Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Αραβίδης: Απέρριψα τον ΠΑΟ και τον ΠΑΟΚ για την ΑΕΚ

Τους λόγους που επέλεξε την ΑΕΚ, ενώ είχε προτάσεις από τον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ και μάλιστα με καλύτερα χρήματα, εξήγησε ο Χρήστος Αραβίδης. Μιλώντας με τον κόσμο μέσω του gazzetta.gr ο επιθετικός της ΑΕΚ είπε μεταξύ άλλων για:

Για τη θέση του: «Θεωρώ πως έτσι όπως παίζει η ομάδα με βολεύει, ταιριάζει να αγωνιστώ ως φορ περιοχής, αλλά με την ίδια ευκολία παίζω και σαν περιφερειακός. Αυτό που έχει σημασία και περιμένουμε όλοι είναι να δούμε την ομάδα να παίζει καλό και επιθετικό ποδόσφαιρο ανεξαρτήτως πού θα αγωνίζεται ο κάθε ένας».
Για τις προτάσεις που είχε κι αν μετράει η καρδιά από τα χρήματα: «Υπήρξε καλύτερη προσφορά από τον Παναθηναϊκό σε οικονομικό επίπεδο (και όχι μόνο από τον ΠΑΟ). Το ότι αγωνίζομαι στην ΑΕΚ απαντάει στο ερώτημά σου... Ερχόμενος εδώ, στην ΑΕΚ εννοώ, δεν λειτούργησα με το συμφέρον της τσέπης μου. Από κει και πέρα η ΑΕΚ έχει αλλάξει εποχή, διανύει μία διαρκώς ανοδική πορεία κάτι που καλύπτει και τις φιλοδοξίες μου αλλά και την ιδεολογία μου».
Για το γήπεδο: «Υπογράφοντας στην ΑΕΚ το γήπεδο ήταν ένα μεγάλο κίνητρο. Δεν μπορούμε όμως να σκεφτόμαστε από τώρα το πότε θα είναι έτοιμο, σκοπός μας είναι η άνοδος και το καλό ποδόσφαιρο και αυτό σκεφτόμαστε μόνο. Το θέμα του γηπέδου το χειρίζονται τα καλύτερα... χέρια και είμαι απόλυτα βέβαιος ότι θα προχωρήσει το θέμα στο 100%!»
Για το πρωτάθλημα και το Κύπελλο:
«Το πρωτάθλημα της Β΄ είναι τελείως διαφορετικό από αυτό της πρώτης κατηγορίας και απ' αυτό που έχω συνηθίσει να παίζω. Ομως έχουμε ένα πολύ καλό σύνολο, δουλεύουμε πολύ σκληρά και είναι στα... πόδια μας να το κάνουμε να φανεί ακόμη πιο εύκολο απ' ότι είναι. Το Κύπελλο είναι μέσα στους στόχους μας και θέλουμε να φτάσουμε όσο πιο μακριά γίνεται. Εκτιμώ ότι ένας τίτλος, όπως είναι το Κύπελλο, αποτελεί ευχή και επιθυμία οποιουδήποτε βρίσκεται στην ομάδα».
Για την πρώτη φορά που πήγε να δει την ΑΕΚ:
«Το καλοκαίρι που αντιμετωπίσαμε (ρεβάνς ήταν) την Ρέιντζερς και η ομάδα πέρασε στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ...»
Για τον Μελισσανίδη και την παρουσία του κοντά στην ομάδα:
«Ο πρόεδρος από την πρώτη στιγμή βρίσκεται κοντά στην ομάδα. Και κυρίως κοντά στους παίκτες. Αυτό που μας έχει τονίσει και είναι πολύ σημαντικό, είναι πως οτιδήποτε χρειαστούμε ανά πάσα στιγμή θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου. Αυτό αν μη τι άλλο είναι πολύ σημαντικό για τους ποδοσφαιριστές όταν στο λέει ένας άνθρωπος σαν τον κ. Μελισσανίδη. Ο κ. Μελισσανίδης ειναι κοντά στην ομάδα, σε εμάς προσωπικά και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Είναι οπαδός της ΑΕΚ και αυτό καταλαβαίνουν όλοι τι σημασία και αξία έχει».
Για τις πρώτες του εντυπώσεις με την ΑΕΚ:
«Είναι μία ομάδα κυρίως, με όλη τη σημασία της λέξης, σε όλα τα επίπεδα, πολύ οργανωμένη που μπορεί να παρέχει στον επαγγελματία ποδοσφαιριστή τα εφόδια για να μπορέσει να πετύχει τους στόχους του - της. Κι αυτό είναι πολύ σημαντικό για να μπορέσει να επιστρέψει στις επιτυχίες.»
Αν θα επέστρεφε στον Άρη:
«Δεν θα επέστρεφα, όχι... Τις χρονιές που ήμουν εγώ πάνω οι συγκυρίες για μένα ήταν άσχημες και η καριέρα μου τέθηκε σε κίνδυνο. Από κει και πέρα δεν έχω πρόβλημα με κανέναν, απλά πρόκειται για μία ομάδα που δεν έχω καλές αναμνήσεις...»
Για το ενδιαφέρον που υπήρχε και από τον ΠΑΟΚ;
«Βλέπω είσαι διαβασμένος, γιατί πλην του ΠΑΟ γνωρίζεις και για ΠΑΟΚ... Οταν έρχεται η στιγμή να διαλέξεις, σίγουρα σκέφτεσαι όλες τις παραμέτρους. Από κει και πέρα ότι εγώ επέλεξα μια ομάδα σαν την ΑΕΚ να βοηθήσω στο δύσκολο έργο της επανόδου στις επιτυχίες είναι μία πρόκληση για μένα που σίγουρα αν το πετύχω θα εκτιμήσω περισσότερο ο ίδιος τον εαυτό μου»
Για τον Δέλλα:
«Είναι ένας προπονητής ο οποίος είναι πολύ καλός γνώστης του αντικειμένου, θέλει να μας μεταφέρει την επιθετική φιλοσοφία του και πιστεύω ότι θα δουλέψουμε πολύ περισσότερο και θα πάρουμε ακόμη περισσότερα απ' όσα έχουμε πάρει έως τώρα από τον ίδιο. Δεν είμαι αρμόδιος να το κρίνω εγώ για το θέμα ενίσχυσης της ομάδας. Μου έχει κάνει εντύπωση μεγάλη η ομιλία του σε όλη την ομάδα και σε μένα προσωπικά, πως δεν φοβάται κανέναν άλλον παρά μόνο τον κακό εαυτό μας κάτι που δείχνει ότι πιστεύει πολύ στην ομάδα και σε κάθε έναν που βρίσκεται στο σύλλογο.»
Για τα αποδυτήρια και με ποιον συμπαίκτη του έχει δεθεί περισσότερο;
« Οι συμπαίκτες μου το σημαντικό είναι πως έχουν πολύ καλό χαρακτήρα εκτός του ταλέντου τους και ότι είναι πολύ καλοί ποδοσφαιριστές, κάνουμε παρέα και αυτό μας βοηθάει να το βγάζουμε περισσότερο. Με τον Πέτρο Μάνταλο είμαστε δωμάτιο και λογικά έχουμε έρθει πιο κοντά.»
Για τον στόχο της ομάδας:
«Στόχος είναι να συνδυάσουμε το ωραίο ποδόσφαιρο με νίκες. Αποψη δική μου είναι πως οι μεγάλες ομάδες χτίζονται μέσα απ' τις νίκες. Στόχος είναι ξεκάθαρα η επιστροφή στην πρώτη κατηγορία. Σε ότι αφορά στο Κύπελλο θα επιδιώξουμε ότι καλύτερο γίνεται και να πάμε όσο πιο μακριά...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger