Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Άπα πα σε αυτόν έδωσες του μαγαζί?




Έτσι είπε η θεία  μόλις συνάντησε τον  σπιτονοικοκύρη με πονηρό χαμόγελο τάχα  την πάτησες δεν πρόκειται να πάρεις ενοίκια το ίδιο σενάριο δηλαδή όπως όλοι τους και αρκετοί σιχαμένη .και εγώ απαντώ  δεν μου λες βρε νοικοκυρά μ τέλος πάντων (νοικοκυρά δεν είστε)  εσύ πόσα χρωστάς στον δήμο σκοπέλου  διότι έπεσε το ματάκι μου σε ρύθμιση σου με πενταψήφιο νούμερο α εγώ δεν χρωστά ούτε ένα ευρώ  σύμπτωση? πόσα ενοίκια χρωστάς? έμαθα για καμιά εικοσαριά μηνιάτικα 
εγώ κανένα... να συνεχίσω με ΙΚΑ σύκα κλπ ε Άι σιχτίρ  λοιπόν άσε με ήσυχο αρκετά δεν παίρνουμε όλοι ΕΣΠΑ  παλιολαμογια ... θα αρχίσω  να  λέω ονόματα  σιγά σιγά για  κάποια τσολιά, τώρα σε επόμενο γράμμα μου θα σας πω Το θέμα που έχει δημιουργηθεί όποιος έχει πρόβλημα με καταγγελίες υπάρχει το εύκολο θύμα εγώ .....ακόμα και κάποιες υπηρεσίες δηλώνουν έμενα βγαίνοντας από την δύσκολη θέση και φέρνοντας με σε αντιπαράθεση με πολλούς συμπατριώτες μου και είναι εύκολο να καταλάβετε γιατί .....αυτό το μπλοκ ενοχλεί........ λοιπόν πριν αρχίσω και μαμήσω τίποτα σταματήστε να ασχολείστε μαζί μου γιατί θα με αναγκάσετε να φερθώ διαφορετικά νόμιμα βεβαία αυτά για σήμερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger