Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Απατεώνας στη Σκιάθο - εκμετάλλευση τουριστών

Είμαι ένας από τους χιλιάδες ανυποψίαστους παραθεριστές που επισκέφτηκαν την όμορφη Σκιάθο το φετινό καλοκαίρι, προσπαθώντας να ξεφύγω έστω και για λίγο από τα πολλά...
προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και να περάσω λίγες ημέρες ξεγνοιασιάς και ξεκούρασης. Θα ήθελα να παραθέσω το εξής περιστατικό που μου συνέβη για να αποτρέψω όσο το δυνατόν μελλοντικά παρόμοια περιστατικά από «επαγγελματίες» οι οποίοι δυσφημούν με τις πράξεις τους και με τη συμπεριφορά τους το πανέμορφο νησί τους, αποτρέποντας να το επισκευθούν μελλοντικά. Όπως κάνω κάθε χρόνο που επισκέπτομαι νησί έτσι και φέτος νοίκιασα ένα μηχανάκι να μπορώ να μετακινούμαι με την άνεση μου σε όλα τα μέρη του νησιού. Πήγα στις ενοικιάσεις αυτοκινήτων και μοτοσικλετών του Αϊβ... καθώς ήταν το πρώτο που βρήκα μπροστά μου. Χωρίς να το πολυσκεφτώ ρώτησα αν υπάρχει διαθέσιμο μηχανάκι, τιμές κτλ. Μου είπαν ότι υπάρχει ένα το οποίο είναι κατοστάρι αλλά είχε πρόβλημα στο μπουζί και ότι το έχουν επισκευάσει πλέον. Εντωμεταξύ η σέλα άνοιγε με δυσκολία με κίνδυνο όταν την άνοιγα να έσπαγε, έλειπε και ένας καθρέπτης και είχε και πάρα πολλές γραντζουνιές στα πλάγια καθώς και στα πλάγια της μάσκας. Δεν έδωσα πολύ μεγάλη σημασία η τιμή μου φάνηκε λογική (18 ευρώ τη μέρα –παρόλο που το νοίκιασα από Παρασκευή στις 1 το μεσημέρι μέχρι τη Κυριακή στις 20¨30 δηλ. 2κ1/2 ημέρες μου λέει 55 ευρώ (3 ημέρες x 18 euro = 54 και όχι 55) – δεν έδωσα σημασία για ένα ευρώ και του χάρισα και μισή ημέρα). Το μηχανάκι το είδα πριν το πάρω είδα τις γραντζουνιές και δεν έδωσα σημασία καθώς δεν πίστευα τι θα επακολουθούσε. Την ημέρα της επιστροφής κι ενώ το παρέδωσα και μία ώρα νωρίτερα, πάω να πάρω το δίπλωμα μου από την υπάλληλο που είχε μέσα στο γραφείο και μου φωνάζει από έξω αυτός με ύφος ψαρωτικό αιφνιδιαστικό και απότομο «Εϊ εεε για έλα εδώ τι είναι αυτά;» αιφνιδιασμένος και απορημένος του απαντάω «Ποια για τι πράγμα μου λες» μου απαντάει «οι γραντζουνιές τι είναι όλα αυτά;;;;;!!!» του απαντάω εκνευρισμένος ότι αυτές οι γραντζουνιές υπήρχαν και ότι δεν είναι επαγγελματίας, δεν έχω καμία γραντζουνιά επάνω μου ούτε εγώ ούτε η κοπέλα μου και τα υπόλοιπα…αυτός συνέχισε υποστηρίζοντας τα δικά του. Ο σκοπός του ήταν εμφανής ήθελε να δει αν θα τσιμπήσω είδε ότι δεν τσίμπησα και ότι η τακτική του δεν πέρναγε σε μένα και τελικά υποχώρησε παραδίδοντας μου το δίπλωμα. Προφανώς θα είχε κερδίσει αρκετά χρήματα με παρόμοιες συμπεριφορές από προηγούμενους πελάτες ζητώντας τους χρηματική αποζημίωση για υποτιθέμενες ζημιές. Το γεγονός αυτό θα ήθελα να δημοσιευθεί για να αποφευχθούν παρόμοιες ενέργειες τόσο από τον συγκεκριμένο «επαγγελματία» όσο και για να αφυπνίσω τους ανυποψίαστους παραθεριστές που σε στιγμές ξεκούρασης και χαλάρωσης μπορούν να πέσουν εύκολα θύματα παρόμοιων περιστατικών.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/08/blog-post_4554.html 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger