Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

Τόση πια ξετσιπωσιά, τόσο πια περιφρόνηση, τόσος πια σταρχιδισμός για τον κόσμο, ακόμα και για τον δικό τους τον κόσμο!


Της Αλέκας Ζορμπαλά

Δεν με ενόχλησε η ηλικία του διορισθέντα-παραιτηθέντα Διοικητή Νοσοκομείου, κομματάρχη κ. Πατέρα, ειλικρινά.
Αυτό το οποίο με κατέπληξε είναι, όλα όσα δημόσια είπε:
«Mε κάλεσε και μου είπε ο πρωθυπουργός να γυρίσω στη ΝΔ από τους ΑΝΕΛ γιατί είχα κάποιες χιλιάδες ψήφους και του είπα αν έχει την ευγενή καλοσύνη μόλις γίνει εξουσία να μου δώσει ένα νοσοκομείο και συνεφώνησε»

Δηλ. ο πρωθυπουργός του λέει φύγε από τους Ανέλ και έλα με τους χιλιάδες ψήφους σου στη ζεστή αγκαλιά της μεγάλης φιλελεύθερης παράταξης των Αρίστων, και αυτός λέει, ναι, να φύγω,αλλά με αντάλλαγμα και δη συγκεκριμένο..
Όπως και έγινε!

Και με κατέπληξε όχι για την αποδεδειγμένη, λόγω του ότι ομολογήθηκε, πλέον, ΠΑΡΑΝΟΜΗ πολιτική συναλλαγή, που όλοι/ες γνωρίζουμε ότι ενδημεί στα κρατικά κλιμάκια της εξουσίας, αλλά για την πολιτική ωμότητα με την οποία μας το πέταξε κατάμουτρα! Τόση πια ξετσιπωσιά, τόσο πια περιφρόνηση, τόσος πια σταρχιδισμός για τον κόσμο, ακόμα και για τον δικό τους τον κόσμο.

Και αναρωτιέμαι, θα κινηθεί άραγε κανένας ευαίσθητος κύριος Εισαγγελέας για την εγκληματική αυτή ενέργεια των δύο προσώπων;

Δεν ξέρω, μια απλή μαχόμενη δικηγόρος είμαι, αλλά να, έτσι, πρόχειρα μου έρχεται στο νου, τουλάχιστον, ένα άρθρο του Ποινικού Κώδικα, το άρθρ. 165 ΠΚ περί δωροδοκίας εκλογέα

Γνώμη μου, μπορεί να κάνω και λάθος.. εξάλλου εγώ δεν είμαι του Harvard, τη Νομική Αθηνών τέλειωσα..

Και ο αντικαπνιστικός καλά κρατεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger