Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Θ. Πάγκαλος: «Εγώ είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν» (Βίντεο)

«Η αστική τάξη στην χώρα μας γεννήθηκε και αναπτύχθηκε στη σκιά του ξένου κεφαλαίου και έτσι ο ρόλος της είναι να υπηρετεί τα ξένα συμφέροντα». Δημήτρης Μπάτσης - «Η Βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα» _________ Πάντα το πολιτικό προσωπικό της αστικής τάξης ήταν ξενόδουλο. Τέτοια δήλωση παραδοχής εθελοδουλείας, όμως, όπως αυτή που ακούσαμε σήμερα απ’ τον Θ. Πάγκαλο στο γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1, είχαμε να ακούσουμε από τα «πέτρινα χρόνια» μετά το εμφύλιο πόλεμο. («Εγώ είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν», είπε). Με την ευκαιρία αυτή λοιπόν, θυμηθήκαμε την δήλωση που είχε κάνει τότε ο υπουργός Εθνικής...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger