Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΜΗΝ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΣΚΑΤΟ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟ SKOPELOS NEWS ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ...



Καλησπέρα από την όμορφη Σκόπελο με  τους καλούς ανθρώπους όχι όμως όλοι δυστυχώς πρέπει να σας ενημερώσω όλους τους φίλους και αναγνώστες μου  μου ότι
πάλι εχθές με επισκέφτηκαν από το μεικτό ΣΔΟΕ  ΙΚΑ αστυνομία κλπ έχουμε μου λένε καταγγελία για το κατάστημα σας το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΤΑΒΕΡΝΑ αλλά μην ανησυχείτε ...λέω βρε παιδιά εγώ ανησύχησα γιατί πέρασε σχεδόν μια εβδομάδα χωρίς να μου κάνουν καταγγελία και είχα τρομάξει βέβαια  η ζωή συνεχίζετε πρέπει να ομολογήσω ότι ήταν πολύ ευγενικοί αυτή την φορά αλλά απευθύνομαι στα αγαπημένα μου άτομα με της καταγγελίες και τους προτείνω να προμηθευτούν φασόλια Πρεσπών να τα φανέ για να μπορούν να έχουν δυνατά αέρια που θα μου κλάνουν δυνατά τον που.......  ...καλό απόγευμα να έχουμε και το skopelos news δεν φοβάται παλιό μαλακές  σας ενημερώνω ότι  καλά θα κάνετε να αρχίζετε να τρέχετε διότι θα γίνω πιο αυστηρός από δω και περά....ΜΗΝ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΣΚΑΤΟ ΛΑΜΟΓΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger