Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Τσιρίλο-ΑΕΚ, μαζί και πάλι

Τσιρίλο-ΑΕΚ, μαζί και πάλι

Την απόκτηση του Μπρούνο Τσιρίλο ανακοίνωσε και επίσημα το μεσημέρι της Δευτέρας (26/8) η ΑΕΚ. Ο Ιταλός αμυντικός πέρασε από τις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια υπέγραψε το ιδιωτικό συμφωνητικό διάρκειας ενός έτους με τους "κιτρινόμαυρους".

«Ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα. Μαζί και πάλι. Είμαι πολύ χαρούμενος. Forza AEK!», έγραψε ο Τσιρίλο στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, συνοδεύοντας το ποστ του με το έμβλημα της ΑΕΚ. Ο Ναπολιτάνος επιστρέφει στην Ένωση μετά από 6 χρόνια, κάνοντας το όνειρό του πραγματικότητα και με σκοπό να βοηθήσει την ομάδα στην άμεση επιστροφή στη φυσική της θέση.

Η ανακοίνωση της ΑΕΚ και οι πρώτες δηλώσεις του παίκτη:

«Η ΑΕΚ ανακοινώνει τη συμφωνία με τον Μπρούνο Τσιρίλο. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε ιδιωτικό συμφωνητικό διάρκειας ενός έτους. Ο Μπρούνο Τσιρίλο που αγωνίστηκε για πρώτη φορά με τα χρώματα της ομάδας μας τη χρονική περίοδο 2005 - 2007, επέστρεψε στην ΑΕΚ 6 χρόνια αργότερα και μετά και την τυπική ολοκλήρωση της συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών, δήλωσε:

'Το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Στο παρελθόν πέρασα δύο πολύ όμορφα χρόνια στην ΑΕΚ, αγωνίστηκα στο Τσάμπιονς Λίγκ και δεν θα τα ξεχάσω ποτέ. Πάντα είχα στήν άκρη του μυαλού μου την ημέρα της επιστροφής μου. Γνωρίζω τί σημαίνει αυτή η ομάδα και πόσο βαρύ είναι το όνομά της. Είμαι πολύ χαρούμενος και ελπίζω να πάνε όλα καλά. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω την ΑΕΚ'».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger