Τα πιο δημοφιλή ήταν τα αμαξώματα των Πέτρου Ταγκαλάκη, Κωνσταντίνου Ρεντούμη, Ελευθέριου Ελευθεριάδη και της «Βιαμάξ». Ακόμη στην κατασκευή λεωφορείων διακρίθηκε ο Πατρινός Μπουχάγιερ και το δίδυμο των «Κοτάντζη – Μανταδάκη».
Στην εξαιρετική φωτογραφική αποτύπωση του Κ. Νταλαγιώργου διακρίνουμε το αστικό, τύπου Volvo, να στρίβει στην Πανεπιστημίου προς Πατησίων στην κατάμεστη Αθήνα στα τέλη της δεκαετίας του ’70.
Η συλλογή περιλαμβάνει πολλά αυθεντικά στιγμιότυπα που ξεχωρίζουν και ζητούν περαιτέρω τεκμηρίωση.
Διαλέξαμε ορισμένα από αυτά για να τα μοιραστούμε μαζί σας.
1. Στην Κηφισίας. Λεωφορείο μάρκας Leyland εκτελεί το δρομολόγιο 521 Αθήνα – Ν.Κηφισιά.
Κυκλοφόρησε το 1962 και αποσύρθηκε το 1983.
2. Στον Πειραιά. Το AEC με τα χαρακτηριστικά στρογγυλά φώτα περιμένει στις αφετηρίες της οδού Εθνικής Αντιστάσεως.
3. Λεωφορείο τύπου Scania που τερμάτιζε στην Άνω Κυψέλη
Παρατήρηση
αναγνώστη: «Τα καθίσματα από τα Σκάνια τα είδαμε αργότερα σε πολλά
ξύλινα βαποράκια που έκαναν το δρομολόγιο Πειραιά -Σαλαμίνα»
Λεωφορείο Volvo με αμάξωμα Π. Ταγκαλάκη. Ανήκε στο δυναμικό του 2ου ΚΤΕΛ (από το αρχείο του Διονύση Άννινου).
Αποσύρθηκε από τις αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών στα μέσα της δεκαετίας του ’80.
Scania
Vabis Β71 57 του 3ου ΚΤΕΛ, μόλις έχει βγει από το αμαξοποιείο του
Κωνσταντίνου Ρεντούμη στην οδό Σπύρου Πάτση 127.Ο διαχειριστής μας
ενημερώνει ότι ήταν ένα από τα τελευταία της γενιάς του που αποσύρθηκαν.
Κόπηκε το 1993 σε μάντρα πάνω από το εργοστάσιο της υαλουργίας
«Γιούλα», στο Αιγάλεω.
Έναρξις δρομολογήσεως λεωφορείων του 3ου ΚΤΕΛ στο Χαϊδάρι. Πρώτο είναι το 3/143, Scania Vabis B71 Ταγκαλάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου