Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2016

Η δισεκατομμυριούχος που αλλάζει τους κανόνες

Η δισεκατομμυριούχος που αλλάζει τους κανόνες
H ιδιωτική αεροπορική εταιρεία, VietJet Air, αποφάσισε να... ντύσει (ή καλύτερα να γδύσει) τις αεροσυνοδούς με μπικίνι.

To μαγιό προκαλεί μίσος και λατρεία. Έχει συζητηθεί πολύ κι έχει φορεθεί ακόμα περισσότερο. Υπήρξαν εποχές που ενοχοποιήθηκε κι άλλες που αποθεώθηκε...

Προτού κορυφωθούν, πάντως, οι αντιδράσεις για τα δικαιώματα των γυναικών θα πρέπει να γνωρίζετε ότι την απόφαση την πήρε η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας που είναι γυναίκα και σε αυτό συμφώνησε και το προσωπικό...

Η Nguyen Thi Phuong Thao, κατέχει το 95% της αεροπορικής εταιρείας, κι έχει γίνει η πρώτη γυναίκα δισεκατομμυριούχος του Βιετνάμ, κατέχοντας πάνω από το 30% των αερομεταφορών της χώρας.

Χάρη στην ιδέα με τις αεροσυνοδούς που είναι ντυμένες με μπικίνι, η VietJet μπόρεσε να πάρει το 30% της αγοράς και συνεχίζει να αναπτύσσεται. Δεν θα ήταν καθόλου περίεργο, αν συνεχίσει να αναπτύσσεται, να μπορεί να ανταγωνισθεί επάξια την Vietnam Airlines, τον εθνικό αερομεταφορέα.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η Thao είναι η πρώτη αυτοδημιούργητη γυναίκα δισεκατομμυριούχος της Νοτιοδυτικής Ασίας
Σύμφωνα με το Bloomberg, η Thao είναι η πρώτη αυτοδημιούργητη γυναίκα δισεκατομμυριούχος της Νοτιοδυτικής Ασίας


Η Βιετναμέζα είναι CEO της VietJet Air. Σπούδασε οικονομικά στη Μόσχα και κατέχει 2 μεταπτυχιακά στο μάνατζμεντ και την εργασιακή οικονομία. Εν συνεχεία πήρε διδακτορικό στη διοίκηση επιχειρήσεων από το «D. Mendeleev University of Chemical Technology of Russia». Έκτοτε ανέπτυξε ένα μεγάλο επιχειρηματικό portfolio (VietJet και Sovico Holdings). Το 2016, μπήκε στη λίστα των γυναικών με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο, κατακτώντας την 62η θέση.

Αξιοσημείωτο είναι, όπως σημειώνει το «Vivalifestyleandtravel», ότι μία γυναίκα επιχειρεί κάτι τέτοιο με την υποστήριξη των άλλων γυναικών, αφού το προσωπικό της εταιρείας όταν ρωτήθηκε εάν θα ήθελε να εργάζεται με μπικίνι ή με την παραδοσιακή στολή, επέλεξε το μπικίνι.

Σύμφωνα με την Thao, η εμφάνιση των νεαρών γυναικών με μπικίνι είναι στην ουσία ένα ισχυρό χτύπημα στη συντηρητική κουλτούρα του Βιετνάμ και μπορεί να υλοποιηθεί μόνο με την συγκατάθεση των ίδιων των γυναικών.









Όπως είπε είναι πολύ ευχάριστο οι άνθρωποι να συνδέουν την αεροπορική εταιρεία με την εικόνα του μπικίνι, επισημαίνοντας ότι «εάν αυτό κάνει τους ανθρώπους ευτυχισμένους, τότε είμαστε ευχαριστημένοι γι αυτό».

Για να καμφθούν οι αμφιβολίες, τα κορίτσια της εταιρείας σε ρόλο μοντέλων πόζαραν με τα μπικίνι τους για το ετήσιο ημερολόγιο της αεροπορικής εταιρείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Φόρτωση...

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

 
NewsAlloy button