Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Άρση ασυλίας του Παύλου Μαρκάκη





Με αφορμή την απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής, για την άρση της βουλευτικής του ασυλίας, ο βουλευτής Μαγνησίας του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού, κ. Παύλος Μαρκάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Το αποτέλεσμα της Ολομέλειας της Βουλής για την άρση της ασυλίας μου ήταν και επιθυμητό και αναμενόμενο.


Εξάλλου, για τις εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις που αφορούν θέματα από το 2006, κατά τη διάρκεια, δηλαδή, της θητείας μου στον Δήμο Βόλου, είναι γνωστό ότι ήμουν πάντα παρών κατά την εκδίκασή τους μέχρι και το 2009.


Αλλά για λόγους πέραν της δικής μου θελήσεως, άλλη ετίθετο στο αρχείο και άλλη αναβαλλόταν από απουσία μαρτύρων, από απεργία δικηγόρων και λόγω λήξεως του ωραρίου….
Τώρα, που δεν υπάρχει πλέον ο λόγος της Βουλευτικής μου ιδιότητος μου σαν δικαιολογίας, έχοντας εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη, θα αποδειχτεί το αβάσιμο και το παράλογο του λόγου της δικαστικής εκκρεμότητας, όπως έγινε και με τους υπολοίπους συγκατηγορουμένους μου, οι οποίοι έχουν ήδη αθωωθεί.


Ευχαριστώ και τους συναδέλφους Βουλευτές, οι οποίοι με την απόφασή τους, αφαίρεσαν από τους συκοφάντες τη δικαιολογία της «αγανάκτησης», ότι δήθεν οι Βουλευτές δεν θέλουν να έχουν ίση μεταχείριση ενώπιον της Δικαιοσύνης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger