Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020

ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΓΛΩΣΣΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Δεν έχεις πάει ακόμα εκεί; Δε ξέρεις τι χάνεις, δες και θα τρέξεις!

Καλημέρα όπως έχω αναφέρει καθημερινά τριγυρνάω και σε διαφορετικά μαγαζιά σε όλο το νησί  εχθές
το πρόγραμμα είχε μία διαδρομή από τη Σκόπελο προς τη γλώσσα και το Λουτράκι είχα ακούσει για κάποιο μαγαζί στην παραλία στο Λουτράκι με το όνομα Βίγλα και αποφάσισα να το επισκεφθώ προκειμένου να το δοκιμάσω ήμουνα πολύ επιφυλακτικός γιατί είχα προηγουμένως από επίσκεψή μου στο ΕΛΙΟΣ μία άσχημη εμπειρία,φτανωντας λοιπον στο VIGLA αντικρίζω ένα πεντακάθαρο μαγαζί με

πλυμένες οι πλάκες του δαπέδου με πολύ άνετες καρέκλες σκηνοθέτου και  δύο ευγενικότατες κοπέλες που μας υποδέχτηκαν  Η ιδιοκτήτρια η Εύα Καρρά 

 εγώ είχα επιθυμία  να πιω ένα καφέ espresso Cappuccino ήθελα να φάω και ένα παγωτό μου είπε ότι έχει Δωδώνη πήραμε και pancakes με σοκολάτα θέλετε να σας πω την εμπειρία μου ε λοιπόν ήταν μαγικά ήταν υπέροχα δεν έχω ξαναδοκιμάσει

καλύτερο παγωτό καλύτερο καφέ μα όλα ήταν τέλεια ότι και να σας πω Είναι λίγα αλήθεια μιλάμε για το πιο ολοκληρωμένο μαγαζί στη Σκόπελο που συνάντησα και με τις πιο δυνατές γεύσεις το προτείνω ανεπιφύλακτα είναι μία όαση αυτές τις στιγμές της κρίσεως στο νησί μας τέτοια μαγαζιά προωθούν το νησί και τον τουρισμό τιμές υπέρ λογικές τουαλέτες οι πιο καθαρές που έχουμε συναντήσει στο νησί όχι ότι τα άλλα τα μαγαζιά δεν είναι βέβαια καθαρές γενικά μετά από μία άσχημη μέρα το πρωί και το μεσημέρι που είχαμε η μέρα μας έκλεισε πάρα πάρα πολύ ευχάριστα σας το προτείνω ΒΙΓΛΑ  στο Λουτράκι στη Σκόπελο δοκιμάστε το παγωτό του τον καφέ του ή τα γλυκίσματα του και θα με θυμηθείτε
Υ/Γ θέλω να προσθέσω και κάτι που μου έκανε μια ευχάριστη έκπληξη σαν φιλόζωο διπλανό τραπέζι με συντρόφια από τετράποδους φίλους από το μαγαζί προσέφεραν νεράκι μπράβο τους 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger