Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Μπακασέτας: Ήθελα ΑΕΚ, ήθελα το πρώτο γκολ και τώρα θέλω να καθιερωθώ

Ολόκληρη η συνέντευξη του Τάσου Μπακασέτα στο Official Match Programme του αγώνα με τον Ηρακλή

Ομολογεί ότι τα πράγματα για εκείνον αυτό το καλοκαίρι εξελίχτηκαν όπως ακριβώς ήθελε να συμβούν. Σαν να τα είχε σχεδιάσει! Όλα εκτός από ένα… Δεν θεωρεί ότι ακόμα έχει καθιερωθεί στην «κιτρινόμαυρη» ενδεκάδα! «Για κάτι τέτοιο υπάρχει ακόμα πολύ δουλειά μπροστά μου. Εχω πολύ χρόνο για να πω ότι το έχω καταφέρει»…

Το μόνο που δεν βρήκε όπως το περίμενε ήταν το κλίμα στα αποδυτήρια της ΑΕΚ! «Εκεί τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα απ’ ότι τα περίμενα. Ολοι λένε ότι τα αποδυτήρια μίας μεγάλης ομάδας είναι δύσκολο πράγμα, αλλά εγώ συνάντησα τα καλύτερα –πιθανότατα- αποδυτήρια της μέχρι σήμερα καριέρας μου» δηλώνει ο ίδιος στο officialmatchprogramme του αγώνα με τον Ηρακλή.
Το ερώτημα… «σε ποια θέση τελικά αγωνίζεται ο Τάσος Μπακασέτας;» το έχει συνηθίσει και μάλλον μπορεί πλέον να το ξεπερνά με ευκολία, αφού εντός γηπέδου έχει αποδείξει ότι… «παίζει πολύ καλά εκεί που τον βάζει ο Τιμούρ Κετσπάγια, που τον εμπιστεύτηκε από την πρώτη στιγμή»!
Το σημαντικότερο; «Για εμένα είναι δεδομένο ότι η ομάδα μας έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης. Αλλαξαν πολλά και μπήκε πολύ ποιότητα στο μεσοεπιθετικό κομμάτι και καλούμαστε να δουλέψουμε ακόμα περισσότερο μέχρι να βρούμε την απαραίτητη χημεία».
Για τον εαυτό του; «Ακόμα δεν έχω προσαρμοστεί στο 100% ώστε να μπορώ να πω ότι έχω δείξει όλα όσα θέλω να δώσω».
-Τάσο, για όλους εμάς απ’ έξω τα πράγματα έγιναν πολύ απλά. Δεν ξέρω εσύ πως τα έχεις αντιληφθεί όλα όσα έχουν αλλάξει στην καριέρα σου με μεγάλη ταχύτητα αυτό το καλοκαίρι!
-«Γεγονός είναι ότι δεν περίμενα να συμβούν όλα τόσο γρήγορα! Από την άλλη πλευρά όμως θα πρέπει να παραδεχθώ ότι όλα έγιναν και όπως τα περίμενα, όπως ήθελα να συμβούν».
-Όπως;
- «Πολύ απλά! Επέλεξα να πάω στην ΑΕΚ, ήθελα πολύ αυτή τη μεταγραφή και έγινε. Ήθελα να είμαι παρών από το ξεκίνημα της προετοιμασίας, και αυτό έγινε. Ήθελα να καθιερωθώ στην ΑΕΚ και να αγωνιστώ με τη φανέλα της από τα πρώτα φιλικά και το κατάφερα. Για καθιέρωση βεβαίως ακόμα δεν μπορώ να μιλήσω, είναι νωρίς και χρειάζεται πολύ δουλειά και χρόνος, αλλά όπως και να το κάνουμε είμαι σε πολύ καλό δρόμο. Ηθελα πολύ να πετύχω γρήγορα το πρώτο μου γκολ με την ΑΕΚ και το κατάφερα από το δεύτερο ματς. Ένα γκολ που το ήθελα πολύ, δεν το κρύβω, γιατί θα με βοηθήσει και από πλευράς ψυχολογίας. Μετά από όλα αυτά, πώς να μην είμαι χαρούμενος;»…
-Καλείσαι οπότε να διαχειριστείς όλη αυτή την κατάσταση…
«Σαφώς και η υπόθεση διαχείριση δεν είναι καθόλου εύκολο πράγμα. Ούτε εγώ έχω προλάβει να συνειδητοποιήσω όσα έχουν συμβεί. Παλεύω πρώτος εγώ να ελέγξω τα συναισθήματά μου! Βρίσκομαι ακόμα στην αρχή και πρέπει το κεφάλι να μείνει κάτω. Χρειάζεται δουλειά και είναι κάτι που το γνωρίζω πολύ καλά».

-Τελικά τα πράγματα είναι όπως τα περίμενες; Ας ξεκινήσουμε με την κατάσταση εντός της ομάδας, όπως την βιώνεις καθημερινά.
-«Εδώ όντως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Και δεν μιλάω για όσα γνώριζα, για όσα περίμενα και για όσα βρήκα. Εννοώ τα φυσιολογικά. Ηξερα ότι έρχομαι σε μεγαλύτερη ομάδα με πολύ και φανατικό κόσμο που την ακολουθεί, άψογη οργάνωση, πολύ καλές εγκαταστάσεις… Αυτά ήταν τα αναμενόμενα, τα περίμενα και έτσι τα βρήκα».
-Ας πάμε, οπότε, εντός αποδυτηρίων, στην καρδιά της νέας σου ομάδας.
-«Εδώ τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα απ’ ό,τι περίμενα! Ολοι λένε ότι τα αποδυτήρια μίας μεγάλης ομάδας είναι δύσκολα, ότι πρέπει να προσέξεις, ότι οι σχέσεις είναι ιδιαίτερες. Αλλά εγώ βρήκα καταπληκτικά αποδυτήρια με πολύ καλά παιδιά που σε βάζουν αμέσως στο πνεύμα. Ισως το καλύτερο κλίμα αποδυτηρίων που έχω συναντήσει στη μέχρι σήμερα καριέρα μου. Πραγματικά υπέροχο, στο οποίο κυριαρχεί βεβαίως ο ανταγωνισμός, που είναι σκληρός, αλλά μιλάμε για υγιή ανταγωνισμό».
-Είναι αυτός ο ανταγωνισμός μέσα από την ποιότητα της ομάδας που τον βιώνεις πλέον καθημερινά;
-«Φυσικά! Ο υγιής ανταγωνισμός είναι άλλο πράγμα και τον βιώνεις πλέον με το καλημέρα! Τον νιώθεις σε κάθε προπόνηση! Πρόκειται για ομάδα με πολλές επιλογές μεσοεπιθετικά, αλλά αυτό είναι καλό. Εδώ δεν υπάρχει εξασφάλιση, εδώ δεν υπάρχει καθιέρωση, αλλά είναι κάτι που σε πεισμώνει. Σε κάνει να γίνεσαι καλύτερος, να παλεύεις συνέχεια, να μην διανοηθείς να αισθανθείς σίγουρος. Δεν υπάρχει εφησυχασμός και αυτό είναι καλό, γιατί πρέπει συνεχώς να προσπαθείς για να βελτιώνεσαι καθημερινά».
-Και όλα αυτά ενώ οι περισσότεροι έλεγαν πως είναι μάλλον απίθανο για τον Μπακασέτα να επαναλάβει και με την ΑΕΚ την τόσο επιτυχημένη περσινή σεζόν που έκανε με τον Πανιώνιο…
-«Ειλικρινά δεν το σκέφτομαι καθόλου αυτό, δεν με απασχολεί, δεν αισθάνομαι ότι βρίσκομαι σε διαρκή σύγκριση με πέρυσι και με αντίπαλο τον καλό εαυτό μου. Γνωρίζω καλά τι έκανα πέρυσι, αλλά περισσότερο απ’ όλα ξέρω να δουλεύω και να προσπαθώ. Και σε τελική ανάλυση αυτό που έχει σημασία είναι η ομάδα και όχι ο Μπακασέτας, γιατί ο κάθε παίκτης βγαίνει και ανεβαίνει και αναδεικνύεται μέσα από την ομάδα. Ο Μπακασέτας πέρυσι πήγε πολύ καλά γιατί ήταν σε έναν πολύ καλό Πανιώνιο και η δική μου επιτυχία πιστώνεται στους πρώην συμπαίκτες μου και στην τεχνική ηγεσία της ομάδας. Αυτό που φαίνεται εφέτος είναι ότι ο Μπακασέτας πρέπει να φανεί μέσα από μία πολύ καλύτερη ΑΕΚ και μέσα από την προσπάθεια της ομάδας. Η ομάδα είναι αυτή που σε ανεβάζει και σε αναδεικνύει, αυτό είναι δεδομένο. Οπότε το ζητούμενο είναι το πώς θα πάει η ομάδα».
-Για την ομάδα τι πιστεύεις; Πώς βλέπεις να διαμορφώνονται τα πράγματα με βάση τα πρώτα δείγματα γραφής, αλλά και τα επόμενα ματς που ακολουθούν;
-«Αυτό που εγώ πιστεύω, το δικό μου αίσθημα, το δικό μου ένστικτο λέει ότι η ομάδα έχει πάρα πολλά περιθώρια βελτίωσης. Είναι λογικό αυτό γιατί ενισχύθηκε μεσοεπιθετικά μέχρι και τις τελευταίες μέρες των μεταγραφών και είναι λογικό ότι ακόμα αναζητά κάποια πράγματα προκειμένου να βρει τη χημεία της, να βρει τα πατήματά της. Αυτό που εγώ πιστεύω είναι ότι μέρα με τη μέρα και παιχνίδι με το παιχνίδι η ομάδα θα γίνεται ολοένα και καλύτερη. Χρειάζεται βεβαίως δουλειά και συνεχόμενη βελτίωση».
-Τελικά, έχει αρχίσει να γίνεται… ανέκδοτο το σε ποια θέση παίζει ο Μπακασέτας…
-«Θα σου απαντήσω. Ο Μπακασέτας θέλει να παίζει, ο στόχος του είναι να βρίσκεται στην 11άδα της ΑΕΚ, κάτι που δεν το έχει δεδομένο. Από εκεί και πέρα μπορεί να παίξει σε οποιαδήποτε θέση εκτιμά ο προπονητής ότι μπορεί να πάρει πράγματα από εμένα. Εχω μάθει ότι η ομάδα είναι πάνω απ’ όλα, οπότε εγώ και ο κάθε παίκτης καλείται να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις και στις ανάγκες της. Το σημαντικό είναι ότι ο προπονητής μου δείχνει εμπιστοσύνη και εγώ προσπαθώ να κάνω αυτά που μου ζητάει. Και τελικά θα είναι και πάλι ο προπονητής που θα κρίνει αν τα καταφέρνω. Για εμένα το ζητούμενο είναι να βελτιώνομαι αγωνιστικά».
-Αισθάνεσαι ότι πλέον έχεις βρει τα πατήματά σου, έχεις καταφέρει να προσαρμοστείς στις απαιτήσεις της ΑΕΚ;
-«Αυτό που με ικανοποιεί προς το παρόν είναι το να προσπαθώ να ανταποκρίνομαι σε αυτό που θέλει από εμένα ο προπονητής μου. Βρίσκομαι σε μία νέα ομάδα, σε μία μεγάλη ομάδα με υψηλές προσδοκίες και απαιτήσεις. Κάποιοι παίκτες μπορούν με το καλημέρα να βγάλουν αυτό που μπορούν, κάποιοι είναι λογικό να θέλουν λίγο χρόνο στο νέο τους περιβάλλον. Εγώ δεν μπορώ να πω ότι ακόμα έχω προσαρμοστεί στο 100%. Το παλεύω, αλλά θέλω τον χρόνο μου και πιστεύω ότι μέσα από την προσπάθεια και την καθημερινή δουλειά θα μπορέσω να φτάσω εκεί που μπορώ, στο επίπεδο που θέλω από τον εαυτό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger