Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Ευχαριστήρια επιστολή Του Γεωργίου Πατσή του Παναγιώτη



Ευχαριστήρια επιστολή
Του Γεωργίου Πατσή του Παναγιώτη
δημοτικού συμβούλου Σκοπέλου

Με την επιστολή μου αυτή θα ήθελα να ευχαριστήσω ολόψυχα τους συμπολίτες μου που στήριξαν το συνδυασμό μας και στάθηκαν δίπλα μας μέχρι την τελευταία στιγμή του προεκλογικού αγώνα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου στη γυναίκα μου, τους δικούς μου ανθρώπους, συγγενείς και φίλους, αλλά και όλες τις Σκοπελίτισσες και τους Σκοπελίτες που ήταν δίπλα μου, με τίμησαν με την ψήφο τους και αναγνώρισαν την προσπάθεια και την προσφορά μου από τη θέση του δημοτικού συμβούλου τα τελευταία 12 χρόνια και αντιδημάρχου Σκοπέλου από το 2005 έως το 2010. Τα θερμά μου ευχαριστήρια στον επικεφαλής του συνδυασμού μας και νέο δήμαρχο Σκοπέλου κύριο Χρήστο Βασιλούδη που για ακόμη μία φορά με εμπιστεύτηκε καθώς και στους συνυποψήφιούς μου που συνέπλευσαν μαζί μου στο «ταξίδι» της νίκης. Ευχαριστώ και εκείνους που δεν μπόρεσαν για τον  οποιοδήποτε  λόγο  να μας τιμήσουν  με την ψήφο τους, αλλά αναγνωρίζουν το ήθος μας και την αγωνιστικότητά μας όλα αυτά τα χρόνια.

Η ανάδειξη μας ως πρώτη δύναμη τόσο στον πρώτο όσο και στον επαναληπτικό γύρο των εκλογών μας έδωσε τη δυνατότητα να είμαστε η νέα δημοτική αρχή από την 1η Σεπτεμβρίου 2014. Θα καταβάλλουμε όλες μας τις δυνάμεις με ψυχή, εντιμότητα, ήθος, ανιδιοτέλεια, αντικειμενικότητα και συνεργασία, όπως κάναμε πάντα, για να εξελίξουμε τον τόπο μας προς το καλύτερο. Θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί  για ένα καλύτερο αύριο στον Δήμο μας  μαχόμενοι για κρίσιμα θέματα όπως καθαριότητα, τουριστική προβολή και ανάπτυξη, διαχείριση στερεών και υγρών αποβλήτων, ανακύκλωση, συντήρηση και αποκατάσταση σχολικών κτιρίων, παιδικών χαρών, οδοποιία, προστασία του δάσους, πολιτισμό, αθλητισμό κ.ά.  
Ο αγώνας θα είναι καθημερινός και δύσκολος. Έχουμε όμως θέληση, όρεξη, διάθεση για προσφορά, εμπειρία, αίσθηση ευθύνης και περίσσια αγάπη για το νησί μας. Όλοι μαζί ενωμένοι μπορούμε να δώσουμε λύσεις στα μεγάλα και σοβαρά προβλήματα του δήμου μας και να συμπορευτούμε στο δύσκολο δρόμο της ανάπτυξης και της προόδου, έχοντας πάντα ως γνώμονα την ισάξια μεταχείριση και τη βελτίωση της καθημερινότητας όλων των συμπολιτών μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger