Σάββατο 10 Μαΐου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ Υποψήφια Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Γλώσσας με τον συνδυασμό του Σταμάτη Περίσση Όραμα-Συνεργασία-Ανάπτυξη.




Η απόφαση μου να θέσω υποψηφιότητα στις εκλογές σχετίζεται με την επιθυμία μου να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι ώστε η Σκόπελος μας και η καθημερινότητα μας να γίνουν καλύτερες! πιστεύω πως οφείλουμε όλοι μας και δη οι νέοι να είμαστε στην πρώτη γραμμή στον αγώνα για μία καλύτερη ζωή στο νησί μας . Θεωρώ υποχρέωτικό να ακουστεί η φωνή των νέων της περιοχής μου,ανεξαρτήτως ιδεολογικής βάσης και κομματικών κωλημάτων . 'Οταν ο κ Περισης μου ζήτησε να είμαι υποψήφια στο πλάι του ,το θεώρησα ρίσκο – δοκιμή αλλα και στοίχημα ετσι δέχθηκα με πολύ μεγάλη μου χαρά ..Πιστεύω ακράδαντα πως η αποχή δεν οδηγεί πουθενά , το έχουμε δεί άλλωστε ,και όσον αφορά την απαξίωση για τα πολιτικά δρώμενα-όσο δικαιολογημένη και να είναι - δεν είναι λύση ,αντίθετα πεποίθηση μου είναι πως είναι χρέος μας να φροντίσουμε ενεργά για το μέλλον μας και για την ποιότητα της καθημερινότητας μας σε ένα υπέροχο και πλούσιο μέρος όπως είναι το νησί στο οποίο ζούμε χειμώνα καλοκαίρι . Με εργαλεία μου την πολλή δουλειά , την υπευθυνότητα ,την εντιμότητα ,την μή γνώση της πεπατημένης και τον χαρακτήρα μου τολμηρό ,αυθόρμητο και διορατικό , θα προσπαθήσω με την ελπίδα ο συνδυασμός μας να προσφέρει το κίνητρο στους δημότες να κάνουμε όλοι μαζί μια νέα αρχή για ώστε να διορθώσουμε τα ελλατώματα και να ζούμε σε μια πιο έντονη Σκόπελο. Τέλος έυχομαι σε όλους μας μια καλή και ομαλή εκλογική αναμέτρηση .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger