Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Δηλώσεις Γιώργου Βαλαχή

«Δίνω το 28% με 1 ευρώ στον κ. Πάτση»
...
Τη διαβεβαίωσή του ότι το ποσοστό που εκπροσωπεί στη μετοχική σύνθεση της ΠΑΕ Νίκη, δηλαδή το 28% (12% δικό του και 16% του κ. Χρόνη), το παραχωρεί έναντι ενός ευρώ στον κ. Πάτση έδωσε μιλώντας σήμερα το μεσημέρι στο Blue Star Fm και την εκπομπή του Ομίλου Φιλάθλων Νίκης ο μέτοχος της ΠΑΕ κ. Γ. Βαλαχής. Παράλληλα, τόνισε ότι δεν τον απασχολεί τι θα κάνει με το δικό του ποσοστό ο κ. Γιδόπουλος. Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Γνωρίζετε.... τα τεκταινόμενα του Δεκεμβρίου και τα καραγκιοζιλίκια που συνέβησαν με τον μεγαλομέτοχο και μεγαλοεκατομμυριούχο, τον κ. τάδε, που ήθελε να πάρει την ΠΑΕ με κάποιους χειροκροτητές από πίσω του. Εγώ δεν τον ξέρω τον κ. Πάτση.

Από πληροφορίες που έχω είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος. Με πήρε κάποιος συνεργάτης του και μίλησα μ’ αυτόν δέκα λεπτά σήμερα το πρωί. Του είπα ότι αυτή τη στιγμή με απασχολεί να βρεθεί ένας άνθρωπος, για να κάνει πραγματικότητα αυτό το οποίο εγώ δεν μπόρεσα να κάνω, δηλαδή να πάει η ομάδα στην Α’ Εθνική.

Μου ζήτησε να μιλήσουμε την Παρασκευή. Του είπα ότι το πακέτο των μετοχών είναι όλο στη διάθεσή του ανά πάσα στιγμή, όποτε το χρειαστεί, και το δικό μου και του κ. Χρόνη και δε με απασχολεί καμία διαπραγμάτευση, αρκεί να περπατήσει η Νίκη Βόλου, γιατί δεν υπάρχει άλλη λύση. Τον κ. Πάτση δεν τον ξέρω, μόνο τηλεφωνικά μιλήσαμε προχθές. Του είπα ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Οι μετοχές είναι στη διάθεσή του και να έρθει να τις πάρει έναντι ενός ευρώ.

Δε με απασχολεί τι θα κάνουν οι άλλοι μέτοχοι και έχω γραμμένους κι αυτούς που προσπαθούν να επηρεάσουν απόψεις στη Νίκη με τρύπιες τσέπες. Η άποψή μου είναι απόλυτη. Δίνω τις μετοχές μου στον κ. Πάτση και με την ευχή μου στην Α’ Εθνική. Ελέγχω το 12%, που είναι το δικό μου ποσοστό, και το 16% της οικογένειας Χρόνη. Το 28% δίνεται από μένα στον κ. Πάτση έναντι ενός ευρώ, που ενδιαφέρεται για το καλό της Νίκης.

Μου ζήτησε να κατέβω στον Βόλο Πέμπτη ή Παρασκευή και του είπα θα κατέβω αν είναι να τελειώσετε την υπόθεση. Δε με απασχολεί τι θα γίνει με το ποσοστό του κ. Γιδόπουλου. Δε θέλω να εμπλακώ σε τέτοια πράγματα. Τους έχω γραμμένους και τους μετόχους, οι οποίοι προσπαθούν με τρύπιες τσέπες προσπαθούν να επιβάλουν γνώμη στη Νίκη Βόλου.

Δεν ξέρω αν ο κ. Γιδόπουλος δε δεχτεί να παραχωρήσει το ποσοστό του κι ούτε με νοιάζει τι θα κάνει, γιατί τις αμαρτίες της εταιρείας τις πλήρωσα και εγώ. Ήρθα με την καλή μου την καρδιά να χάσω τα λεφτά μου, πληρώνοντας προσφυγές που δημιούργησαν άλλοι. Σίγουρα το ποσοστό του κ. Γιδόπουλου επηρεάζει το πλειοψηφικό πακέτο. Ανέλαβα κάποιες πρωτοβουλίες τον Δεκέμβρη και κάποιοι ήθελαν να μου το παίξουν βαρύ πεπόνι. Το λέω ανοιχτά: τους έχω γραμμένους και τους μετόχους. Θέλουν με γεια τους με χαρά τους. Δε θέλουν; Δε με ενδιαφέρει.

Είμαι πολύ εκνευρισμένος απ’ αυτά που συνέβησαν τον Δεκέμβρη. Να πληρώνω και να δέχομαι να δώσω την ομάδα κάπου που δεν είχε στον ήλιο μοίρα, γιατί ήθελαν να μου το επιβάλλουν κάποιοι, ενώ αποδείχτηκε πόσο λάθος ήταν. Εγώ δεν πρόκειται να σταθώ εμπόδιο σε κανέναν αγαπητό κ. Πάτση, ο οποίος ενδιαφέρεται για το καλό της εταιρείας και της Νίκης Βόλου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger