Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012

Η Φτώχεια θέλει καλοπέραση. και στην Σκόπελο έχουμε μάθει να καλοπερνάμε κάντε λοιπόν φουσκακια

i-syntagi-tis-imeras
ΦΟΥΣΚΑΚΙΑ

Υλικά:

500 γραμμ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1 φακελάκι μαγιά σκόνη
1 κ.σ. μέλι θυμαρίσιο
1 κ.γλ. (κοφτό) αλάτι
περίπου 2 φλ. τσαγιούχλιαρό νερό
ελαιόλαδο για το τηγάνισμα
θυμαρίσιο μέλι
κανέλα
καβουρντισμένο σουσάμι για το γαρνίρισμα


Eκτέλεση:

Βάζουμε σε μεγάλο μπολ το αλεύρι, τη μαγιά, το μέλι και προσθέτουμε σιγά σιγά νερό μέχρι να γίνει παχύς χυλός. Τέλος προσθέτουμε το αλάτι. Σκεπάζουμε το μπολ και το αφήνουμε κοντά σε ζεστό χώρο (καλοριφέρ ή δίπλα στην κουζίνα) για 30΄, μέχρι το μείγμα να αρχίσει να ανεβαίνει στα τοιχώματα του μπολ. Σε κατσαρόλα βαθιά ζεσταίνουμε ελαιόλαδο. Κόβουμε τους λουκουμάδες με το χέρι. Βουτάμε την αριστερή παλάμη στο μείγμα και πιέζουμε προς τα πάνω. Το λουκουμά που βγαίνει απ’ τον αντίχειρα τον κόβουμε με κουτάλι και τον ρίχνουμε στο καυτό ελαιόλαδο ή ρίχνουμε κουταλιά κουταλιά από το μείγμα στο λάδι. Τηγανίζουμε για λίγα λεπτά μέχρι να ροδίσουν οι λουκουμάδες. Τους στραγγίζουμε σε απορροφητικό χαρτί. Τους βάζουμε σε πιατέλα και περιχύνουμε με θυμαρίσιο μέλι, κανέλα και καβουρντισμένο σουσάμι.

Αρχίζει η δίκη για το ναυάγιο του Sea Diamond

Πέντε χρόνια μετά τη βύθιση του κρουαζιερόπλοιου Sea Diamond στη θαλάσσια περιοχή Αθηνιός της Σαντορίνης, ξεκινάει αύριο στο τριμελές πλημμελειοδικείο Πειραιά, η ποινική δίκη για τις συνθήκες και τα αίτια του ναυαγίου, που είχαν ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους δύο Γάλλοι υπήκοοι, πατέρας και κόρη, σε σύνολο 1500 επιβατών.

Στη δίκη που κατηγορούνται 13 άτομα, επτά μέλη του πληρώματος πέντε μέλη της διαχειρίστριας εταιρείας και ένα του νορβηγικού νηογνώμονα, αναμένεται να εξεταστεί επίσης εάν ελήφθησαν όλα τα μέτρα αντιρρύπανσης στη θαλάσσια περιοχή.

Στο βούλευμα της εισαγγελίας Νάξου αποτυπώνεται όλο το ιστορικό για την πρόσκρουση του Sea Diamond σε ύφαλο κοντά στο λιμάνι των Φηρών και η βύθισή του, καθώς και οι βασικές ενέργειες που ακολούθησαν έκτοτε για την αντιμετώπιση της ρύπανσης.

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία, υποστηρίζει ότι η πρόσκρουση και βύθιση του πλοίου, προκλήθηκε λόγω λανθασμένης χαρτογράφησης της περιοχής από την υδρογραφική υπηρεσία, ενώ πρόσφατα το πειθαρχικό συμβούλιο ναυτικών ατυχημάτων, απήλλαξε όλους τους κατηγορούμενους μέλη του πληρώματος από τις κατηγορίες.

Σύμφωνα με στοιχεία που έχουν κατατεθεί στις εισαγγελικές αρχές, ο ύφαλος στον οποίο χτύπησε το κρουαζιερόπλοιο βρισκόταν 131 μέτρα από την ακτή και όχι 57 όπως εμφανιζόταν στο χάρτη, ενώ το βάθος της θάλασσας παρουσιαζόταν ότι ήταν 18 έως 22 μέτρα και όχι 5 όπως ήταν στην πραγματικότητα.

Στο σημείο του ναυαγίου κάθε χρόνο γίνονται μετρήσεις από το Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ) που έχει ορίσει το υπουργείο Ναυτιλίας και στην τελευταία έκθεσή του αναφέρει ότι δεν διαπιστώνει επιβάρυνση ή ρύπανση στο θαλάσσιο περιβάλλον.

Η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Θηραίων Πολιτών όπως και ο Δήμος Θήρας έχουν ζητήσει από την πολιτεία την ανέλκυση του ναυαγίου του Sea Diamond.

Η δημοτική αρχή έχει επίσης καταθέσει αγωγή στο πρωτοδικείο Πειραιά εναντίον την πλοιοκτήτριας εταιρείας με την οποία ζητεί να προχωρήσει η απομάκρυνση του ναυαγισμένου πλοίου, η διαφορετικά να καταβάλει στο δημόσιο τα έξοδα ανέλκυσης είτε με κατάθεση ποσού είτε με εγγυοδοσία την οποία προσδιορίζει στα 80 εκατ. ευρώ.

Μελέτη του ναυτιλιακού οργανισμού ITOPF τονίζει ότι οποιαδήποτε εγχείρημα για την ανέλκυση του πλοίου θα ήταν δύσκολο και επικίνδυνο.

Πρόσφατα ο επίτροπος Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Γιάνεζ Ποτότσνικ, σε ερώτηση του ευρωβουλευτή των Οικολόγων Πράσινων Νίκου Χρυσόγελου, υποστήριξε ότι πέντε έτη μετά το συμβάν, δεν υπάρχουν πειστικά στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι το ναυάγιο την παρούσα στιγμή αποτελεί κίνδυνο για το θαλάσσιο περιβάλλον.

Επίσης ο ίδιος εκτιμά ότι κατά τη στιγμή της βύθισης του πλοίου οι ελληνικές αρχές έλαβαν τα αναγκαία μέτρα για την άντληση του καυσίμου που μετέφερε ώστε να αποφευχθεί η βλάβη στο θαλάσσιο περιβάλλον.

Ο δήμαρχος Νικόλαος Ζώρζος, σήμερα το απόγευμα είχε συνάντηση για το θέμα στο υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου ενώ κάτοικοι του νησιού έχουν προγραμματίσει να συγκεντρωθούν αύριο στα δικαστήρια του Πειραιά.
 http://www.zougla.gr/

Νίκη-πρόκριση για τη Νίκη Βόλου στο Κύπελλο


Σπουδαία νίκη σε μια δύσκολη έδρα πέτυχε σήμερα η Νίκη Βόλου, παίρνοντας την πρόκριση για την επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος.
Συγκεκριμένα, η Νίκη Βόλου έφτασε στη νίκη-πρόκριση 1-0 επί της Αναγέννησης στα Γιαννιτσά με όμορφο γκολ του Τάντιτς στο 68'.
Οι γηπεδούχοι διαμαρτύρονται για γκολ του Σερέτη στο 4ο λεπτό των καθυστερήσεων, το οποίο δεν κατακυρώθηκε, σε μια φάση που φαίνεται η μπάλα να περνάει οριακά την γραμμή.
Στην 3η φάση του Κυπέλλου, η Νίκη Βόλου θα αντιμετωπίσει τον Πανθρακικό σε διπλούς αγώνες.
Αναγέννηση Γιαννιτσών (Νίκος Παναγιωτίδης): Λαμπάκης, Σκέμπης, Τσιάμης, Σπαθάρας, Χατζόγλου, Σερέτης, Ιορδανίδης, Φελίπε (73' Καρακάσογλου), Στεργίδης, Στεφανίδης, Φάμπιο.
Νίκη Βόλου (Περικλής Αμανατίδης): Βούρας, Ψιάνος, Μήτσης, Βέρτζος, Σαμαράς, Ριζογιάννης, Τάσιτς (13' λ.τ Χάμος), Πουρτουλίδης (86' Καρατζάς), Σκούφαλης, Γιάκομπ (63' Φλίγκος), Τάντιτς.
Αναλυτικά το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα της 2η φάσης του Κυπέλλου:
Πανσερραϊκός - Οδυσσέας Κορδ.: 2-1 (Τοντόροφ 51', Γκουγκουλιάς 88'-Αχαλινόπουλος 1')
Αναγέννηση Γιαννιτσών-Νίκη Βόλου: 0-1 (Τάντιτς 68')
Αύριο 31/10/2012
Εθνικός Σιδηροκάστρου - Τύρναβος (16:00)
Θρασύβουλος - Βύζας (16:00)
Ολυμπιακός Βόλου - Καλλονή (18:00)

ΔΗΜΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ 1865-1871 ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚΑΝΑΝ!!!!













































Την Πέμπτη η καταβολή των συντάξεων του ΟΓΑ



Την Πέμπτη θα καταβληθεί η σύνταξη Νοεμβρίου σε 787.021 συνταξιούχους του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων ανακοίνωσε η διοίκηση του Οργανισμού.
Η καταβολή της θα γίνει με πίστωση στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους ή λογαριασμούς ΕΛΤΑ.
Η συνολική δαπάνη για την καταβολή των συντάξεων του Νοεμβρίου, ανέρχεται σε 347.083.647,94 ευρώ.

Ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ για το καμποτάζ

 Τον κίνδυνο να χαθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας Ελλήνων ναυτικών «βλέπει» ο ΣΥΡΙΖΑ εφόσον καταργηθεί το καμποτάζ για τα τουριστικά σκάφη και σε ερώτησή του προς τον υπουργό Ναυτιλίας Κ. Μουσουρούλη ζητά να απαντηθεί για ποιους λόγους προτίθεται η κυβέρνηση να προχωρήσει σε αυτό το μέτρο. Επίσης καλεί τον ΥΝΑ να απαντήσει αν έχει υπολογιστεί ποιες θα είναι οι απώλειες για το ΝΑΤ καθώς και για το εθνικό νηολόγιο.
Κατά της άρσης του καμποτάζ στα μικρά κρουαζιερόπλοια έχει τεθεί και η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία. Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες δεν φαίνεται τα συναρμόδια υπουργεία Ναυτιλίας και Τουρισμού να είναι τελικά έτοιμα να ανακοινώσουν την άρση του καμποτάζ στο αμέσως επόμενο διάστημα.
Τον «εγκαλεί»
Στο μεταξύ η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιέρας με χθεσινή της ανακοίνωση «εγκαλεί» τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας διότι ασχολείται και σχολιάζει ζητήματα γύρω από την κρουαζιέρα χωρίς κατά την άποψή της να έχει καμία αρμοδιότητα. Σύμφωνα με την άποψη της ΕΕΚ ο ΣΕΕΝ εκπροσωπεί πραγματικά μόνο την ακτοπλοΐα, ενώ πρόσφατα με έγγραφό του επιχείρησε να μεταφέρει στο υπουργείο Ναυτιλίας τη λανθασμένη άποψη ότι θα ήταν άσκοπη κάθε νέα ρύθμιση για την περαιτέρω απελευθέρωση της συγκεκριμένης αγοράς.
Μάλιστα η ΕΕΚ καλεί τον σύνδεσμο να εστιάσει την προσοχή του στα μεγάλα προβλήματα της ακτοπλοΐας και να αντιληφθεί ότι είναι «άσκοπο» και «ανώφελο» να επεκτείνει το αντικείμενό τους σε άλλους κλάδους. Ειδικά όσον αφορά τις εκτιμήσεις του ΣΕΕΝ ότι η άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα δεν έχει αποδώσει ακόμα η ΕΕΚ προσθέτει ότι είναι πρόωρες καθώς έχουν μεσολαβήσει μόνο λίγοι μήνες από την πλήρη απελευθέρωση της ελληνικής αγοράς.

Τούρκοι «καλοβλέπουν» την ακτοπλοΐα

«Ο χρόνος που τις ελληνικές ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες θα αναλάβουν άλλοι κοινοτικοί και μη πλοιοκτήτες, ίσως και Τούρκοι, με τους δικούς τους όμως όρους και προϋποθέσεις είναι πολύ κοντά. Όροι όμως που θα φέρουν σε δυσμενή θέση όχι μόνο τους Έλληνες πλοιοκτήτες αλλά και όλους τους Έλληνες νησιώτες» επισημαίνει Έλληνας ακτοπλόος. Όμως οι Τούρκοι είναι ήδη εδώ.

Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια ραγδαία αύξηση τουριστικού ρεύματος προς τα Ελληνικά νησιά από Τούρκους επισκέπτες. Χρόνο με τον χρόνο η αύξηση αυτή διογκώνονται με αποτελέσματα να κινήσει το ενδιαφέρον μεγάλων γραφείων Τούρκων tour operators οι οποίοι υπολόγισαν ότι θα έχουν κατά πολύ μεγαλύτερο όφελος αν ναυλώσουν κρουαζιερόπλοια για να εκτελούν αυτού του είδους τις κρουαζιέρες παρά να δίνουν τους επιβάτες τους σε άλλες εταιρείες κρουαζιερών που πραγματοποιούν αυτές τις κρουαζιέρες στο Αιγαίο.

Πριν από τρία χρόνια ένας μεγάλος Τούρκος tour operator ναύλωσε το κρουαζιερόπλοιο OCEAN MAJESTY της εταιρείας MAJESTIC INTERNATIONAL CRUISES INC. για χρονικό διάστημα περίπου πέντε μηνών για την πραγματοποίηση τριήμερων / τετραήμερων και επταήμερων κρουαζιερών στο Αιγαίο και στα Ελληνικά νησιά με αφετηρία και τέρμα αυτών των κρουαζιερών το λιμάνι της Σμύρνης.
Η ναύλωση του OCEAN MAJESTY ανανεώθηκε και για τα έτη 2011 και 2012 και τερματίσθηκε στο τέλος του Σεπτεμβρίου 2012.

Το παράδειγμα αυτών των tour operators μιμήθηκαν και άλλοι Τούρκοι επιχειρηματίες οι οποίοι το 2012 ναύλωσαν το κρουαζιερόπλοιο AEGEAN PARADISE, συμφερόντων εταιρειών του ομίλου Ρέστη για παρόμοιες κρουαζιέρες με αφετηρία τα λιμάνια της Σμύρνης και της Κωνσταντινούπολης.

Εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι το ενδιαφέρον των Τούρκων tour operators για παρόμοιες ναυλώσεις θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια. Ήδη έχουν ναυλώσει για δεύτερη χρονιά για το 2013 το AEGEAN PARADISE ενώ συζητούν και με την Louis Hellenic Cruises και την Ocean Majesty.
 
Από  Παραπολιτικά

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου