Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Μας έχουν γραμμένους όλους στα νησιά των Σποράδων ,προσοχή μην ξεχάσετε να ανταποδώσουμε στην ερχόμενες εκλογές !!!


«Δεμένο» στο λιμάνι του Πειραιά παραμένει και σήμερα το επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «Σκιάθος Εξπρές», που τελικά δεν ολοκλήρωσε την ετήσια συντήρηση, με αποτέλεσμα να αναζητείται λύση, μέχρι να επανέλθει το πλοίο στη γραμμή.
Το «Εξπρές Σκιάθος», βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά, για να κάνει την ετήσια συντήρησή του. Σε αντικατάστασή του στη γραμμή Βόλος - Β. Σποράδες, δρομολογήθηκε το «Εξπρές Σαντορίνη» που όμως κι αυτό έπαθε βλάβη, στη μηχανή, με αποτέλεσμα, επίσης για πάει στον Πειραιά, προκειμένου να επισκευαστεί, με αποτέλεσμα από την περασμένη Κυριακή οι Σποράδες να μείνουν χωρίς πλοίο.
Προκειμένου να καλυφθεί το κενό τροφοδοσίας των νησιών, με απόφαση του υπουργείου Ναυτιλίας, εκτέλεσε ένα δρομολόγιο το επιβατηγό - οχηματαγωγό «Αχιλλέας» της Ναυτικής Εταιρίας Σκύρου, που χθες το πρωί μετέφερε 20 φορτηγά αυτοκίνητα με προμήθειες.
Επειδή όμως, είναι άγνωστος ο χρόνος επιστροφής του «Σκιάθος Εξπρές», τόσο παράγοντες των νησιών, όσο και το Λιμεναρχείο, καταβάλλουν προσπάθειες μήπως βρεθεί πλοίο αντικαταστάτης ή μπορέσει να κάνει ένα ακόμη δρομολόγιο το «Αχιλλέας», έστω και βραδινό, ώστε να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα τροφοδοσίας που αντιμετωπίζουν Σκιάθος, Σκόπελος και Αλόννησος.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Με βάση τον Νόμο 2932/01 και σύμφωνα με τον Κανονισμό 3577/92 (ΕΟΚ), η δρομολόγηση των ακτοπλοϊκών πλοίων στις θαλάσσιες ενδομεταφορές είναι ελεύθερη για τους έλληνες και κοινοτικούς πλοιοκτήτες οι οποίοι δρομολογούν τα πλοία τους σε γραμμές της επιλογής τους, σύμφωνα με την επιχειρηματική τους πρωτοβουλία, ενώ ο ρόλος της Πολιτείας περιορίζεται στο να ελέγχει ότι πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις δρομολόγησης που προβλέπονται, καθώς επίσης και να παρεμβαίνει τόσο για λόγους δημοσίου συμφέροντος όσο και στις περιπτώσεις που οι δυνάμεις της αγοράς δεν μπορούν από μόνες τους να εξασφαλίσουν επαρκές επίπεδο εξυπηρέτησης.

4. Η δρομολόγηση των πλοίων γίνεται σε ετήσια βάση. Οι πλοιοκτήτριες εταιρείες υποβάλλουν μέχρι την 31η Ιανουαρίου έκαστου έτους δηλώσεις δρομολόγησης των πλοίων για τις γραμμές που επιθυμούν να εξυπηρετούν για την δρομολογιακή περίοδο που ξεκινάει από την 1 Νοεμβρίου του ίδιου έτους και λήγει την 31 Οκτωβρίου του επομένου. Κατ εξαίρεση δύνανται οι πλοιοκτήτες να υποβάλουν δηλώσεις δρομολόγησης και μετά την 31 Ιανουαρίου.

5. Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής δύναται να παρεμβαίνει στο αναγκαίο μέτρο στις παραπάνω ελεύθερες δρομολογήσεις κατ' εξαίρεση όταν:
α) οι συνθήκες στους λιμένες δεν επιτρέπουν για λόγους ασφάλειας ναυσιπλοΐας και τάξης στη χερσαία ζώνη την ταυτόχρονη εξυπηρέτηση των πλοίων
β) ο προγραμματισμένος χρόνος διακοπής των δρομολογίων παρακωλύει την τακτική παροχή υπηρεσιών στη συγκεκριμένη γραμμή.

6. Για τις γραμμές που οι πλοιοκτήτες με βάση εμπορικά κριτήρια δεν επιλέγουν να εξυπηρετούν εκδίδονται προσκλήσεις και συνάπτονται συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με ακτοπλοϊκές εταιρείες, διάρκειας μέχρι και 12 ετών. Για την έκδοση των προσκλήσεων γνωμοδοτεί το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στο οποίο μετέχουν εκπρόσωποι όλων των εμπλεκομένων στην ακτοπλοΐα επαγγελματικών και κοινωνικών φορέων συμπεριλαμβανομένου και εκπροσώπων της τοπικής και νομαρχιακής αυτοδιοίκησης. (αυτα για να ξερουμε οταν μασ απαντουν οι τοπικοι αρχοντες τ οτι δεν πεζουν ρολο για την δρομολογηση πλοιων)

Powered By Blogger