Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

Ανεξαρτητοποιήθηκε η δημοτική σύμβουλος Αλοννήσου Κική Αναγνώστου

Αποτέλεσμα εικόνας για Κική ΑναγνώστουΤην παραίτησή της από τα καθήκοντα που της είχαν ανατεθεί στον Δήμο Αλοννήσου και την ανεξαρτητοποίησή της, ανακοίνωσε σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης η δημοτική σύμβουλος Κική Αναγνώστου.
Η επιστολή που δημοσίευσε:
«Θα ήθελα από δω να σας ανακοινώσω την παραίτηση μου από τη θέση της Προέδρου της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής και τη θέση της Προέδρου της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας, την οποία υπέβαλα πριν λίγο στον Δήμαρχο Αλοννήσου. Ταυτόχρονα, υπέβαλα προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου την παραίτηση μου από τη θέση της Γραμματέως του Δημοτικού Συμβουλίου, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, και την ανεξαρτητοποίηση μου από το συνδυασμό ‘‘Ενότητα για την Πρόοδο – Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση’’, με τον οποίο εξελέγην δημοτική σύμβουλος στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014.
Η παραίτηση έγινε για λόγους ευθιξίας, καθώς το τελευταίο διάστημα αντιμετώπισα συμπεριφορά προσβλητική προς την αξιοπρέπεια και την προσωπικότητα μου και απαξιωτική προς το έργο και την προσφορά μου στη διάρκεια της θητείας μου, συμπεριφορά η οποία δεν αρμόζει σε άρχοντα της τοπικής αυτοδιοίκησης προς τους συνεργάτες του και η οποία υπερβαίνει τα όρια της δικής μου ανοχής.
Διατηρώ τη θέση της δημοτικής συμβούλου και ευχαριστώ για μία ακόμη φορά όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους. Ευχαριστώ επίσης για την άριστη συνεργασία τους δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας, τους δημοτικούς συμβούλους της μείζονος και ελάσσονος μειοψηφίας, καθώς και τα μέλη των επιτροπών, στις οποίες προήδρευσα.
Ζητώ συγγνώμη από όσους με ψήφισαν λόγω του συνδυασμού αλλά η συνύπαρξη ήταν πλέον αδύνατη. Πιστεύω όμως ότι η πλειονότητα ψήφισε καθαρά εμένα, επειδή όλοι γνωρίζετε το ήθος και την προσωπικότητα μου, την ειλικρίνεια, την ανιδιοτέλεια, τη δυναμικότητα και τη μαχητικότητα μου. Με την ίδια δυναμικότητα και μαχητικότητα θα συνεχίζω να αγωνίζομαι για το καλό του τόπου, για το οποίο αγωνίστηκα και όλα τα προηγούμενα χρόνια, τιμώντας την ψήφο σας μέχρι τη λήξη της θητείας μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger