Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου 2011

Μην παίζεται με τα συμφέροντα του Σκοπελίτικου λάου δεν είμαστε μαλ@κες !

Η μεγάλη κακοκαιρία σήμερα στην σκόπελο πάνε για ψάρεμα η βαρκούλες
Και το μικρό σκάφος έρχεται σκόπελο κανονικά

Η μεγάλη κακοκαιρία σήμερα στην σκόπελο πάνε για ψάρεμα η βαρκούλες
Και το μικρό σκάφος έρχεται σκόπελο κανονικά

Το ξανάλεμε το πρόβλημα είναι σοβαρό .μας έστειλαν προκειμένου να κάνουν την αρπαχτεί με το πλοίο εξπρές Σαντορίνη να το αντικατάστηση το εξπρές πήγασος το όποιον γνωρίζουν ότι έχει μεγάλο βύθισμα και έχει κάποιο πρόβλημα με το λιμάνι της σκοπέλου με αποτέλεσμα να φοβούνται δικαιολογημένα να προσέγγιση στην  σκόπελο και να αναγκάζουν τον πλοίαρχο να Δηλώνει ψευδώς ότι δεν έρχεται σκόπελο διότι έχει κακοκαιρία ντροπή τους
Εφόσον κύριοι θέλατε την αρπαχτεί με την Λιβύη και δεν είχατε άλλο πλοίο να στείλετε πέστε την αλήθεια και χαμηλώστε τουλάχιστον τα εισιτήρια να είναι στην πραγματική τους αξία αλλά εσείς τα θέλετε όλα δικά σας 
Προς εφοπ-ληστές
Καλά κάνετε ποιος να σας ελέγξει   αφού είναι όλα μπουρνέλα 

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε τυγχάνει να δουλεύω στις Μινωικές Γραμμές και σε πληροφορώ οτι δε γίνεται καμία αρπαχτή. Πηγαίνουμε στη Λιβύη με κίνδυνο της ζωής μας χωρίς να αποκομίζει κέρδος η ναυτιλιακή και οι εφοπ-ληστές όπως του αποκαλείς!!! Υπάρχει πολιτική διπλωματία από πίσω καθώς μας το ζήτησε η Κίνα επειδή υπήρχαν πολλοί κινέζοι. Για τη διατήρηση των σχέσεων προφανώς δεν την έπαιρνε την Ελλάδα να πει όχι και νομίζω καλώς έπραξε. Συγγνώμη που δεν είχαμε ένα υπερσύγχρονο πλοίο να κάθεται στο λιμάνι για μια ώρα ανάγκης μήπως ξεσπάσει κάποια κρίση στη Λιβύη και πήραμε αυτό που έρχεται στη Σκόπελο. Κανείς δεν έχει τίποτα με τη σκόπελο. Ξεκόλλα!!! Και μάθε ορθογραφία. Ξέρω οτι δε θα το δημοσιεύσεις αλλά τουλάχιστον άκουσέ και πως πραγματικά έχουν τα πράγματα...

skopelos είπε...

Όπως βλέπεις το δημοσιεύω λοιπόν δικαιολογημένα παίζεται με την ζωή σας αλλά όχι για τους κινέζους ούτε για την Ελλάδα αλλά για να κονομήσουν η εφοπ-ληστές οπός τους λέμε τώρα γιατί εσύ πονάς που τους λέμε έτσι κάτι θα έχεις μάλλον από την εταιρία θα είσαι .και κάτι άλλο δεν αναφέραμε της μινωικές γραμμές . τώρα για την ορθογραφία δεν εργαζόμαστε σε εφοπλιστικά γραφεία να γνωρίζουμε αλλά ένα γνωρίζουμε ήμασταν πριν από εσένα ναυτεργάτες και αγωνιστές είσαι μικρός λοιπόν ρουφιανακο εάν είσαι όπως λες ναυτεργάτης πραγματικά έλα δώσε το όνομα σου η ναυτεργάτες δεν φοβούνται
Και τέλος μεταφέραμε άρθρο για την κονόμα από το έγκριτο http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=17905&Itemid=160 διάβασε μπορεί να καταλάβεις τώρα ποσά πήρατε εσείς εάν είσαι ναυτεργάτης που δεν είσαι έχτρα? Μπορείς να μας πεις?

Ανώνυμος είπε...

Λυπάμαι αν οδήγησα σε αυτό το συμπέρασμα αλλά δεν είμαι ναυτεργάτης. Δεν έχω κατέβει καν στο λιμάνι εδώ και πολλές μέρες, είμαι σε γραφείο και έπεσα πάνω στην ανάρτηση στο tromaktiko. Είδα πως δεν αναφέρεσαι στις Μινωικές αλλά εδώ μιλάμε για απαξίωση του κλάδου, την οποία δε θα μπορούσα να δεχτώ. Παίζουμε τις ζωές μας για τις ζωές άλλων ή για τη δική μας και τώρα εγώ παίζω τη θέση μου γι αυτό και δε μιλάω ούτε επώνυμα και ούτε εκ του ασφαλούς αλλά ξέρω πολύ καλά τι συμβαίνει. Ωστόσο, αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως ο κύριος λόγος της εκστρατείας των πλοίων ήταν για διπλωματικές μακροχρόνιες σχέσεις. Και πάλι αυτό δεν είναι και ό,τι πιο υγιές αλλά ουσιαστικά βοηθάμε το κράτος. Η ναύλωση έγινε από κινέζους και τα χρήματα δεν είναι πολλά όταν αναλογιστεί κανείς το μεροκάματο όλου το πληρώματος, το κόστος μετακίνησης του πλοίου κλπ. Λογικό είναι η επένδυση ενός πλοίου να είναι μεγάλη και άρα χρειάζεται χρήματα να κινηθεί. Αν πιστεύεις πως ο κλάδος έχει λεφτά και κέρδη, ΑΝΕΚ, ΝΕΛ και Μινωικές είναι στο χρηματιστήριο. Μπορείς να γίνεις μέτοχος και να έχεις μερίδιο από αυτά. Η μία μετοχή έχει περίπου τρία ευρώ. Αν δεις όμως εδώ http://www.naftemporiki.gr/markets/quotegraph.asp?id=MILr.AT&ctime=5Y πως έχουμε κινηθεί εμείς τα τελευταία 5 χρόνια θα αλλάξεις γνώμη. Κανείς δεν πλουτίζει, προφανώς υπάρχει πρόβλημα και ξαναλέω ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τα βάζει με τη σκόπελο. Προφανώς το Εξπρες Σαντροίνη ήταν ένα καλό πλοίο και από τα λίγα ικανά να εκτελέσουν το δρομολόγιο αυτό. Και ακόμη και καπιταλιστικά να το δεις δε θα ήταν μέχρι προχτες εκεί αν δε συνέφερε τον Εφοπ-ληστη που το έχει.

Δε με ενιδαφέρει να βγάλει κι άλλα λεφτά κανένας εφοπ-ληστής αλλά να σου πω οτι δεν πάμε στη Λιβύη γιατί εκεί μοιράζουν λεφτά!!!

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=mb4v1U62838&feature=related

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

 
NewsAlloy button