Σάββατο 16 Μαρτίου 2024

Προβλήματα ακτοπλοΐας των Βορείων Σποράδων – Μετέφερε ο Χρήστος Mπουκώρος στον υφυπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Παππά

Την αγωνία των κατοίκων και των επιχειρηματιών των νησιών, της Σκιάθου, της Σκοπέλου και της Αλοννήσου, μετέφερε ο βουλευτής Μαγνησίας Χρήστος Μπουκώρος, στη συνάντηση που είχε με τον αρμόδιο υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Παππά.
Τα δύο βασικά θέματα μεταξύ άλλων που έθεσε ο βουλευτής, ήταν η συνέχιση της θερινής ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη, με την έγκριση επιδότησης και η ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών των Βορείων Σποράδων, με το λιμάνι του Μαντουδίου.


Ο υφυπουργός, ενημέρωσε τον βουλευτή ότι το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών των Βορείων Σποράδων με τη Θεσσαλονίκη, απασχολεί την Κυβέρνηση σε ανώτατο επίπεδο. Ολοκληρώνεται εντός δεκαπενθημέρου, ο διαγωνισμός για τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα και με τα αδιάθετα χρήματα, θα προκηρυχτεί ο διαγωνισμός για την ακτοπλοϊκή γραμμή Θεσσαλονίκης – Σποράδων.
Ο υφυπουργός, υπογράμμισε πως αν χρειαστούν περαιτέρω κονδύλια, η Κυβέρνηση θα στηρίξει την άκρως απαραίτητη για τις Βόρειες Σποράδες ακτοπλοϊκή γραμμή που τα τελευταία χρόνια έχει μεγάλη ανταπόκριση.
Αναφορικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση με το Μαντούδι, ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Παππάς ενημέρωσε τον βουλευτή Μαγνησίας Χρήστο Μπουκώρο, ότι ήδη η ναυτιλιακή εταιρεία SAOS Ferries, έχει γνωστοποιήσει στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής πως δρομολογεί Catamaran, δυναμικότητας 600 επιβατών και 150 έως 200 οχημάτων, για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο.
Ο βουλευτής, ζήτησε από τον υφυπουργό να ασκήσει κάθε αρμοδιότητα του, ώστε να ξεκινήσει το ταχύτερο δυνατό η ακτοπλοϊκή γραμμή Θεσσαλονίκης – Σποράδων και επιπλέον να βρεθεί λύση, ώστε να επεκταθεί η γραμμή Σποράδες – Μαντούδι με οποιοδήποτε τρόπο, καθώς η δίμηνη κάλυψη σε καμία περίπτωση δεν επαρκεί για τις ανάγκες των νησιών των Βορείων Σποράδων.
Ο υφυπουργός Γιάννης Παππάς, τόνισε ότι τόσο η ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ο υπουργός Χρήστος Στυλιανίδης, ο ίδιος και ο Γενικός Γραμματέας Ευάγγελος Κυριαζόπουλος, όσο και ολόκληρη η Κυβέρνηση, θα εξαντλήσουν κάθε δυνατότητα, για την εύρυθμη λειτουργία των ακτοπλοϊκών γραμμών των Βορείων Σποράδων 

1 σχόλιο:

Νίκος από το Βόλο είπε...

Διαβάζουμε στο σημερινό δημοσίευμα, που προφανώς βασίζεται σε κάποιο δελτίο τύπου του βουλευτή της δεξιάς Μπουκώρου, για το μέγα "ενδιαφέρον," που υποτίθεται ότι έδειξε αυτός ο κύριος για την εξυπηρέτηση των συγκοινωνιακών αναγκών των κατοίκων των νησιών μας, στη φιλική επίσκεψη αβροφροσύνης που πραγματοποιησε στο υπουργείο Ναυτιλίας, για να πιει ένα καφεδάκι με τα υπουργικά στελέχη και να βγάλουν μαζί και τη σχετική φωτογραφία για τα ΜΜΕ... Κι αναρωτιόμαστε, διαβάζοντας το δημοσίευμα, κι έχοντας υπόψη μας τι αντιπροσωπεύει η δεξιά του Μητσοτάκη καυη πολιτική της: Ποια πραγματικά συμφέροντα των κατοίκων των Βορείων Σποράδων μπορούν τάχα να προωθήσουν ο Μπουκώρος κι όλα αυτά τα ανάλογα πειθήνια στρατιωτάκια του θατσεροχουντικού καθεστώτος του Μητσοτάκη, που κατοικοεδρεύουν στη βουλή και στα υπουργικά γραφεία; Σκετοι πολιτικοί θεατρίνοι είναι απέναντι στον εργαζόμενο κόσμο των νησιών μας (και απέναντι σε όλο τον ελληνικό λαό),του οποίου τα πραγματικά συμφέροντα και αυτοί οι ίδιοι οι Μπουκώροι και συντροφία κι ολόκληρο το αντιδραστικό καθεστώς που αυτοί υπηρετούν, τα έχουν γραμμένα στα παλιά τους τα παπούτσια, ενώ φυσικά όλα τα μεταξύ τους κους-κούς και λοιπά παζάρια στα έγκατα των υπουργικών διαδρόμων αφορούν μόνο τα διαφορετικά καπιταλιστικά συμφέροντα που εξυπηρετούν τα διάφορα λόμπι του κοινοβουλευτικου λόχου του αποτελούμενου από τις βουλευτικές μαριονέτες της δεξιάς. Στην περίπτωση για την οποία γίνεται λόγος, μόνο για την εξυπηρέτηση εφοπλιστικών συμφερόντων μπορεί να ήταν η συζήτηση μεταξύ Μπουκώρου και υπουργικών στελεχών. Νέτα - σκέτα! Οι νησιώτες των Βορείων Σποράδων πρέπει να απαιτήσουν με όλες τις διαθέσιμες μορφές μαζικού κοινωνικού,- πολιτικού αγώνα τακτικά δρομολόγια πλοίων με φτηνό εισιτήριο και φυσικά με ασφαλή καράβια κι όχι με πανάκριβα σαράβαλα, που περιμένουν την τουριστική σεζόν για να βγουν στην παγανια του χοντρού κέρδους, ενώ άμα φτάσει Σεπτέμβριος πηγαίνουν για αγρανάπαυση... Από την άποψη αυτή, και οι κάτοικοι των νησιών της Μαγνησίας όπως κι όλοι οι νησιώτες της Ελλάδας μπορούν κι επιβάλλεται να απαιτήσουν μέχρι και τη δρομολόγηση κρατικής ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας υπό τον έλεγχο των κοινωνικών φορέων τους και φυσικά των ναυτικών εργατικών συνδικάτων. Η υπόθεση της συγκοινωνίας των νησιών μας μπορεί να γίνει σοβαρό μέτωπο πάλης που να τσακίσει τα δόντια του χουντοθατσερισμού και των πατρώνων του

Powered By Blogger