Σάββατο, 28 Φεβρουαρίου 2015

Μετ’ εμποδίων η μετακίνηση των ΑμεΑ στο κέντρο του Βόλου και στην Σκόπελο

ECOMOBITITY
Μετ’ εμποδίων γίνεται η μετακίνηση των ΑμεΑ στο κέντρο της πόλης του Βόλου, καθώς οι υπάρχουσες ράμπες βολεύουν ένα παιδί με αμαξίδιο να κατέβει, αλλά όχι και ν’ ανέβει, ενώ οι μαθητές του 1ου ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ecomobility 2015,
προτείνουν τη δημιουργία πεζοδρομίων που θα οδηγεί στην παραλία και ράμπες σε όλα τα δημόσια κτίρια και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Ακόμη, ζητούν από τον Δήμο μια ιστοσελίδα στην οποία να μπορούν οι κινητικά ανάπηροι να δουν ποια δημόσια υπηρεσία, αλλά και ποιο φαρμακείο ή κατάστημα διαθέτει ράμπα και είναι προσβάσιμο.
ECOMOBILITY1Τα παραπάνω τονίστηκαν σε εκδήλωση παρουσίασης για την Οικολογική και Ανεμπόδιστη Μετακίνηση στην πόλη στο πλαίσιο της Εκστρατείας ecomobility που παρουσίασαν οι μαθητές του 1ου ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Ν. Ιωνίας σήμερα στο Δημαρχείο Βόλου. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν 39 ακόμη πόλεις και το σύνθημα είναι «οι μαθητές ερευνούν, οι πόλεις ενημερώνονται, η κοινωνία ευαισθητοποιείται».
Η Ελευθερία Παππά – Κρουτσιάνη, διευθύντρια 1ου ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Ν. Ιωνίας, επισήμανε ότι τα προβλήματα στην πόλη καταγράφηκαν με τη ματιά των μαθητών, ενώ στο πρόγραμμα έλαβαν μέρος δύο παιδιά που κινούνται με αναπηρικά αμαξίδια και άλλα που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα, ακοής κλπ.
«Τα παιδιά με τους καθηγητές βγήκαν στην πόλη και κατέγραψαν τα προβλήματα, τα οποία, δυστυχώς, είναι πολλά», ανέφερε.
Η συντονίστρια του προγράμματος, καθηγήτρια, Ανδρονίκη Κασσαβέτη, ανέφερε ότι οιμαθητές με τους καθηγητές, επικεντρώθηκαν στο κέντρο της πόλης, στην παραλία και στα ΜΜΜ. «Παρότι και εμείς στην αρχή θεωρούσαμε ότι κάποια πράγματα βασικά υπάρχουν διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν προβλήματα, όπως ότι οι ράμπες δεν είναι κανονικές. Πολύ εύκολα κατεβαίνουν οι άνθρωποι με αμαξίδιο, όμως αυτόνομα δεν μπορούν ν’ ανέβουν. Η αυτονομία στη μετακίνηση είναι βασική σε ένα ευνομούμενο κράτος», ανέφερε.
Η εκπαιδευτικός τόνισε ότι το σημαντικό είναι, να πολλαπλασιαστούν τα θετικά που υπάρχουν, ενώ οι προτάσεις έχουν σχέση και με το τι μπορεί να κάνει ο δήμος αλλά και το ίδιο το σχολείο. Για τις δράσεις που θα κάνει το σχολείο ανέφερε ότι υπάρχει σκέψη σε όλα τα σχολεία να μοιραστεί το υλικό που συγκεντρώθηκε αλλά κυρίως να υπάρξουν βιωματικές δράσεις, ώστε τα παιδιά να γνωρίζουν τι θα πει να κινείται κάποιος με αμαξίδιο ή πατερίτσα και για να μην υπάρχει περιθωριοποίηση. Ο Δήμος, πρόσθεσε, θα μπορούσε να δημιουργήσει μια ιστοσελίδα να μπορούν οι κινητικά ανάπηροι να δουν ποια δημόσια υπηρεσία, αλλά και ποιο φαρμακείο ή κατάστημα διαθέτει ράμπα και είναι προσβάσιμο.
Τα παιδιά πρότειναν τη δημιουργία ενός δικτύου πεζοδρομίων που θα οδηγεί προς την παραλία και στο οποίο θα μπορούσαν αυτόνομα να κινούνται οι κινητικά ανάπηροι. Οι μαθητές που παρουσίασαν τις προτάσεις είναι οι Παναγιώτα Βλάχου, Μαρία Καζάκου, Ευθύμιος Κλειτσογιάννης, Γεράσιμος Κούπας, Αρης Κουτσμάνης, Γιώργος Παπαδούλης, Δημήτρης Πάσχος, Ανδρέας Χαρχαρής. Εργάστηκαν δε με την επίβλεψη των εκπαιδευτικών Παρ.Ζέρβα, Ανδρ. Κασαβέτη, Θ. – Μ. Μυσούρα, Ερ. Ράλλη και της διευθύντριας Ελευθερίας Παππά – Κριστιάνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

 
NewsAlloy button