Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

«Ο μισθός του δημάρχου είναι 1400 ευρώ καθαρά» λέει ο

«Μένω με τους δικούς μου και το απολαμβάνω. Απολαμβάνω την παρέα τους, τη φροντίδα της μάνας μου...»

Για τη νέα σελίδα στη ζωή του, τις πρόσφατες δηλώσεις μέσω των οποίων αποκάλυψε πως επέστρεψε στο πατρικό του σπίτι, λόγω οικονομικής δυσχέρειας, την κόρη του, αλλά και τις καθαρές αποδοχές του από τη δημαρχία μίλησε στην Ελένη Μενεγάκη το μεσημέρι της Τρίτης ο Απόστολος Γκλέτσος.

«Μου αρέσει η ζωή στη Στυλίδα. Πάρα πολύ! Ήταν το όνειρό μου, όταν έφτασα στα 40. Βρέθηκα εκεί, όταν προέκυψε αυτό το κενό εξουσίας, έγινα δήμαρχος και τώρα θα μείνω εκεί για πάντα», είπε και συνέχισε: «Στη δημαρχία θα μείνω όσο με θέλει ο κόσμος και με στηρίζει, στη Στυλίδα, όμως, θα μείνω για πάντα».

Σχετικά με το οικονομικό «στένεμα» που πέρασε, ο Απόστολος Γκλέτσος ανέφερε: «Σίγουρα η ζωή είναι πιο φθηνή εκτός Αθηνών και βρίσκεις πολύ πιο ποιοτικά πράγματα. Όταν είσαι ξανοιγμένος και έχεις έξοδα, τα πράγματα είναι δύσκολα. Εγώ, ας πούμε, έχω πολλά έξοδα: το παιδί μου, διατροφές, όλα αυτά, καταλαβαίνεις...».

Δε δίστασε, μάλιστα, να αποκαλύψει δημοσίως πόσες είναι οι καθαρές αποδοχές του από τη δημαρχία: «Ο μισθός του δημάρχου είναι 1400 ευρώ καθαρά. Έτσι, κοιτάς όσο μπορείς να μειώσεις τα έξοδά σου. Για αυτό μένω με τους δικούς μου και το απολαμβάνω. Απολαμβάνω την παρέα τους, τη φροντίδα της μάνας μου...».

Σχετικά με τη ανανεωμένη του διάθεση, ο Απόστολος Γκλέτσος ανέφερε: «Περνάνε τα χρόνια και τα βρίσκεις περισσότερο με τον εαυτό σου. Είμαι στα 46 μου πια. Νέος είμαι, αλλά όσο περνούν τα χρόνια, προσπαθείς να τα βρεις περισσότερο με τον εαυτό σου. Δεν θέλω πια να χαστουκίσω τη ζωή, όπως ήθελα μικρός...».

Τέλος, για τη σχέση του με την κόρη του, είπε: «Η κόρη μου είναι 11 ετών. Η μητέρα της είναι στύλος και τη βοηθάει πάρα πολύ. Από πίσω βοηθάω κι εγώ...», ενώ για το ότι δεν έγινε πατέρας μέχρι σήμερα για δεύτερη φορά πρόσθεσε: «Δεν έτυχε! Εννοώ πως δεν έτυχε να κάνω σχέση μεγάλη. Αν τύχει στο μέλλον, μπορεί να έρθει και ένα δεύτερο παιδί»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger