Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

Ίβιτς: «Πιο δύσκολο το ματς με την ΑΕΚ, απ΄ αυτό με Ολυμπιακό»

Για τα παιχνίδια με Ολυμπιακό και Λάρισα, αλλά και το ερχόμενο με την ΑΕΚ μίλησε στο συνδρομητικό κανάλι ο Σέρβος τεχνικός

O Bλάνταν Ίβιτς μιλώντας στο συνδρομητικό κανάλι τόνισε ότι το ματς με την ΑΕΚ είναι πιο δύσκολο, απ΄ αυτό με τον Ολυμπιακό, ενώ αναφέρθηκε και στα όσα έγιναν στο «Καραϊσκάκης», αλλά και στο παιχνίδι Κυπέλλου με τη Λάρισα στην Τούμπα.

Aναλυτικά όσα είπε:


Για το τι μένει από το παιχνίδι κόντρα στον Ολυμπιακό: «Σίγουρα το παιχνίδι με προβλημάτισε πολύ, και κυρίως ο τρόπος που χάσαμε τον αγώνα. Από την άλλη όμως είμαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παιδιών, που ήταν πειθαρχημένοι. Έχουν δείξει μέχρι στιγμής ότι είναι μία ομάδα, η οποία μπορεί να παίζει κόντρα σε οποιονδήποτε αντίπαλο χωρίς πρόβλημα. Θεωρώ ότι απέδειξαν πως έπρεπε να κερδίσουν αλλά δεν τα καταφέραμε και αυτό είναι μία άλλη συζήτηση. Όπως είπα όμως στην αρχή προβληματίστηκα γιατί όλοι εδώ κάνουμε μία προσπάθεια από την αρχή της σεζόν και δεν μου αρέσει αυτή η προσπάθεια να μην έχει επιτυχία με αυτόν τον τρόπο» .

Για το τι μπορεί να κάνει ο ΠΑΟΚ φέτος στο πρωτάθλημα: «Στόχος είναι, όποιον και αν έχουμε απέναντί μας να κερδίζουμε κάθε παιχνίδι. Και εκεί πήγαμε λοιπόν, θέλοντας να κερδίσουμε. Αυτό είναι κάτι που ζητάω από τους παίκτες μου, γι αυτό δουλεύουμε και γι αυτό έχουμε προετοιμαστεί» .

Για το ματς Κυπέλλου με τη Λάρισα: «Προερχόμασταν από δύο σερί ήττες και η ομάδα έβγαλε αντίδραση. Έπαιξαν αρκετοί παίκτες που δεν είχαν πολύ χρόνο συμμετοχής στα προηγούμενα παιχνίδια. Το θετικό είναι ότι κάναμε ένα καλό παιχνίδι, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο. Στόχος ήταν να πάρουμε τους τρεις βαθμούς και να βγάλουμε θετική εικόνα» .

Για τον Μυστακίδη και αν θα είναι βασικός κόντρα στην ΑΕΚ: «Δεν θεωρώ πως έχω κάποιο πρόβλημα. Είμαι ικανοποιημένος από όλους. Κάνουμε μεγάλη προσπάθεια και δουλεύουμε σωστά. Ευτυχώς δεν αντιμετωπίζουμε προβλήματα τραυματισμών. Σίγουρα είναι πολλά τα παιχνίδια που δώσαμε και θα δώσουμε. Προσπαθώ πάντα να συγκεντρωθώ και να βρω την καλύτερη 11άδα. Αυτό που είπα σε δηλώσεις μου για τον Μυστακίδη, μπορούσα να το πω και για τον Περέιρα, για τον Χαρίση και οποιονδήποτε άλλο. Μπορεί να είναι. Έχουμε ακόμα δύο μέρες και θα προσπαθήσω να βρω τους καλύτερους 11 για το παιχνίδι» .

Για το αν ο Τζαβέλλας υπολογίζεται για την Κυριακή: «Ο Τζαβέλλας είναι σε καλό δρόμο. Κάθε μέρα είναι και καλύτερα. Τον παρακολουθούμε και θα δούμε αν μπορούμε να τον υπολογίζουμε ή όχι. Αν δεν είναι έτοιμος για την ΑΕΚ θα είναι για το ευρωπαϊκό κατά 99%».

Για το ντέρμπι με την ΑΕΚ: «Αυτό το παιχνίδι κατά την γνώμη μου θα είναι πιο δύσκολο από αυτό της περασμένης Κυριακής. Θα αντιμετωπίσουμε μία ομάδα που παίζει διαφορετικά και έρχεται από μία ισοπαλία, που είναι αρνητικό αποτέλεσμα, όπως και εμείς. Πιστεύω ότι η ομάδα μου είναι έτοιμη. Έχουμε ξεκουράσει αρκετούς παίκτες. Μιλήσαμε για το παιχνίδι και γνωρίζουν ότι είναι ένα ντέρμπι. Θέλουμε να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι και πάνω από όλα να πάρουμε το θετικό αποτέλεσμα» .

Για την 28η Οκτωβρίου και τι αισθάνεται: «Είμαι πολλά χρόνια εδώ. Η γυναίκα είναι Ελληνίδα και τα παιδιά είναι κατά το ήμισυ Έλληνες. Είμαι εδώ και σέβομαι τους Έλληνες και την Ελλάδα. Μπορεί να μην σέβομαι βέβαια κάποιους δημοσιογράφους, αλλά σέβομαι την χώρα. Αισθάνομαι ότι η σημερινή μέρα είναι ιδιαίτερη. Θα παραμείνω Σέρβος, καθώς αυτό είμαι, αλλά δεύτερή μου χώρα είναι η Ελλάδα» .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger