Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Επιστολή Γιώργου Μαστρογιάννη


Για να μην υπάρχουν διάφορες εντυπώσεις και για να μη κυκλοφορούν διάφορα σενάρια που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, οφείλω να ξεκαθαρίσω πως ουδέποτε εγώ, τηλεφώνησα στον Μπέο.

Αντίθετα έχω δεχθεί πολλά τηλεφωνήματα από τον προφυλακισμένο πλέον παράγοντα, που στα περισσότερα υπήρξε υβριστικός προς το πρόσωπο μου, όπως επίσης στα πρόσωπα των κ.κ. Καϊμακάμη, Γιδόπουλου και Βαλαχή.

Μάλιστα είχα απευθυνθεί σε γνωστό δικηγόρο της πόλης, με σκοπό την κατάθεση μήνυσης για τις συχνές τηλεφωνικές ενοχλήσεις και απειλές που δεχόμουνα, με εμετικό περιεχόμενο.

Σε δύο περιπτώσεις, με την μέθοδο της ανοικτής ακρόασης, κατάφερα να έχω μάρτυρες, συναδέλφους δημοσιογράφους, όταν εργαζόμουν σε εφημερίδα και που άκουσαν το πλούσιο υβρεολόγιο του.

Με τον Μπέο γνωρίστηκα την εποχή που ήρθε στη Νίκη και δημόσια, μέσα από τηλεοπτική εκπομπή, διαχώρισα την θέση μου μαζί του, όταν έκανε γνωστά τα σχέδια που είχε για την συγχώνευση της ομάδας μας.

Αμέσως παραιτήθηκα από υπεύθυνος τύπου της Π.Α.Ε. και δεν είχα καμία επαφή μαζί του, μέχρι που επανήλθε στη πόλη ως ιδιοκτήτης του Ολυμπιακού και από τότε, άρχισε να μου τηλεφωνεί από διάφορα τηλέφωνα  που ανήκουν σε πρόσωπα που σχετίζονται με το περιβάλλον του, λέγοντας μου με διάφορους τρόπους, να σταματήσω να ασχολούμαι με την Νίκη.

Σε όλες τις τηλεφωνικές επαφές, οι απαντήσεις μου ήταν ξεκάθαρες.

«Δεν έχω να παζαρέψω τίποτα μαζί σου και όσο ζω θα είμαι ενάντια σε όσους επιβουλεύονται το όνομα και την ιστορία της ΝΙΚΗΣ».

Τώρα για τις δύο φορές που βγήκε ο Μπέος στην εκπομπή μου και κάποια αδέρφια το κατακρίνουν, θα πρέπει να γνωρίζουν, πως όσοι έπαιρναν τηλέφωνο και συμμετείχαν στο ραδιόφωνο μας, πάντα τους έβγαζα κατ’ ευθείαν στον αέρα, χωρίς να ζητώ διαπιστευτήρια.

Άλλωστε είναι αρχή μου να δίνω πάντα τον λόγο σε όποιον τον ζητά και ποτέ στην πολύχρονη δημοσιογραφική μου πορεία κανέναν δεν απέκλεισα, ανεξάρτητα αν μου άρεσε η όχι η άποψη του.

Τέλος η αποχή μου από τις ραδιοφωνικές εκπομπές, έχει να κάνει με προσωπικό θέμα υγείας και ελπίζω σύντομα να επανέλθω, σε αυτή την εθελοντική προσπάθεια που γίνεται, για να ακούγεται και μέσα από την εκπομπή μου, η φωνή της ΝΙΚΑΡΑΣ μας.

Γιώργος Μαστρογιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger