Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Αγαπητές μου κουφάλες, αγαπητοί μου προδότες και προδότισσες, φίλτατα ρεμάλια, και ξεπουλημένα τομάρια, προσφιλείς μου λεχρίτες και λεχρίτισσες,

 

11.000.000 κατάρες!


Αγαπητές μου κουφάλες, αγαπητοί μου προδότες και προδότισσες, φίλτατα ρεμάλια, και ξεπουλημένα τομάρια, προσφιλείς μου λεχρίτες και λεχρίτισσες, υπνωτισμένοι ακόμα από τα μαγικά λόγια του Μπενίτο, και κάτω από την ευφορία της ευόδωσης του σχεδίου «Σωτηρία της Πατρίδας», έχετε συνειδητοποιήσει τι πρόκειται να συμβεί απ’ εδώ και στο εξής;
Τίποτε απ’ όσα φανταστήκατε ανόητοι τιποτένιοι μου!
Τα spreads θα συνεχίζουν τα ανεβαίνουν και τα κρατικά δοβλέτια θα παραμείνουν στα αζήτητα.
Μπορεί την προδοσία να την αγάπησαν πολλοί, τον προδότη όμως κανείς!
Και σεις είστε προδότες και με τη βούλα, άρα άχρηστοι πλέον, άρα χαρτιά καμένα!
Ξέρετε μόνο τι πετύχατε; Να στενέψετε ακόμα περισσότερο τους βαθμούς της μετακίνησης και ελευθερίας σας, και να στρέψετε 11.000.000 κόσμο εναντίον σας.
Ξέρετε τι μπορούν να πετύχουν 11.000.000 κατάρες;
11.000.000 καρφιά;
Ούτε να το σκέφτομαι δεν τολμώ! Κρίμα, τα παιδιά...
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger