Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ Ι. ΝΕΣΤΟΡΑ-ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

 Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ μου, όλους όσοι με τίμησαν με την ψήφο τους,  την οικογενεια μου ιδιαιτερα, τους συνυποψηφίους μου στη Θεσσαλια και ολη την επικρατεια, τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής του κινήματός μας στο Βολο και όσους ητανε κοντα μου σε αυτο τον εκλογικο αγωνα.
    Ηταν μια πρωτογνωρη, έντονη, ευχάριστη αλλα και κουραστικη περιοδος για μένα προσωπικά. Εκανα μια προσπάθεια τίμια, με αξιοπρέπεια, με ελάχιστους πορους, με μηδαμινη παρουσια στα ΜΜΕ και είμαι πολυ ικανοποιημένος που παρολο την μακροχρονια διαμονη μακρια απο την πολη μου, αρκετοι συμπολιτες μου με στηριξανε με την ψηφο τους.
    Ως ιδρυτικο μελος των Ανεξαρτητων Ελληνων και συντονιστης οργανωσης της Περιφερειας Θεσσαλιας, νιωθω περηφανος που αγωνιζομαι διπλα στον Πανο Καμμενο απο τις αρχες του ετους και κανοντας μια υπερπροσπαθεια 10 και πλεον εβδομαδων, οργανωσαμε τη Θεσσαλια απο το μηδεν, εκλεγοντας 2 εδρες σε Μαγνησια και Λαρισα και χανοντας λογω εκλογικου νομου για μερικες εκατονταδες ψηφους αλλες 2 σε Καρδιτσα και Τρικαλα. Συνεχιζουμε τον αγωνα μας ενωμενοι με την ιδια ενταση και παλμο για την επομενη αναμετρηση που θα κανει τους Ανεξαρτητους Ελληνες ακομα πιο δυνατους.
 
Με εκτιμηση,
Νεστορας Ιωαννης
Υποψηφιος Βουλευτης Μαγνησιας-Ανεξαρτητοι Ελληνες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger