«Έχει εμμονή μαζί μου, με χτυπάει, με παρακολουθεί, κοιμάται στο τραπέζι της αυλής μου, δεν καταλαβαίνει ότι τελειώσαμε. Θέλει να έχει εμένα και την γυναίκα του» δήλωσε χθες στο δικαστήριο για τον 55χρονο πρώην σύντροφό της μια 42χρονη γυναίκα και εκείνος που πήρε τον δρόμο για την φυλακή, είπε πως τον καταγγέλλει χωρίς λόγο συνεχώς στην αστυνομία γιατί έτσι νομίζει πως του ασκεί πίεση ώστε να πάρει διαζύγιο, όπως αναφέρει το gegonota.news.

«Είναι δυνατόν να μην μένετε μακριά από μια γυναίκα που σας καταγγέλλει χωρίς λόγο και σας κάνει την ζωή μαρτύριο», αναρωτήθηκε η πρόεδρος της έδρας απευθυνόμενη στον κατηγορούμενο, για να απαντήσει εκείνος πως όλα «τα κάνει από αγάπη, για να χωρίσω με διαζύγιο».

Τελευταίο επεισόδιο στις διαταραγμένες σχέσεις του ζευγαριού η συνάντησή τους σε μάρκετ του νησιού με τον 55χρονο να της φωνάζει μπροστά σε κόσμο γιατί έλαβε κλήση για δικαστήριο εναντίον του. Του είχαν επιβληθεί περιοριστικοί όροι τον τελευταίο χρόνο που δεν τηρήθηκαν, ενώ η κόρη του 55χρονου κατέθεσε στο δικαστήριο ότι ο πατέρας της και η 45χρονη δεν χώρισαν ποτέ από το 2021, είχαν πάντα μια ταραγμένη σχέση, αλλά ήταν ζευγάρι και μάλιστα την ημέρα του επεισοδίου στο μάρκετ, όπου της είπε πως αυτός θα πάει στο χώμα και αυτή στη φυλακή, ήταν καλεσμένοι σπίτι της για να γιορτάσουν τα γενέθλιά της.

«Ο πατέρας μου έχει φύγει από το σπίτι αλλά έχει καλές σχέσεις με την μητέρα μου. Έχουμε καταστρέψει τις ζωές μας γι’ αυτή την σχέση και εγώ ακούω και βλέπω τα μηνύματα της κυρίας προς τον πατέρα μου. Ο πατέρας μου κοιμάται συχνά και στο σπίτι της», κατέθεσε η νεαρή.

Η 42χρονη αρνήθηκε πως διατηρούσαν σχέσεις , ενώ στη Σκόπελο έχει σημειωθεί το εξής εξωφρενικό. Η υπηρεσία που εργάζονται και οι δύο έχει προσαρμόσει τα ωράριά της για να μην συναντιούνται…

Ο 55χρονος που δήλωσε πως σκέφτεται να ζητήσει μετάθεση από την Σκόπελο έκλαιγε στο δικαστήριο και μόλις άκουσε πως θα εκτίσει ποινή φυλάκισης ενός μήνα, από τους 4 που του επιβλήθηκαν, έπεσε στην αγκαλιά της κόρης του.