Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

«Θέλω να νικήσει η ΑΕΚ μου»

«Θέλω να νικήσει η ΑΕΚ μου»
Στη νίκη της ΑΕΚ πιστεύει ο Ίσμαελ Μπλάνκο, με γκολ του οποίου η Ένωση είχε πάρει την τελευταία της νίκη κόντρα στον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά το απόσπασμα της συνέντευξης στην εφημερίδα «Goal News»:
Για το γεγονός πως με δικό του τέρμα η ΑΕΚ πήρε την τελευταία νίκη επί του Ολυμπιακού: «Πέρασε τόσος καιρός; Φυσικά και το θυμάμαι το ματς. Τελευταίο λεπτό. Μοναδικό συναίσθημα. Κάθε μου γκολ το πανηγυρίζω, αλλά κόντρα στον Ολυμπιακό είχε άλλη αίσθηση. Ελπίζω να τα καταφέρουμε και πάλι όπως τότε».
Για το αήττητο σερί του Ολυμπιακού στο πρωτάθλημα: «Και λοιπόν; Στα ντέρμπι δεν παίζουν ρόλο αυτά. Η ΑΕΚ είναι μεγάλη ομάδα. Στο ΟΑΚΑ μάλιστα με τον κόσμο στο πλευρό της μπορεί τα πάντα».
Για το αν έχει παρακολουθήσει φετινούς αγώνες της ΑΕΚ: «Βλέπω τα γκολ όταν τα δείχνουν τα αργεντίνικα κανάλια. Είδα και τις ειδήσεις για τις μεταγραφές των συμπατριωτών μου, του Μπουονανότε και του Σουκουλίνι».
Για το αν γνωρίζει τους Μπουονανότε και Σουκουλίνι: «Προσωπικά όχι, αλλά σαν ονόματα φυσικά. Είναι καλοί παίκτες. Αυτό που μετράει είναι να κάνουν πάντα το καλύτερο για την ομάδα».
Για το αν θα παρακολουθήσει το ντέρμπι μέσω ίντερνετ: «Θα το προσπαθήσω. Θα μάθω όμως ό,τι γίνει. Πιστεύω στη νίκη. Πάντα πιστεύω στη νίκη. Η ΑΕΚ είναι ΑΕΚ κι ο κόσμος της αξίζει τα πάντα. Είναι απίστευτη η ατμόσφαιρα που δημιουργεί. Μη με ρωτάτε αγωνιστικές λεπτομέρειες, δεν ξέρω πολλά. Αυτό που θέλω είναι να νικήσει η ΑΕΚ μου…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger