Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

. Ήμουν στο σκάφος στη θάλασσα και γυρνώντας, πέρναγα από τη Σκόπελο γιατί ήταν στο δρόμο, αρχές Σεπτέμβρη

Σωτήρης Καλυβάτσης: Με "πέθαναν" όσο έλειπα από την τηλεόραση

Ο γνωστός κωμικός σχολιάζει τα δημοσιεύματα που κυκλοφορούσαν κατά την απουσία του από τα τηλεοπτικά δρώμενα

Σωτήρης Καλυβάτσης: Με
Μέχρι να κάνει την επανεμφάνισή του στην ελληνική τηλεόραση, πολλά είχαν ακουστεί για το Σωτήρη Καλυβάτση κατά τη διάρκεια της απουσίας του. Ο γνωστός κωμικός είχε κάνει ένα διάλειμμα για αρκετά χρόνια και το διάστημα αυτό αρκούσε για να κυκλοφορήσουν πολλές φήμες για το άτομό του.

Για όλα όσα του καταλόγισαν τότε, μίλησε ο Σωτήρης Καλυβάτσης στην κάμερα του Mega. "Είπαν ότι είμαι πλέον στις φυλακές στην Κέρκυρα, γιατί έφερα κοντέινερ με ναρκωτικά και κοπέλες από την ανατολική Ευρώπη. Ήμουν ο μεσάζοντας. Δεν ξέρω γιατί βόλεψε αυτή η φυσιογνωμία για κάτι τέτοιο. Και ταυτόχρονα το ίδιο καλοκαίρι "πέθανα". Ήμουν στο σκάφος στη θάλασσα και γυρνώντας, πέρναγα από τη Σκόπελο γιατί ήταν στο δρόμο, αρχές Σεπτέμβρη και πάω σε έναν μπάρμπα που πήγαινα πάντα και έτρωγα γιατί ήταν ο μόνος που είχε σούπα και γουστάρω τις σούπες. Πάω να φάω μια γίδα βραστή και είναι ο άνθρωπος με τη γυναίκα του στο μαγαζί και του πέφτει το κουτάλι. Φωνάζει "Ζεις;" Η κόρη μου έκλαιγε 3 μέρες" είπε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger