Πέμπτη, 4 Ιουλίου 2019

ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ Συμμετείχαν καθολικά στην απεργία στέλνοντας μήνυμα για τη συνέχεια

Με αιχμή τη διεκδίκηση ικανοποιητικών Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας
Καθολική η συμμετοχή των ναυτεργατών στην απεργία, δεν λύθηκε ούτε ένας κάβος
INTIME NEWS
Καθολική η συμμετοχή των ναυτεργατών στην απεργία, δεν λύθηκε ούτε ένας κάβος
Με την καθολική συμμετοχή στη χτεσινή προειδοποιητική 24ωρη πανελλαδική απεργίασε όλες τις κατηγορίες πλοίων και τα λιμάνια της χώρας, οι ναυτεργάτεςδιατράνωσαν τη θέλησή τους να συνεχιστεί ο αγώνας και την επομένη των εκλογών, με όποια κυβέρνηση, για την υπογραφή ικανοποιητικών Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας (ΣΣΕ), για οργανικές συνθέσεις που να καλύπτουν τις ανάγκες των πλοίων προστατεύοντας ταυτόχρονα την ανθρώπινη ζωή στη θάλασσα.
Με την απεργία τους, οι ναυτεργάτες έδωσαν ξεκάθαρη απάντηση στην επιθετικότητα που επιδεικνύουν οι εφοπλιστές, οι οποίοι, με «όπλο» την πολιτική που κόβουν στα μέτρα τους οι κυβερνήσεις ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ - ΠΑΣΟΚ, είτε αρνούνται να υπογράψουν ΣΣΕ είτε θέτουν προκλητικές προϋποθέσεις για την υπογραφή τους.
Οι ναυτεργάτες, με την αποφασιστικότητά τους και με ασπίδα την αλληλεγγύη κλάδων της στεριάς, απέτρεψαν επίσης κάθε προσπάθεια να στηθεί απεργοσπαστικός μηχανισμός από τους εφοπλιστές και τα τσιράκια τους, όπως αυτές εκδηλώθηκαν τις προηγούμενες μέρες.

Αν ο ΕΛΑΣ "ξεβρόμιζε" τον τόπο από τους ταγματασφαλίτες όταν είχε το πάνω χέρι αμέσως μετά την Απελευθέρωση; - Με αφορμή την μάχη της Καισαριανής που έγινε σαν σήμερα το 1944


Του Γ. Γ.

Πριν τρεις δεκαετίες περίπου έτυχε να βρεθώ για αρκετό καιρό στην Φλώρινα.

Οργανωμένος τότε στο ΚΚΕ, είχα την τύχη να γνωρίσω αρκετούς συντρόφους της περιοχής που είχαν αγωνιστεί μέσα απ' τις γραμμές του ΕΛΑΣ και του ΔΣΕ.
Επειδή πάντα μου άρεσε η ιστορία και ειδικά ότι έχει σχέση με την Εθνική Αντίσταση και τον Εμφύλιο πόλεμο, με κάθε ευκαιρία επιδίωκα να μου διηγούνται τις εμπειρίες που είχαν σαν αντάρτες.

Ενα βράδυ, λοιπόν, είμαστε σε ένα χωριό -νομίζω Αλωνα το λένε- με τον γραμματέα τότε της ΚΝΕ τον Γιώργο Γαβριηλίδη (Τι να κάνει άραγε αυτή η ψυχή; Εχουμε χάσει επαφή εδώ και πολλά χρόνια. Αν τυχόν έχουμε κάποιον αναγνώστη/ια απ' την Φλώρινα και έχει επαφές μαζί του, ας στείλει ένα e-mail στο μπλοκ μας).
Στην παρέα μας ήταν και ένας ηλικιωμένος σύντροφος, που είχε δώσει σκληρές μάχες αρχικά στην Εθνική Αντίσταση και μετά σαν μαχητής του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας. 

Εχθρικά τροπάρια μεταξύ θεομπαιχτών



Του Γ. Γ. 

 «Για τους σκοπούς του ο Διάβολος μπορεί να απαγγείλει ακόμα και την Αγία Γραφή»   

Ουίλιαμ Σαίξπηρ

Ασπαζόμενος τον διαλεκτικό υλισμό δεν έχω καμιά σχέση με μεταφυσικές δοξασίες. Και όχι μόνο αυτό. Διατηρούμε ανοιχτό μέτωπο με τον αντιδραστικό ρόλο της επικρατούσης θρησκείας, αφού όπως έγραφε ο αείμνηστος Βασίλης Ραφαηλίδης "οι εξουσιαστές του τόπου τούτου ξέρουν να βάζουν στην υπηρεσία του ακόμα και τον θεό".

Και απ' αυτή την άποψη απολαμβάνω τον αδυσώπητο πόλεμο που έχει ξεσπάσει μεταξύ του ναζιστικού ναζιστικού μορφώματος του Μιχαλολιάκου, και του "ολίγον ναζί" Βελόπουλο.

Στοχεύοντας το θρησκόληπτο εκλογικό ποίμνιο, φυρερίσκος και διακινητής "αυθεντικών επιστολών του Χριστού" διαγωνίζονται ποιο κόμμα τους στεγάζει τους λιγότερους χριστέμπορους.

ΚΚΕ δυνατό, για να είναι πιο δυνατός ο αγώνας του λαού


«ΚΚΕ δυνατό, για να είναι πιο δυνατός ο αγώνας του λαού»
Την 5η Εφορεία Νεοτέρων Μνημείων στο Βόλο επισκέφτηκαν οι υποψήφιοι βουλευτές Μαγνησίας του ΚΚΕ Κώστας Στεργίου, Δημήτρης Τζιουμάκης και Αποστόλης Ριζόπουλος.
Οι εργαζόμενοι στην Εφορεία Νεωτέρων Μνημείων αναφέρθηκαν στα σοβαρά προβλήματα και στις ελλείψεις υποδομών και, κυρίως, επιστημονικού και εργατοτεχνικού προσωπικού της υπηρεσίας. Πιο συγκεκριμένα ενώ προβλέπονται 8 μηχανικοί για τη στελέχωση της υπηρεσίας, αυτοί τη στιγμή υπηρετούν μόνο 2, έχοντας στην ευθύνη τους 6 νομούς, έχοντας να διεκπεραιώσουν περίπου 6.000 αιτήσεις το χρόνο. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των εργαζομένων υπάρχει σημαντική καθυστέρηση στην καταγραφή, στη μελέτη, στην προστασία, στον σχεδιασμό, στην εκτέλεση τεχνικών έργων και στην ανάδειξη της νεότερης πολιτιστικής κληρονομιά, καθώς επίσης και στα σχετικά αιτήματα των ενδιαφερομένων για παρέμβαση της υπηρεσίας. Οι εργαζόμενοι αναγκάζονται ακόμη και να πληρώνουν καύσιμα από την τσέπη τους για τη μετακίνηση τους για τις ανάγκες της υπηρεσίας. Επιπλέον, στο τμήμα συντήρησης, εργάζονται νέοι συμβασιούχοι εργαζόμενοι, που, παρά το γεγονός ότι καλύπτουν πραγματικές ανάγκες, δεν τους μονιμοποιούν.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

 
NewsAlloy button