Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Μοναδικό φαινόμενο στον Βόλο ο Δήμαρχος




Βόλος 18.12.2013


Δελτίο Τύπου

Ο Δήμαρχος Βόλου για ακόμη μια φορά σήμερα απέφυγε να απαντήσει για τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι τοπικές επιχειρήσεις του κλάδου της Εστίασης.
Προτίμησε να χρησιμοποιήσει το ανώτατο όργανο της πόλης, το Δημοτικό Συμβούλιο και να επιτεθεί προσωπικά εναντίον μου με ύβρεις και συκοφαντίες. Ισχυρίστηκε ο Δήμαρχος ότι χρησιμοποιώ τον Σύλλογο που είμαι πρόεδρος δήθεν για τα προσωπικά  συμφέροντα μου.

Προφανώς ο κ. Σκοτινιώτης εννοεί ότι η προσωπική μου επιχείρηση οφείλει τα 12 εκ ευρώ ή τα 7,8 εκ.  ευρώ σύμφωνα με τους νεότερους υπολογισμούς.
Αν αυτό εννοεί να το πει με στοιχεία. Σε αντίθετη περίπτωση χρησιμοποιεί το δημοτικό συμβούλιο του Βόλου, για να με συκοφαντήσει.
Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου. 
   
Ξεκομμένος ως συνήθως από την πραγματικότητα αδυνατεί να αντιληφθεί ότι το ποσό που διεκδικούν οι υπηρεσίες του Δήμου είναι οφειλές μαζί με άδικα πρόστιμα και προσαυξήσεις που αφορούν εκατοντάδες επαγγελματίες της πόλης μας.
Τον ενημερώνω ότι όσο και να με συκοφαντεί τόσο προσωπικά εγώ αλλά και ο Σύλλογος δεν θα υποστείλει τη σημαία του δίκαιου αγώνα.
Θέλουμε να πληρώσουμε αυτά που μας αναλογούν και όχι όσα μας καταλογίζουν ακαμάτες γραφειοκράτες.
  Με εκτίμηση

Απόστολος Αθανασός
Πρόεδρος Συλλόγου Εστίασης & Διασκέδασης Ν. Μαγνησίας
Αντιπρόεδρος ΠΟΕΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger