Τρίτη 4 Ιουνίου 2024

Σκόπελος Όταν υπάρχει επαγγελματισμός και ανθρωπιά τα πάντα είναι τέλεια στο πλοίο SUPERSTAR

SUPESTAR εδω με το κυριο Αντρέα Καλλίγερο

 Δεν συνηθίζω μέσα από το blog το δικό μου να δεινό συγχαρητήρια  συνήθως το blog το δικό μου είναι καταγγελτικό και μέσο διαμαρτυρίας δεν θα μπορούσα όμως σήμερα να κάνω μία εξαίρεση γιατί πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί από το συμπεριφορά του πληρώματος του ferry boat superstar το οποίο εξυπηρετεί την

ακτοπλοϊκές σύνδεση των βορείων σποράδων με την τον βόλο και ειδικά το προσωπικό που  εξυπηρετεί τους επιβάτες και πάνω από όλα το κύριο Αντρέα Καλλίγερο είναι προϊστάμενος ξενοδοχειακόυ στο πλοιο έτσι πρέπει να πω ότι είμαι και υπέρβαρος και ΑμεΑ βαριά κατάσταση και συγχρόνως κάνοντας αιμοκάθαρση και πρέπει να πηγαίνω έρχομαι στη Σκόπελο με αποτέλεσμα να είναι πολύ κουραστική Η αποβίβαση και επιβίβαση μου αλλά πρέπει να τονίσω το εξής Όλα αυτά με τη βοήθεια του πληρώματος μειώνονται οι ταλαιπωρία σε μεγάλο ποσοστό με πόσο προσοχή με πόσο ευγένεια αντιμετωπίζουν το προσωπικό τους ανθρώπους ΑμεΑ είδα την ίδια μέρα να υπάρχουν άλλοι τέσσερα άτομα ΑμεΑ και σε όλους ήταν φοβερή εντυπωσιακή η ευγένεια και εξυπηρέτηση είναι πολύ περίεργο στις ημέρες μας άνθρωποι ΑμεΑ να έχουν τέτοια αντιμετώπιση μου έχει κάνει εντύπωση πάρα πολύ  πρέπει λοιπόν αυτούς τους ανθρώπους να τους επέφυμούμε πρέπει να τους δίνουμε τα συγχαρητήρια απευθύνομαι λοιπόν στις δημόσιες υπηρεσίες ας εφαρμόσουνε αυτό που κάνουν οι ναυτεργάτες στο πλοίο superstar

ΠΡΟΒΙΑΣ ΗΛΙΑΣ

ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger