Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Γιατί να ψηφίσω Πατσιαντά και όχι Μπέο για Δήμαρχο



 Θα μπορούσα να βάλω αναρίθμητες αλήθειες που πλεονεκτεί κατά εκατοντάδες ο κ. Πατσιαντάς έναντι ενός τυχοδιώκτη του παράνομου τζογαρίσματος  και χρόνιο χρηματοδότη του συστήματος κ. Μπέο, αλλά θα πάω σε πιο ουσιώδη και κοινωνικά.
Τι έχουμε σήμερα στο Βόλο μας, στη Μαγνησία μας;
Ποιά προβλήματα ταλανίζουνε σε καθημερινή βάση τις οικογένειες μας και τις ψυχές μας;
Στην απλή καθημερινότητα μου σα πολίτης αυτής της πανέμορφης κατά τα άλλα πόλης , της πόλης που ζούμε και αναπνέουμε, στη πόλη που αγαπάμε, γίνομαι καθημερινά  μάρτυρας όπως όλοι μας σε μια επώδυνη πραγματικότητα, οι κοινωνικές μάζες και οι αστικές και οι εργατικές τάξεις  ασφυκτιούν , υπό το καθεστώς μιας  ανεργίας και μιας ανασφάλειας για το αύριο, που έχει βάλει τις ζωές μας στο μάτι του κυκλώνα.
Βλέπω τη πιο αποδοτική ηλικία του ενεργού  πληθυσμού μας τη νεολαία μας να μην έχει όνειρα για το μέλλον, προοπτική για το άμεσο παρόν, δουλειά,    να στοιβάζεται σε ουρές έξω από τον ΟΑΕΔ και να διακατέχεται από μια απολιτίκ  και κυνική ματιά για την εκλογή της Κυριακής.
Βλέπω παιδάκια και μάνες έξω από μεγάλα σούπερ μάρκετ  σε καθημερινή βάση να ψάχνουνε λίγη τροφή απο τα πεταμένα απομεινάρια στα σκουπίδια , να ψάχνουνε και να ζητάνε παππούδες και γιαγιάδες  καταπίνοντας την περηφάνεια των άσπρων τους μαλλιών την ελεημοσύνη σε σακούλες  που αφήνουνε  προς τιμήν τους οι παραγωγοί των λαϊκών αγορών στο τέλος του καθημερινού τους κάματου.


Βλέπω τη καθημερινότητα του συνδημότη μου , καθαριότητα - νερό - υγεία - παιδεία - πρόνοια  να θυσιάζονται υπέρ ενός  χρέους που δεν χρωστάμε, δεν δανειστήκαμε, δεν κλέψαμε . Βλέπω  τη μιζέρια και την απογοήτευση στα μάτια των συνανθρώπων μου σε όλες τις καθημερινές μου επαφές ,τη βλέπω και στα δικά μου μάτια ενίοτε στο καθρέφτη αλλά δεν έχω χάσει την ελπίδα.
Όχι ο Μαργαρίτης Πατσιαντάς  δεν είναι ο Μεσσίας που θα ακουμπήσει το χεράκι του και θα λυθούνε όλα ως δια μαγείας. Είναι όμως αυτός και οι συναγωνιστές και συναγωνίστριες του Συνδυασμού μας  που έχουν εκπονήσει πρόγραμμα άμεσης εφαρμογής  υπέρ της κοινωνίας και προστασίας όλων των συμπολιτών μας ,ανεξάρτητα που ανήκουνε πολιτικά ή κοινωνικά.
Δημιουργία δημοτικών μαγειρείων, δημοτικών ιατρείων και  φαρμακείων αναβάθμιση καθαριότητας , της Πρόνοιας και των ΚΑΠΗ του Δήμου είναι μόνο λίγα από τα πρώτα μέτρα ανακούφισης όλων μας.
Προστασία των κοινωνικών αγαθών και των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού μας, κανένας πολίτης χωρίς στέγη νερό και ρεύμα ΔΕΝ είναι ΜΟΝΟ το σύνθημα μας και η πολιτική μας . Είναι τρόπος ζωής για εμάς και το Μαργαρίτη Πατσιαντά. Έτσι διδαχτήκαμε και έτσι πορευόμαστε σε όλη μας τη ζωή με αγάπη στο συνάνθρωπο και τον τόπο που μας γέννησε.
Τη Κυριακή αυτή αναμετρώνται δύο πολιτικές , η μια υπέρ του ανθρώπου και της κοινωνίας και μια ετερόκλητη πολιτική τύπου ακροδεξιάς ,παράνομου στοιχήματος και οπαδικού χουλιγκανισμού.

Εγώ είδα τα μάτια του νεογέννητου ανηψιού μου το Σεπτέμβρη και αποφάσισα με ποιόν θα είμαι τη Κυριακή ,θα είμαι με τη Δημοκρατία με τη κοινωνία με το συνάνθρωπο μου, με το μέλλον του 8μηνου ανιψιού μου .ΕΣΥ;

Κάϊρας Ιωάννης μέλος της γραμματείας των ΔΡΟΜΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ & ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger