Το «στίγμα» της ως αξιόλογος τουριστικός προορισμός έδωσε η Αλόννησος στην ολλανδική αγορά με τη συμμετοχή του Δήμου στην έκθεση «Vakantiebeurs 2012», που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στην Ουτρέχτη.
Το περίπτερο του νησιού, που οργανώθηκε και στελεχώθηκε σε συνεργασία με την εταιρία MTC GROUP, επισκέφθηκαν αρκετοί τουριστικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι, έπειτα από σειρά προσυνεννοήσεων μέσω newsletters, τηλεφωνικών επαφών και χρήση των social media. Σημαντικό ρόλο στην πρόκληση της δημοσιότητας έπαιξαν και τα κείμενα και οι φωτογραφίες της Αλοννήσου που αναρτήθηκαν στην επίσημη ιστοσελίδα της Έκθεσης.
Οι τουριστικοί πράκτορες και οι δημοσιογράφοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον να γνωρίσουν από κοντά το νησί, δεδομένου ότι, όπως δήλωσαν, οι Ολλανδοί ταξιδιώτες έχουν την τάση να αναζητούν νέους και ποιοτικούς προορισμούς.
Στο ειδικό αυτό κοινό της έκθεσης έγινε και παρουσίαση της ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης «ftp» που διαθέτει πλούσιο φωτογραφικό και πληροφοριακό υλικό, προκειμένου να αξιοποιηθεί για μεγιστοποίηση της ενημέρωσης και δημοσιότητας στη συγκεκριμένη αγορά.
Από τις επαφές με το καταναλωτικό κοινό, προέκυψε ότι το 15% των επισκεπτών του περιπτέρου έχουν επισκεφθεί την Αλόννησο, το 10% γνώριζε ότι γεωγραφικά ανήκει στις Σποράδες, ενώ το 75% δεν είχε γνώση του προορισμού.
zougla.gr
Το περίπτερο του νησιού, που οργανώθηκε και στελεχώθηκε σε συνεργασία με την εταιρία MTC GROUP, επισκέφθηκαν αρκετοί τουριστικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι, έπειτα από σειρά προσυνεννοήσεων μέσω newsletters, τηλεφωνικών επαφών και χρήση των social media. Σημαντικό ρόλο στην πρόκληση της δημοσιότητας έπαιξαν και τα κείμενα και οι φωτογραφίες της Αλοννήσου που αναρτήθηκαν στην επίσημη ιστοσελίδα της Έκθεσης.
Οι τουριστικοί πράκτορες και οι δημοσιογράφοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον να γνωρίσουν από κοντά το νησί, δεδομένου ότι, όπως δήλωσαν, οι Ολλανδοί ταξιδιώτες έχουν την τάση να αναζητούν νέους και ποιοτικούς προορισμούς.
Στο ειδικό αυτό κοινό της έκθεσης έγινε και παρουσίαση της ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης «ftp» που διαθέτει πλούσιο φωτογραφικό και πληροφοριακό υλικό, προκειμένου να αξιοποιηθεί για μεγιστοποίηση της ενημέρωσης και δημοσιότητας στη συγκεκριμένη αγορά.
Από τις επαφές με το καταναλωτικό κοινό, προέκυψε ότι το 15% των επισκεπτών του περιπτέρου έχουν επισκεφθεί την Αλόννησο, το 10% γνώριζε ότι γεωγραφικά ανήκει στις Σποράδες, ενώ το 75% δεν είχε γνώση του προορισμού.
zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου