Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011

H Ελλάδα πωλείται όπως είναι επιπλωμένη με χιλιάδες αναμνήσεις… χρεωμένη


Τρέχουν και δε φτάνουν στην κυβέρνηση και το οικονομικό επιτελείο για να κάνουν τη λίστα με τα προς πώληση ασημικά του κράτους. Η πίεση από την Ευρώπη είναι ασφυκτική και τα χρονοδιαγράμματα στενά, οπότε θα πρέπει άμεσα να ανακοινωθούν ποιες εταιρείες θα βγουν στο σφυρί και ποια ακίνητα θα… αξιοποιηθούν. Είναι η λέξη που θα χρησιμοποιήσει η κυβέρνηση προκειμένου να ξεπεράσει το σκόπελο της πρόσφατης υπόσχεσης του πρωθυπουργού ότι θα φέρει στη Βουλή νόμο για τη μη πώληση κρατικής περιουσίας. Και φυσικά το κόλπο θα ακούει στο όνομα… παραχώρηση για 99 χρόνια.
Έτσι θα δοθούν τα ακίνητα φιλέτα σε ιδιώτες με αποτέλεσμα και την εντολή της Μέρκελ να ακολουθήσει ο κ. Παπανδρέου και τη δέσμευσή του να κρατήσει αφού θα λέει ότι δεν πρόκειται για πώληση αλλά για ενοικίαση για πολλά χρόνια ώστε να γίνουν επενδύσεις. Εντός του Μαρτίου θα βγει η λίστα με τα ακίνητα που θα βγουν στο σφυρί με fast track. Και μια και μιλάμε για το νόμο Παμπούκη, τώρα αποκαλύπτεται γιατί έγινε πριν μερικούς μήνες. Γνώριζαν από τότε ότι θα πρέπει να πουλήσουμε τα υπάρχοντά μας σε χρόνο μηδέν κι έφτιαξαν ένα νόμο που μπορεί τότε να μη σήμαινε πολλά αλλά μετά το Σύνοδο Κορυφής φαίνεται να ήταν απλά η προετοιμασία για τα όσα θα συμβούν τους επόμενους μήνες.
Η λίστα του “πωλείται” που θα κρεμάσει από αύριο η κυβέρνηση είναι μακριά και αυτή συζητήθηκε στο έκτακτο υπουργικό της Κυριακής.
Σε ότι αφορά τις εταιρείες, το πρώτο φιλέτο που θα βγει θα είναι ο ΟΠΑΠ. Ξένοι, αλλά και Έλληνες επιχειρηματίες πιέζουν για να μπουν στα τυχερά παιχνίδια, οπότε η πώληση μιας κερδοφόρας εταιρείας όπως ο ΟΠΑΠ θα είναι ο “κράχτης” για τα υπόλοιπα.
Θα ακολουθήσουν πιθανότατα οι τράπεζες όπως το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ενώ θα πρέπει να περιμένουμε συγχωνεύσεις ΑΤΕ και Ταμείου Παρακαταθηκών.
Η ΔΕΗ και ιδιαίτερα τα δίκτυα και η παραγωγή μπαίνουν στο καλάθι που θα πουληθεί και που σίγουρα θα προσελκύσει το ενδιαφέρον ξένων.
Τα ΕΛΤΑ ακολουθούν και στη συνέχεια ΕΑΒ, ΕΛΒΟ. Οι εταιρείες του νερού, δηλαδή ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ είναι από αυτές που θα έχουν πολλούς μνηστήρες και θα παιχθεί χοντρό παιχνίδι. Φυσικά θα θελήσουν να “ξεφορτωθούν” και τον ΟΣΕ αφού πρώτα διώξουν όσους περισσότερους υπαλλήλους μπορούν.
Θα έλθει και η σειρά της Εγνατίας οδού η οποία θα παραχωρηθεί σε ιδιώτες για την είσπραξη διοδίων αλλά και την εμπορική και τουριστική εκμετάλλευσή της έναντι ενοικίου.
Οι συμβάσεις παραχώρησης, σε Αττική οδό, εθνικούς οδικούς άξονες, Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου και αεροδρόμιο μπαίνουν στο τραπέζι. Η κυβέρνηση θα καλέσει τους ενδιαφερόμενους να πληρώσουν για να πάρουν για περισσότερα χρόνια τη χρυσοφόρα εκμετάλλευσή τους.
Από την άλλη, τα ακίνητα του δημοσίου θα βγουν προς πώληση με διεθνείς διαγωνισμούς ή ακόμη και με απευθείας διακρατικές συμφωνίες. Η αρχή με το Ελληνικό και πιθανότατα το Κατάρ, ένα έργο που μπορεί να αποφέρει πάνω από 5 δισ. και να αποτελέσει πιλότο και για άλλα ακίνητα. Τέτοια είναι το πρώην εργοτάξιο στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου έκτασης 230 στρεμμάτων όπου θα μπορούσαν να γίνουν κατοικίες, εμπορικά κέντρα κ.λπ.
Υπάρχουν επίσης, το χιονοδρομικό κέντρο Βόρας – Καϊμακτσαλάν, η έκταση της πρώην Φωνής της Αμερικής στην Ξάνθη, η πρώην αμερικανική Βάση των Γουρνών στο Ηράκλειο. Επίσης, 2 ακίνητα στην περιοχή Αφάντου Ρόδου, μια μεγάλη έκταση στο Πρασονήσι, στη Ρόδο, ένα ακίνητο στην Ερμιόνη κι ένα παραθαλάσσιο οικόπεδο στη Βουρβουρού Χαλκιδικής καθώς και μια έκταση στην Τορώνη Χαλκιδικής.
Υπάρχουν κι άλλα που θα βάλουν πωλητήριο και που θα επιβεβαιώσουν ότι η Ελλάδα πωλείται όπως είναι επιπλωμένη με χιλιάδες αναμνήσεις… χρεωμένη.
http://www.antinews.gr/2011/03/13/90771/ 

Επέλαση Καντάφι

ΟΛΜΕ: αντιτίθεται στις συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων

Μαίνονται οι αντιδράσεις για τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων που ανακοίνωσε σήμερα το Υπουργείο Παιδείας, καθώς από την επόμενη χρονιά αλλάζει τελείως ο σχολικός χάρτης....Η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, καλεί τους καθηγητές σε εγρήγορση, ώστε σε συνεργασία με τους γονείς να αντιδράσουν στις νέες αυτές αλλαγές που «εξαφανίζουν» 1.056 σχολεία.


Σε ανακοίνωση το συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών, εκφράζει τη δυσφορία του για το γεγονός:«Δε θα ανεχτούμε για λογιστικούς λόγους, να θυσιαστεί η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Με το στοίβαγμα των μαθητών σε 30άρια τμήματα, με την ταλαιπωρία των παιδιών των υποβαθμισμένων περιοχών και με την εργασιακή ανασφάλεια των εκπαιδευτικών, δηλαδή με τη λογική των επιχειρούμενων συγχωνεύσεων δεν υποστηρίζεται σε καμία περίπτωση η δημόσια δωρεάν Παιδεία. Δεν θα ανεχτούμε να θυσιάζεται η δημόσια εκπαίδευση στην πολιτική της διάλυσης των κοινωνικών αγαθών που επιβάλλει το ΔΝΤ και η τρόικα», αναφέρει.

Μέσα στην εβδομάδα, αναμένεται να συνεδριάσουν οι κατά τόπους ΕΛΜΕ, ενώ το Σάββατο στη συνέλευση που θα πραγματοποιήσουν οι πρόεδροι των οργάνων, θα αποφασιστεί η περεταίρω στάση τους.
Ήδη πάντως, οι μαθητές υπό συγχώνευση σχολείου στην Κοζάνη, προχώρησαν σε κατάληψη.

star.gr
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/blog-post_7213.html#more 

sibilla - σίβυλλα: Αφέθηκαν ελεύθεροι οι Μάτσης και Αυξεντίου...

sibilla - σίβυλλα: Αφέθηκαν ελεύθεροι οι Μάτσης και Αυξεντίου...

Ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού απαντά σε επίκαιρη επερώτηση των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, για τον τουρισμό

Ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλος Γερουλάνος θα απαντήσει απόψε στη Βουλή στις 19:00, σε επίκαιρη επερώτηση των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, σχετικά με την τουριστική πολιτική.

Να γίνουν Ενέργειες από τον δήμο σύντομα και στην Σκόπελο η ψηφιακή τηλεόραση

Στον Θεσσαλικό κάμπο η ψηφιακή τηλεόραση
Οι δράσεις ενημέρωσης που θα αναληφθούν σχετικά με το κέντρο εκπομπής «Δοβρούτσι» θα ανακοινωθούν το αμέσως επόμενο διάστημα.

Πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή η τρίτη συνάντηση της Ομάδας Εργασίας για τη Μετάβαση στην Επίγεια Ψηφιακή Τηλεόραση, η οποία συστάθηκε με πρωτοβουλία του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σπύρου Βούγια, με πρόεδρο τον Γενικό Γραμματέα Δικτύων Σωκράτη Κάτσικα.

Αναφορικά με την πορεία μετάβασης από την αναλογική στη ψηφιακή εκπομπή, επετεύχθη συμφωνία για την από κοινού έναρξη ψηφιακής εκπομπής από την περιοχή του Θεσσαλικού κάμπου (κέντρο εκπομπής «Δοβρούτσι»), στις 20 Μαΐου 2011, από τους ΕΡΤ, DIGEA, Digital Union, καθώς και όσους περιφερειακούς σταθμούς είναι σε θέση να εκπέμψουν ψηφιακά.
Επιπλέον, η ομάδα εργασίας ασχολήθηκε με το πλάνο ενημέρωσης του κοινού για την ψηφιακή μετάβαση. Στο πλαίσιο αυτό το Ι.Ο.Μ. (Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων) παρουσίασε σχετική μελέτη, ενώ παράλληλα συστάθηκε υπο-ομάδα εργασίας με αντικείμενο την κατάρτιση επικοινωνιακής στρατηγικής και τη λήψη συγκεκριμένων δράσεων ανά γεωγραφική περιοχή.
Οι δράσεις ενημέρωσης που θα αναληφθούν σχετικά με το κέντρο εκπομπής «Δοβρούτσι» θα ανακοινωθούν το αμέσως επόμενο διάστημα.
http://skopelos-news.blogspot.com/,

Δήμαρχε τι γίνεται με Τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ.1 του Ν.3861/2010 (ΦΕΚ 112/Α/13.07.2010)


Πέρασε ένας μήνας από την  «Συγκρότηση και ορισμός Μελών Ομάδας Διοίκησης Έργου (Ο.Δ.Ε.) στο πλαίσιο της εφαρμογής του ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
Και ακόμη δεν είναι σε λειτούργει
Για κοίταξε το θέμα να μπορούμε να ενημερωνόμαστε  όλοι η δημότες 
Εδώ είναι και η απόφαση σας της 14/2/2011
http://www.skopelos.gov.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=525&Itemid=576
http://skopelos-news.blogspot.com/,  

Έκτακτη είδηση πέρασε μια ώρα και ακόμη το γνωστό ρουφιανο blog δεν ανέβασε είδηση για τον καρτάλι πόσο καλός είναι για τα νησιά μας !

Λοιπόν μας έχεις κούραση παλιομαλ@κα περιμένεις να δεις τι γραφούμε και κάνεις αναμετάδοση, σταματά τους χαρακτηρισμούς γιατί θα σου πούμε εμείς ποιος είναι βλάκας το παιχνίδι σου το κατάλαβαν η σκοπελίτες το ρολό που παίζεις εμείς δεν έχουμε ανάγκη από πατατζήδες ούτε προστάτες .ποιός δημοσιογράφος  σε πείρε ρε τελειωμένε τηλέφωνο και σε ρώτησε πες το όνομα του και δεύτερον από πού στο διάολο μαζεύτηκες εδώ να μας κάνεις υποδείξεις 

Από το σκοπελίτικο blog  skopelosnews
To πρώτο blog τον Σποράδων μέσα σε 45 μέρες

Σύνδεση Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Αιγαίου και την Σκοπελο!

Στοιχεία του ΟΛΘ δείχνουν μείωση της επιβατικής κίνησης κατά 30%

«Το υπουργείο Θαλάσσιων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων και των παραγωγικών τάξεων των νησιών και εξετάζει θετικά κάθε επιχειρηματική πρωτοβουλία και πρόταση που στοχεύει στην αύξηση της προσφοράς και στην αναβάθμιση των παρεχόμενων ακτοπλοϊκών υπηρεσιών», δηλώνει η αρμόδια υφυπουργός, Ελπίδα Τσουρή, με έγγραφό της που διαβιβάστηκε στη Βουλή, σε απάντηση ερώτησης για την ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση της Θεσσαλονίκης.

Η κ. Τσουρή κάνει γνωστό ότι «δεν επαναπροκηρύχθηκε η δρομολογιακή γραμμή Θεσσαλονίκη-Σποράδες-Κυκλάδες-Ηράκλειο, λόγω της άκαρπης διεξαγωγής δύο διαγωνισμών, μετά από σχετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών».

Όσον αφορά τις δρομολογιακές γραμμές αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, επιδοτούνταν με σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας η εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής Θεσσαλονίκη-Σίγρι-Χίος-Καρλόβασι Σάμου-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος και επιστροφή, για την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα από 1η Ιουνίου έως 30 Σεπτεμβρίου εκάστου έτους.

Όπως αναφέρει η υφυπουργός, η σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης γραμμής με το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Διαγόρας» έληξε την 31-9-2010 και στο δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό που διεξήχθη την 10-11-2010 δεν υπήρξε ενδιαφερόμενος. Εφόσον διατεθούν οι απαραίτητες συμπληρωματικές πιστώσεις από το υπουργείο Οικονομικών για το 2011, θα προκηρυχθεί επαναληπτικός διαγωνισμός, για την ίδια περίοδο.

Η κ. Τσουρή αναφέρει επιπλέον ότι η Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής επιδοτεί τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με Λήμνο-Χίο-Σάμο, μια φορά την εβδομάδα με το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Θεόφιλος», το οποίο την τρέχουσα περίοδο λόγω μηχανικής βλάβης έχει αντικατασταθεί από το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Πηνελόπη» που εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή «Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου», καθώς επίσης και στις γραμμές «Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος» και «Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Καρλόβασι-Άγιος Κήρυκος».

Το έγγραφο διαβιβάστηκε στη Βουλή σε απάντηση ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ Σάββα Αναστασιάδη, ο οποίος είχε επισημάνει ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μπορεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο ως πύλη μεταφοράς μεγάλου αριθμού επιβατών, ντόπιων ή ξένων, από το βορρά προς τα νησιά του Αιγαίου και αντίστροφα.

Ο κ. Αναστασιάδης είχε επίσης αναφέρει ότι «το 2010 ήταν η χειρότερη χρονιά της τελευταίας 20ετίας, αφού η μείωση της επιβατικής κίνησης από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τα νησιά, ξεπέρασε το 30%, σε σχέση με το 2009». Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, που επικαλείται ο βουλευτής, το πρώτο εξάμηνο του 2010 οι επιβάτες που διακινήθηκαν από και προς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ανήλθαν σε 27.856, έναντι 40.601 το αντίστοιχο διάστημα του 2009, δηλαδή 12.745 λιγότεροι και ποσοστό μείωσης 31,39%.
Άντε κάντε κάτι επιτέλους
Εμείς θα φωνάζουμε για την Ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης  με της Βόρειες Σποράδες σταθερή ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Βόρεια Ελλάδα και ειδικότερα με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Μέχρι να το αποφασίσετε, εταιρίες υπάρχουν με διαθέσιμα πλοία γιατί δεν το προχωρείτε θα είναι καλό για όλους μας 
http://skopelos-news.blogspot.com/, 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου