσια κ.ο.κ. Εάν θυμάμαι καλά η καλύτερη και φυσικά συνιστώμενη απόσταση βολής για τον ΑΙΜ-9B, ήταν τα 800 περίπου μέτρα.
Εχοντας αυτές τις παραμέτρους βολής ο Δινόπουλος γύρισε τους διακόπτες του σε θέση ΟΝ και εκτόξευσε αμέσως έναν Sidewinder εναντίον των τουρκικών αεροσκαφών. Το βλήμα αυτό αστόχησε, καθώς η κεφαλή του δεν είχε ακόμη ψυχθεί και δεν ήταν έτοιμο για βολή. O δεύτερος Sidewinder όμως στον χρόνο που μεσολάβησε, ψύχθηκε και έδωσε το χαρακτηριστικό ηχητικό σήμα εγκλωβισμού. Χωρίς να διστάσει ο υποσμηναγός πάτησε την σκανδάλη στο χειριστήριο. Το βλήμα βρήκε "κέντρο" και ο"Ελληνας χειριστής με την εκδήλωση της έκρηξης, έχανε ένα απότομο δεξί brake, για να μην χτυπηθεί από τα κομμάτια του τουρκικού F-102 που άρχισε φλεγόμενο (ό,τι απέμενε από αυτό) να πέφτει προς τη θάλασσα».
Κατά την περιγραφή της αερομαχίας, ο Σκαμπαρδώνης σχολίασε ότι ουσιαστικώς «όλη την δουλειά» την έκανε ο υποσμηναγός, ο οποίος και ανταπέδωσε τα πυρά στα τουρκικά αεροσκάφη. O Δινόπουλος, μετέπειτα, το 2001 μιλώντας στο περιοδικό COCKPIT, απέδωσε εύσημα και στον νεαρό ανθυποσμηναγό, σημειώνοντας ότι έκανε τον κατάλληλο ελιγμό την κατάλληλη στιγμή, ώστε να αποφύγει το τουρκικό βλήμα.
H αερομαχία περιγράφεται συνοπτικά στην 'Εκθεση Σεμερτζάκη:
«Περί την 22.13.30' εν ζεύγος ημετέρων αεροσκαφών Π¬5 (111 ΩΜ) ενεπλάκη εις Αερομαχίαν, 10 ν.μ. ΝΔ νήσου ΛΕΣΒΟΥ, μετά Τουρκικού ζεύγους αεροσκαφών F-102 όπερ επεχείρει αναχαίτισιν κατά ημετέρου αεροσκάφους ALBATROS.
Η Αναχαίτισις, κατευθυνόμενη αρχικώς υπό της 2 ΜΚΕΠ (ΠΗΛΙΟΝ), ήτο μετωπική, εν συνεχεία απωλέσθη η R/1' επικοι¬νωνία. Καθ' ην στιγμήν επετεύχθη οπτική επαφή, ο στόχος εξετέλεσεν στροφήν προς ΤΟΥΡΚΙΑΝ. Τούτο εξελήφθη, υπό του ημετέρου Νο1, ως αποχώρησις του εχθρικού σχηματισμού και κατά συνέπειαν δεν προέβη εις επιθετικήν τινά ενέργειαν, τηρών τους ισχύοντες κανόνες εμπλοκής. Μετ' ολίγον όμως, τα Τουρκικά αεροσκάφη εξετέλεσαν στροφήν δι' επίθεσιν κατά του ημετέρου Νο1 αεροσκάφους και λαβόντα θέσιν όπισθεν αυτού, εξετόξευσαν βλήμα (FALCON) εναντίον του, ανεπιτυχώς.
Η επίθεσις εγένετο αντιληπτή υπό του ημέτέρου Νο2, αεροσκάφους, όπερ παρηχολούθει εκ μεγαλυτέρου ύψους και το οποίον λόγω βλάβης R/Τ είχεν απολέσει επαφήν μετά του Νο1 και του ελέγχοντος Σταθμού RADAR. Αμέσως το Νο2 αεροσκάφος έλαβε θέσιν μάχης και εξετόξευσεν βλήμα (GAR-8) εναντίον του Νο1 Τουρκικού αεροσκάφους, ανεπιτυχώς.
Εν συνεχεία το Νο1 εχθρικόν αεροσκάφος απεσπάσθη του σχηματισμού, το δεν ημέτερον Νο2 εξετόξευσεν και το έτερον βλήμα (GAR-8) εναντίον του Νο2 εχθρικού αεροσκάφους. O χειριστής του ημετέρου Νο2 δεν ηδυνήθη να εξαχριβώση την χατάρριψιν του εχθρικού Νο2. Ο χειριστής όμως του ημετέρου Νο1 αντελήφθη επί της επιφανείας της Θαλάσσης υψηλόν κυματισμόν, υποθέσας ότι κατερρίφθη το ημέτερον Νο2. Εικάζεται ότι ο εν λόγω κυματισμός προήλθεν εκ της καταρρίψεως του Τουρκικού αεροσκάφους».
H αερομαχία όμως είχε συνέπειες και για το Νο1 τουρκικό F¬102. Κλονισμένος προφανώς ο χειριστής του από την προσπάθεια αποφυγής του ΑΙΜ-9 και έχοντας αντιληφθεί προφανώς την κατάρριψη του συναδέλφου του, έχασε τον προσανατολισμό του. Περιπλανήθηκε έτσι στο Αιγαίο φθάνοντας μέχρι το ύψος της Τανάγρας, φέροντας το 1FF/SlF σε θέση EMERGENCY.
'Οταν αντιλήφθηκε το σφάλμα του, έλαβε πορεία ανατολική και καταδιωκόμενος από άλλα ελληνικά μαχητικά που στο μεταξύ είχαν απογειωθεί, πέρασε νοτίως της Χίου.
Την ώρα αυτή, οι ελληνικοί σταθμοί ραντάρ εντόπισαν δύο άλλα ίχνη τουρκικών αεροσκαφών που πετούσαν στην περιοχή Σμύρνης, ανατολικώς της Σάμου. Εκτελούσαν απλούς κύκλους, δείχνοντας να αναμένουν κάτι. Είτε γνώριζαν τις στιγμές αγωνίας που περνούσε ο συνάδελφός τους και τον περίμεναν για να του παράσχουν βοήθεια, είτε ανέμεναν γενικώς κάποιο σημάδι από το ζεύγος των F-102 που είχε «εξαφανισθεί».
Σε κάθε περίπτωση, οι Τούρκοι δεν τολμούσαν πλέον να εισέλθουν στον ελληνικό χώρο. Πράγματι, μόλις το καταδιωκόμενο F-102 εισήλθε στον τουρκικό χώρο, οι συνάδελφοί του το πλησίασαν και τον συνόδευσαν κατευθυνόμενοι προς την Σμύρνη. 'Ομως το F-102 δεν έφθασε ποτέ στον προορισμό του.
Κατά την 'Εκθεση Σεμερτζάκη, «λόγω εξαντλήσεως των καυσίμων του, εγκατελείφθη υπό του χειριστού». Σύμφωνα με τον Σκαμπαρδώνη, «Αρκετά δε αργότερα μάθαμε ότι ο δεύτερος Τούρκος χειριστής, υπέστη τέτοιο σοκ που έχασε τον προσανατολισμό του. Στις απεγνωσμένες προσπάθειές του να φτάσει πάνω από την τουρκική ακτή σε κατάσταση πανικού, φοβούμενος ίσως ότι τα ελληνικά αεροσκάφη εξακολουθούν να βρίσχονται στην ουρά του, εξάντλησε, μάλλον μέσω αδικαιολόγητης και υπερβολικής χρήσης του μετακαυστήρα του κινητήρα του, τα καύσιμά του με αποτέλεσμα να πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωση κάπου στα Μικρασιατικά παράλια. Το αεροπλάνο του καταστράφηκε ολοσχερώς και ο ίδιος τραυματίστηκε ßαρειά με αποτέλεσμα να πεθάνει μετά από λίγο.
Επίσης μάθαμε ότι και οι δύο Τούρκοι χειριστές ήταν υψηλόβαθμο,. Με βάση τις πληροφορίες μας ο αρχηγός του σχηματισμού ήταν αντισμήναρχος και ο Νο.2 επισμηναγός. Μετά από αυτό τίποτα. Όλα ξαναγύρισαν στους κανονικούς τους ρυθμούς και οι Τούρκοι δεν ξαναφάνηκαν ούτε κατά τη διάρκεια της δεύτερης εισβολής στην Κύπρο τον Αύγουστο».
H αντίδραση της ελληνικής πλευράς ήταν και πάλι αξιοπερίεργη. Κατά την εξέλιξη της αερομαχίας και περί τις 13.40, διαβιβάσθηχε εντολή του Κέντρου Επιχειρήσεων του Αρχηγείου Αεροπορίας όπως «τα ημέτερα αεροσκάφη, μη βάλλουν εάν δεν βληθούν». Λίγο αργότερα δε, στις 14.20, διαβιβάσθηκε νέα εντολή σύμφωνα με την οποία "τα ημέτερα αεροσκάφη Αεραμύνης μη ίπτανται πέραν του 25ου Μεσημβρινού"! Σας θυμίζει κάτι αυτό;
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Υπεράριθμοι επιβάτες σε Ε/Γ-Τ/Ρ στην Ιερισσό


Σε καταμέτρηση επιβατών που διενεργήθηκε, σήμερα στις 13:30, από προσωπικό της Λιμενικής Αρχής Ιερισσού στο Ε/Γ-Τ/Ρ «ΜΕΝΙΑ ΜΑΡΙΑ Ι» Ν. Θεσσαλονίκης 973, το οποίο εκτελούσε περιηγητικό πλου από όρμο Παναγίας για Δυτικές ακτές Αγίου Όρους - λιμένα Ουρανούπολης, διαπιστώθηκε ότι επέβαιναν σε αυτό 451 επιβάτες, ενώ το Πιστοποιητικό Ασφαλείας του πλοίου προβλέπει 343 επιβάτες.
Προανάκριση, διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Αγίου Ιερισσού.

Σύλληψη βαθμοφόρου Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. στη Σαμοθράκη για πορνογραφία ανηλίκων μέσω διαδικτύου


Συνελήφθη σήμερα, στις 16:00, από Αστυνομικούς της Διεύθυνσης Ασφαλείας Θεσσαλονίκης του τμήματος Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, παρουσία Δικαστικού Λειτουργού, μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε στην οικία του στη Σαμοθράκη, βαθμοφόρος Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. με την κατηγορία  «πορνογραφία ανηλίκων μέσω διαδικτύου».
Αμέσως ενημερώθηκε ο Εισαγγελέας Ναυτοδικείου Θεσσαλονίκης, ο οποίος διέταξε το σχηματισμό δικογραφίας και την προσαγωγή του στο πλαίσιο του αυτοφώρου.
Με απόφαση του Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής ο βαθμοφόρος τέθηκε σε διαθεσιμότητα, ενώ παράλληλα διατάχθηκε διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης.

Άπειρος κόσμος στη Χίο έχει αποκλείσει τον Σκανδαλίδη στη Νομαρχία!

Άπειρος κόσμος στη Χίο έχει αποκλείσει τον Σκανδαλίδη στη Νομαρχία! Πρωτοφανές για τη Χίο, τόσο για το πλήθος όσο και για το πάθος. Νεότερα σε λίγο...

Διαμαρτυρία συνταξιούχων και εν ενεργεία ναυτικών στο Ν.Α.Τ.


Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Ν.Α.Τ. (Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο) και πορεία προς το Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας πραγματοποίησαν το μεσημέρι οι ενώσεις και τα σωματεία των συνταξιούχων και εν ενεργεία ναυτικών.

Τα σωματεία επέδωσαν ψήφισμα με τις θέσεις τους αρχικά στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο και εν συνεχεία στο υπουργείο.

Οι συνταξιούχοι και εν ενεργεία ναυτικοί ζητούν την εφαρμογή του νόμου 3075/02, για αναπροσαρμογή όλων των συντάξεων των ναυτικών στο 80% των εν ενεργεία μισθών καθώς και την άρση της πολιτικής επιστράτευσης των ναυτικών και την απορρόφηση όλων των ανέργων.

Παράλληλα, δηλώνουν αντίθετοι στη λήψη μέτρων περικοπής των επικουρικών συντάξεων και ζητούν άμεση πληρωμή των εφάπαξ παροχών του Ταμείου Πρόνοιας και διατήρηση της αυτονομίας του Ν.Α.Τ.. 
zoygla

Σύλληψη για ναρκωτικά στο Βόλο



Χθες στις 19.45, στην κεντρική προβλήτα του λιμένα Βόλου, συνελήφθη από προσωπικό της τοπικής Λιμενικής Αρχής, κατά την αποβίβαση του από Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο, 41χρονος, διότι βρέθηκαν στην κατοχή του:
α)  μία (01) νάυλον συσκευασία, η οποία περιείχε ακατέργαστη ινδική κάνναβη μικτού βάρους 7,2 γραμμαρίων,
β) δύο (02) ποσότητες ακατέργαστης ινδικής κάνναβης μικτού βάρους 9,2 και 6,9 γραμμαρίων αντίστοιχα και
γ) μία (01) χάρτινη συσκευασία, που περιείχε κατεργασμένη κάνναβη (σοκολάτα) μικτού βάρους 0,1 γραμμαρίων. 
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου, που διενεργεί την προανάκριση, κατά την αυτόφωρη διαδικασία, κατασχέθηκαν  οι προαναφερόμενες ναρκωτικές ουσίες.

Aγνοείται 83χρονη από τη Σκόπελο


Από τις 28 Μαΐου έχει να δώσει σημεία ζωής μία 83χρονη γυναίκα, στη Σκόπελο, η οποία φέρεται να αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας. Η εξαφάνισή της δηλώθηκε στην Αστυνομία από τον γιο της στις 3 Ιουνίου και αμέσως άρχισαν οι έρευνες. Έως και την Κυριακή δεν είχαν αποτέλεσμα και χθες ζητήθηκε η συνδρομή της Πυροσβεστικής.

Ανακοινώσει του ΠΑΜΕ


Όλοι στην ΑΠΕΡΓΙΑ, ΟΛΟΙ στη μάχη για τη συθέμελη ανατροπή αυτής της πολιτικής!
 
Συνάδελφοι.
Κυβέρνηση, τρόικα, ΕΕ με τη στήριξη της ΝΔ και του ΛΑΟΣ επιχειρούν να ξεπουλήσουν στα μονοπώλια ότι έχει απομείνει από στρατηγικούς τομείς της οικονομίας και της παραγωγής.
Οι επιχειρήσεις των πρώην ΔΕΚΟ γιγαντώθηκαν με το αίμα και τον ιδρώτα του ελληνικού λαού, δημιούργησαν τις αναγκαίες υποδομές για την καπιταλιστική ανάπτυξη, αποτέλεσαν την προωθητική ισχύ για την απογείωση της παραγωγής του πλούτου. Ένας πλούτος που έγινε κτήμα μιας κοινωνικής μειοψηφίας που παρασιτοβιεί σε βάρος του ανθρώπινου μόχθου. Παρόλα αυτά, στο έδαφος της κρατικομονοπωλιακής ιδιοκτησίας στους τομείς ζωτικής σημασίας, οι εργαζόμενες λαϊκές μάζες κατόρθωσαν να αποσπάσουν κατακτήσεις που βελτίωσαν σημαντικά το βιοτικό τους επίπεδο, όπως μειωμένα τιμολόγια, επαρκή δίκτυα ηλεκτροδότησης και υδροδότησης, παρά τις όποιες ελλείψεις, σταθερές τιμές στα εισιτήρια για τις Μεταφορές για πολλά χρόνια, κ.ά.
Μέσα σε αυτές τις συνθήκες μπόρεσαν οι εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις αυτές να διασφαλίσουν σταθερό ωράριο, σχετικά ικανοποιητικούς μισθούς, κλπ.
Την τελευταία 20αετία ΠΑΣΟΚ και ΝΔ εκποιούσαν τμηματικά τη λαϊκή περιουσία, σε Ενέργεια, Νερό, Τηλεπικοινωνίες, Λιμάνια, Μεταφορές, κλπ. Θωράκισαν το αναγκαίο νομικό και θεσμικό πλαίσιο για να κερδοφορήσει το μεγάλο κεφάλαιο σε βάρος του λαού.
Μπροστά στις φλέγουσες αυτές αρνητικές εξελίξεις οι εργαζόμενοι στις πρώην ΔΕΚΟ πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Επιβάλλεται να απομονώσουν τις συνδικαλιστικές πλειοψηφίες που στρατεύτηκαν ολόψυχα στο άνοιγμα του δρόμου των ιδιωτικοποιήσεων, καλλιεργούσαν τον εφησυχασμό και την επανάπαυση όλα αυτά τα χρόνια κι έτσι οι εργαζόμενοι στο χώρο των ΔΕΚΟ βρέθηκαν εντελώς απροετοίμαστοι και ανίσχυροι απέναντι στην επίθεση, την οποία δέχεται.
Ακόμη και αυτή την ύστατη στιγμή, οι ηγεσίες των συνδικαλιστικών δυνάμεων στις πρώην ΔΕΚΟ εξακολουθούν να υποσκάπτουν κάθε ριζοσπαστικοποίηση για την αναχαίτιση αυτής της πολιτικής, με προοπτική τη ριζική της ανατροπή. Οι ηγεσίες αυτές ούτε θέλουν, ούτε μπορούν να σηκώσουν το βάρος της αντίστασης στον οδοστρωτήρα της βαρβαρότητας της αντεργατικής – αντιλαϊκής πολιτικής.
Το απέδειξαν! Εκεί οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και το γεγονός, ότι η απάντηση των εργαζομένων δεν ήταν αντάξια στη λυσσασμένη επίθεση που δέχτηκαν από κυβέρνηση, κεφάλαιο, ΕΕ, ΔΝΤ.
Οι εργαζόμενοι στις πρώην ΔΕΚΟ έχουν καθήκον να πάρουν διαζύγιο με τις συνδικαλιστικές δυνάμεις του συμβιβασμού και της ταξικής συνεργασίας και να συμπαραταχθούν με το ΠΑΜΕ. Οι ταξικές δυνάμεις, χωρίς καθυστέρηση και περιστροφές, προειδοποίησαν έγκαιρα τους εργαζόμενους για το χειρότερα που έρχονται. Κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια για να οργανωθεί η πάλη στους χώρους δουλειάς και να σχηματιστούν πυρήνες αντίστασης, που θα φρενάρουν τον όλεθρο σε βάρος των εργαζομένων, ο οποίος ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη. Δημιούργησαν εστίες συσπείρωσης για την αναστροφή της κατάστασης στο συνδικαλιστικό κίνημα για να εκφραστούν οι πρωτοπόρες εργατικές δυνάμεις κόντρα στη γραμμή της ταξικής υποταγής στα συμφέροντα της ολιγαρχίας του πλούτου.
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Όσο τα μονοπώλια θα κάνουν κουμάντο στην οικονομία ο ανηλεής βομβαρδισμός ενάντια στα δικαιώματά μας, το λυσσασμένο σφυροκόπημα των κατακτήσεών μας δεν έχει τελειωμό.
Πάρε τώρα την τύχη στα χέρια σου! Κόψε τον ομφάλιο λώρο με τη συνδικαλιστική γραφειοκρατία που το μόνο που κάνει είναι να ανεμίζει το φλάμπουρο της ανταγωνιστικότητας των μεγάλων επιχειρήσεων, δηλαδή τη διεύρυνση της κερδοφορίας τους με το ξεζούμισμα της εργατικής τάξης. Εργαζόμενοι στο Δημόσιο η επίθεση δεν έχει τέλος. Οι απολύσεις, η μείωση των μισθών, η αύξηση των ωρών δουλειάς, η γενίκευση των ελαστικών μορφών απασχόλησης, η άρση της μονιμότητας, η περικοπή του 13ου και 14ου μισθού είναι αυτά που θα υλοποιήσει η κυβέρνηση το επόμενο διάστημα.
Συστρατευτείτε με το ΠΑΜΕ, τη μόνη συνδικαλιστική συσπείρωση που μπορεί να αντιπροσωπεύσει και να εκφράσει τα γνήσια και πραγματικά συμφέροντά σου! Να ορθώσει φραγμό στο τσουνάμι των αποκρατικοποιήσεων, να ισχυροποιήσει ένα εργατικό λαϊκό ρεύμα που θα παρεμποδίσει την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, το σάρωμα των συνταξιοδοτικών και μισθολογικών δικαιωμάτων.
Όλοι στην ΑΠΕΡΓΙΑ, ΟΛΟΙ στη μάχη για τη συθέμελη ανατροπή αυτής της πολιτικής!
ΟΛΟΙ με το ΠΑΜΕ στη συγκέντρωση στις 9 Ιούνη, στην ΟΜΟΝΟΙΑ 11 το πρωί.

Βούλγαρος φυσικός προβλέπει μεγάλο σεισμό στην Τουρκία

Ισχυρός σεισμός μεγέθους 5,9 έως 9 βαθμούς της κλίμακας Ρίχτερ θα ταρακουνήσει την τουρκική πόλη Simav, στην επαρχία της Κιουτάχειας, στις 15 Ιουνίου 2011. Σε τηλεοπτική εκπομπή ο καθηγητής φυσικής Μπόικο Ιλίεφ προέβλεψε ότι σύντομα θα γίνει ένας πολύ ισχυρός σεισμός στην Τουρκία. Σύμφωνα με τη θεωρία του οι τεκτονικές πλάκες που δημιουργούν το σεισμό θα μετακινηθούν λόγω της βαρύτητας της Σελήνης. Ερωτηθείς αν είχε προβλέψει το μεγάλο σεισμό της Ιαπωνίας, ο καθηγητής της φυσικής, είπε ότι τον είχε προβλέψει και αυτό μπορεί να αποδειχθεί από τις ενημερώσεις που τότε είχε κάνει.

Αυτή η έλξη των πλακών από το κοντινό με τη γη ουράνιο σώμα θα προκαλέσει τον μεγάλο σεισμό.
«Προσπαθώ να παρουσιάσω μια νέο μέθοδο πρόβλεψης των σεισμών, η οποία δεν υπάρχει μέχρι σήμερα στην σχετική βιβλιογραφία», δήλωσε ο καθηγητής και συμπλήρωσε ότι έχει προγνώσει τουλάχιστον 50 σεισμούς μέχρι σήμερα. Την μέθοδο που ακολουθεί θα την τεκμηριώσει και θα την δημοσιεύσει, πρόσθεσε.
Πριν από μερικά χρόνια ο καθηγητής φυσικής, στην ώρα του μαθήματος είπε στους μαθητές ότι στις 31 Μαρτίου στις 13:31 θα γίνει σεισμός στην Vrancea. Όπως και πράγματι έγινε. Από τότε άρχισε να δημοσιεύει στις εφημερίδες τις προβλέψεις του. Ισχυρίζεται ότι κατά 80 % οι προβλέψεις του επαληθεύονται.

Ξεκίνησε η ταλαιπωρία των κάτοικων της Σκοπέλου από σήμερα !!



Από σήμερα πάλη στον  Αγνώντα   θα προσεγγίζει το Εξπρές Πήγασος και όχι στο λιμάνι της Σκοπέλου  διότι ακόμη τα έργα εκβάθυνσις στο λιμάνι της Σκοπέλου δεν έγιναν με αποτέλεσμα η επιβάτες να ταλαιπωρούνται ,η απόσταση είναι 16 χιλιόμετρα πήγαινε έλα
Και  να ήταν μόνο αυτό το πρόβλημα στην Σκόπελο θα ήταν καλά …
Αντε ρε καλό καλοκαίρι ......

Κλειστή η Λ. Αλεξάνδρας από εργαζόμενους

Κλειστή αυτή την ώρα η Λεωφόρος Αλεξάνδρας από εργαζόμενους στο Νοσοκομείο Άγιος Σάββας.
http://www.newsbomb.gr/ 

Ευρώπη πολύ ντίσκολα, δε βρίσκει δουλειά,


Τελευταία έκαναν την εμφάνισή τους σε κωμόπολη μια παρέα Βορειοαφρικανοί λαθρομετανάστες που είχαν μείνει κάποιο διάστημα δουλεύοντας σε ροδάκινα και μετά έφυγαν στην Ευρώπη αφού πλήρωσαν δουλέμπορους γι αυτό το σκοπό. Παραξενεύτηκαν οι κάτοικοι όταν τους είδαν και τους ρώτησαν γιατί ήρθαν πίσω.
Η απάντηση που πήραν ήταν:

- Ευρώπη πολύ ντίσκολα, δε βρίσκει δουλειά, δεν αφήνει αστυνομία να πουλάω στο ντρόμο, πολύ κτυπάει αστυνομία εκεί……Εδώ είναι παράδεισο, εδώ ντουλεύει, ντεν ντιώκνει εμένα, αν εγώ άρρωστος πάει νοσοκομείο κωρίς λεφτά, ήρτα και δε φύγει πια!
Τα λόγια αυτά ακριβώς μου μετέφερε άνθρωπος που μίλησε μαζί τους. Δεν περίμενα ότι θα έλεγε ένας λαθρομετανάστης την απόλυτη αλήθεια που βγαίνει μέσα από τα blogs, την αλήθεια που ο κάθε Έλληνας έχει μέσα του και πικραίνεται, ότι δηλαδή η Ελλάδα είναι η ώρα του «εμπάτε σκύλοι αλέσετε».
Τα τελευταία χρόνια γίνεται προσπάθεια να πεισθούμε εμείς οι Έλληνες ότι η Ελλάδα δεν είναι τελικός προορισμός των λαθρομεταναστών αλλά ενδιάμεση στάση κι αυτό ως ένα σημείο ήταν αλήθεια αλλά μόνο για τα προηγούμενα χρόνια.
Σκοπός αυτής της προπαγάνδας είναι για να ενδώσουμε στο να τους δοθούν νομιμοποιητικά έγγραφα προκειμένου να εξαφανιστούν από τη χώρα μας και να πάνε στην κεντρική Ευρώπη γιατί, κυρίως, αυτός ήταν ο προορισμός τους. Σήμερα έχουν αλλάξει άρδην αυτά τα δεδομένα και η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε χώρα τελικού προορισμού.
Κάποιοι από τους λαθραίους τα καταφέρνουν με τη βοήθεια των κυκλωμάτων να πάνε σε άλλες χώρες της Ευρώπης. (Να σημειωθεί ότι όσοι προσπαθούν από μόνοι τους πιάνονται από την αστυνομία). Όσοι τα κατάφεραν και πήγαν εκεί που ήθελαν, δεν έμειναν καθόλου ευχαριστημένοι. Ο λόγος είναι ότι οι άλλες χώρες της Ευρώπης είναι σοβαρές χώρες και ξέρουν να προστατεύουν τους πολίτες τους. Οι λαθρομετανάστες εκεί δεν μπορούν να επιβιώσουν. Δυσκολεύονται πολύ να βρουν σπίτι να μείνουν, δεν τους νοικιάζουν ούτε τρώγλες επειδή φοβούνται μην τους αντιληφθούν οι αρχές κι εκεί πέφτουν τσουχτερά πρόστιμα και άλλου είδους ποινές, μέχρι και φυλάκιση για τους παραβάτες ιδιοκτήτες κατοικιών.
Για εγκαταλειμμένα κτίρια ούτε λόγος, δεν είναι γελοίοι οι Ευρωπαίοι να επιτρέπουν καταστάσεις εκβιασμού τύπου Υπατίας. Από δουλειά πάλι πολύ δύσκολα. Δεν τους προσλαμβάνουν επειδή φοβούνται. Εδώ συντρέχουν πάλι οι ίδιοι λόγοι όπως και στις ενοικιάσεις κατοικιών. Η μαύρη εργασία διώκεται στην Ευρώπη για τους εργοδότες με αυστηρότατες ποινές, ιδιαίτερα αν έχουν πάρει στη δουλειά τους οικονομικούς μετανάστες χωρίς έγγραφα διαμονής και εργασίας.
Ακόμα και για τους νόμιμους μετανάστες η ζωή είναι δύσκολη επειδή τα ευρωπαϊκά κράτη (πλην Ελλάδας) έχουν καθιερώσει αυστηρές ποσοστώσεις αλλοδαπών παιδιών για εγγραφές σε παιδικούς σταθμούς, φοιτητικές εστίες, κλπ. αλλά και σε χώρους εργασίας. Ο εργοδότης είναι υποχρεωμένος να εφαρμόσει την αρχή της ποσόστωσης στην επιχείρησή του που σημαίνει 3 μετανάστες για 10 γηγενείς. Σε ορισμένες χώρες δεν επιτρέπεται η πρόσληψη μεταναστών σε πολύ μικρές επιχειρήσεις που απασχολούν 1 με 2 υπαλλήλους εκτός και αν δεν βρίσκονται ντόπιοι να δουλέψουν αλλά αυτό πρέπει να αποδειχθεί, διαφορετικά ο εργοδότης είναι υπόλογος στην αστυνομία και στο δικαστήριο. Σε κάποιες άλλες χώρες πάλι έχουν προκαθορίσει από ποιες ακριβώς δουλειές επιτρέπεται να συγκεντρώσουν τα ένσημά τους οι μετανάστες. Κάποια επαγγέλματα όπως του δημοσιογράφου είναι εκτός λίστας. Μπορείς να είσαι δημοσιογράφος εθελοντής αλλά όχι να συγκεντρώνεις ένσημα από αυτό το επάγγελμα. Κατά τον ίδιο τρόπο είναι εκτός λίστας κι άλλα επαγγέλματα.
Με τα μάτια μου έχω δει δημοτική αστυνομία στη Γαλλία να ψεκάζει παράνομα εμπορεύματα που τα πουλούσαν μαύροι. Μιλάμε βέβαια για πολύ μικρής έκτασης παραεμπόριο. Το χάλι που έχουν οι ελληνικές πόλεις δεν περιγράφεται και είναι ντροπή για όποιους δημάρχους δεν λαμβάνουν αυστηρά μέτρα για την πάταξη του παραεμπορίου. Ελπίζουμε να εφαρμοστεί σύντομα η τροπολογία που πέρασε τη Βουλή που επιτρέπει τη χρήση σπρέυ για την πάταξη του παραεμπορίου που έχει στερήσει το ψωμί από τόσους Έλληνες εργαζομένους, έχει κλείσει τόσα μαγαζιά, έχουν οδηγηθεί σε αυτοκτονία τόσοι συμπατριώτες μας από τους λαθρομετανάστες που νομίζουν ότι έχουν το δικαίωμα να κάνουν ότι θέλουν σε μια ξένη χώρα, χωρίς να υπολογίζουν τους Έλληνες.
Συνεπώς, ούτε ένας λαθρομετανάστης να μην πάρει χαρτιά προκειμένου να πάει στην Ευρώπη γιατί με μαθηματική ακρίβεια θα επιστρέψει πίσω νόμιμος αυτή τη φορά. Θα παίρνει δουλειές από Έλληνες, θα γκετοποιεί ολόκληρες περιοχές και θα προσπαθεί να ισλαμοποιήσει την περιοχή που ζει, αυτά που συμβαίνουν σήμερα. Τότε θα είναι ακόμα χειρότερα γιατί δεν θα έχουν το φόβο της απέλασης ούτε στο ελάχιστο.
Μόνη λύση είναι να γίνουν απελάσεις και να μπουν αυστηρές ποσοστώσεις στην παρανομή των μεταναστών, σε εργασιακούς χώρους και σε χώρους παιδικών σταθμών και Πανεπιστημίων. Επίσης να καθιερωθεί λίστα επιτρεπόμενων επαγγελμάτων για μετανάστες όπως και στο εξωτερικό.
Έτσι μόνο θα προστατευθεί ο Έλληνας που υποφέρει από την παρουσία τους, ότι δηλαδή γίνεται και στην Ευρώπη την οποία εκπολίτισαν οι Έλληνες αλλά εξ αιτίας της κυβέρνησης του Πασόκ με τις λανθασμένες πολιτικές της και με την ανοχή της στο θέμα της λαθρομετανάστευσης, η Ελλάδα που μεταλαμπάδευσε τον πολιτισμό σε όλο τον κόσμο τώρα κινδυνεύει να καταστραφεί.
Ελευθερία του Λόγου για το

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου