Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

Σκόπελος σταματήστε ορισμένοι τις παπαριές

Μία καλημέρα από τη Σκόπελο και πρέπει να πω κάτι το οποίο με αφορά και πρέπει να ξέρουν ορισμένα άτομα για μένα .εχθές  ένας καλός άνθρωπος  με σταμάτησε και μου είπε εσύ δεν είσαι

επαναστάτης γιατί είσαι μαζί με τον  Σταμάτη Περίσση και δεν γράφεις εναντίον του,  εγώ εκείνη την ώρα ήθελα να βάλω τα γέλια ήθελα και να ουρλιάξω αλλά έβαλα  τα γέλια απάντησα  σε αυτόν τον  καλό άνθρωπο  τι θα έπρεπε να κάνω ρωτάω? Εγώ να κάνω αντιπολίτευση σε ποιον σε αυτόν δεν βλέπω τι γίνεται σε όλη την Σκόπελο παρόλη την κρίση που είναι όλο το νησί ένα εργοτάξιο αυτή τη στιγμή  αν έχεις α****** κύριε βγες καθαρά και πες τι έχεις να καταγγείλεις τώρα  θέλω να πω για μένα ότι εγώ γράφω και λέω αυτό που αισθάνομαι εμένα καλέ άνθρωπε και ορισμένοι άλλοι καλοί άνθρωποι δεν έχω να δώσω σε κανέναν απόδειξης ούτε κομματικές ούτε νομιμοφροσύνης  γιατί ούτε περιμένουμε διορισμό στο δημόσιο αυτό που ζητήσαμε είναι μια άδεια στάσιμου εμπορίου ζητήσαμε που την δικαιούμαστε νομιμά υπάρχουν όλα τα δικαιολογητικά σε οποίον ενδιαφέρετε και κάποιοι καλοί άνθρωποι αντέδρασαν από την πρωιν δημοτική αρχή και από την σημερινή αντιπολίτευση όχι από την Λαϊκή Συσπείρωση. θέλω να να συμπληρώσω για του καλούς αυτούς ανθρώπους  ότι ο γιος μου ο πολύτεκνος φαντάρος έκανε στη νήσο Ρω ξέρετε διπλά στο Καστελόριζο  Δεν έκανε στη Σκόπελο τη στρατιωτική του θητεία άντε λοιπόν σας παρακαλώ πάρα πολύ και σοβαρευτείτε Γιατί θα με αναγκάζεται να αρχίσω να γράφω και να λέω πάλι πράγματα που θα στεναχωρήσω πολύ κόσμο…… και επειδή μέρες που είναι Δεν θέλω αφήστε με λοιπόν στην ησυχία μου αυτά Είχα να σας πω καλημέρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger