Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Το μίνι της Μπακοδήμου που μας έβγαλε τα μάτια έξω [video]

Διάχυτος ο ενθουσιασμός στο στούντιο του ΦΜ LIVE με το φόρεμα της Μαρίας Μπακοδήμου... «Σιγά κούκλα μου που πας... που πήγαν... ε ρε μάνα μου! Φέρτε μου μία μεζούρα όπως κάναν παλιά, που μετρούσαν από το πάτωμα μέχρι τη φούστα...»

«Είναι τόσο μίνι; Αφού το έβαλα και στη φωτογράφιση»

«Ότι είναι κοντό είναι κοντό. Ότι είναι πάρα πολύ ωραίο, είναι πάρα πολύ ωραίο.» παρατήρησε ο Φώτης και την «προκάλεσε» να κάθίσει «Να σου πω μάνα μου γλυκιά, μπορείς άνετα να κάτσεις;»

«Ναι, χέρι δε σηκώνω για ταξί. Στο καμαρίνι σηκώθηκα να πάρω κάτι από το ράφι και είπαμε ότι δεν σηκώνω χέρι. Αλλιώς έτσι καλή δεν είμαι; Κάθομαι να να» είπε η Μαρία Μπακοδήμου και παραλίγο να συμβεί το κακό όταν πήγε να καθίσει σταυροπόδι στο σκαμπό...

Δείτε το:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger