Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Πρόκληση προς τον προέδρο της Χρυσής Αυγής Ν.Μιχαλολιάκο από έναν μετανάστη !!!

Πήρα αφορμή για αυτήν την ανάρτηση επειδή ο φασίστας ανέφερε τον προπονητή των προπονητών και των ολυμπιονικών κ. Παναγιώτη Αρκουδέα,
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ (Γενικός Γραμματέας του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή): Πήγαινα και στον Εθνικό Αθηνών μικρός, σημειωτέον.
ΚΑΡΟΛΟΣ ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ (Πρόεδρος της Δημοκρατίας): Περάσατε και από εκεί.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ (Γενικός Γραμματέας του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή): Βεβαίως, από την Ελληνορωμαϊκή με προπονητή τον Αρκουδέα, όταν ήταν ανοικτό.
Παπούλιας, Μιχαλολιάκος (πήγαιναν στο ίδιο σχολείο...)και εγώ ο καυστικός (skopelosnews)πήγαινα μαζί του στον ίδιο σύλλογο μόνο που εγώ τον έδερνε κάθε μέρα !
Τώρα χαίρομαι που σε έσπαγα στο ξύλο στον εθνικό αθηνών και με σταμάταγε ο Αρκουδέας αν τα ήξερε όλα αυτά για τον Μιχαλολιάκο δεν θα με σταματούσε .....
Tέλος εγώ ο αριστερός και μετανάστης σε καλώ σε ένα αγώνα μέσα σε κλούβα τώρα και όποιος αντέξει, εισε παλιό φασιστα?
Υ/Γ κ. Παναγιώτη Αρκουδέα είμαι ο Ηλίας Π από την Σκόπελο που για 3 χρόνια ήσασταν ο προπονητής μου στον «Εθνικό».και επειδή σας γνωρίζω προσωπικά για το ήθος σας απαντώ αντι για σας ακόμη και η αναφορά του ονόματος σας από το φασιστόμουτρο δεν επιτρέπεται .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger