Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

ΠΡΟΣ Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας


ΛΑΒΑΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΎΟΥΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΓΕΡΑΚΟΥΔΗ
ΑΝΑΦΟΡΑ

Του Αναστάσιου Φάλκου του Ιωάννη, κατοίκου Πανόρμου νήσου Σκοπέλου της Περιφερειακής Ενότητας Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

ΠΡΟΣ

Πίνακα αποδεκτών ως κατωτέρω

Σκόπελος, 21.6.2011


Κύριοι,
Δια της παρούσης σας αναφέρω τα εξής περιστατικά παραπονούμενος και παρακαλώ να προβείτε σε κάθε νόμιμη ενέργεια εντός του κύκλου των καθηκόντων σας προς το σκοπό διερεύνησης πειθαρχικών ευθυνών :

1. Είμαι πρώην ξενοδόχος της Σκοπέλου, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας με την επωνυμία «Ξενοδοχειακές και Τουριστικές Επιχειρήσεις- Α.Ι. Φάλκος Ανώνυμη Εταιρία» μέχρι το Μάρτιο του τρέχοντος έτους, όταν και η ανωτέρω εταιρία μετατράπηκε στην ετερόρρυθμη εταιρία με την επωνυμία «Άγγελος Φάλκος και Σια ΕΕ» με διαχειριστή τον υιό μου Άγγελο Φάλκο του Αναστασίου. Εφεξής δεν έχω καμία σχέση με το ξενοδοχείο ιδιοκτησίας της ανωτέρω εταιρίας.
Κατά τη διάρκεια της ενασχόλησής μου με την ανωτέρω ξενοδοχειακή επιχείρηση η επιχείρηση και εγώ προσωπικά δεχθήκαμε μια σειρά ανώνυμων υβριστικών επιστολών, στις οποίες μεταξύ πολλών συκοφαντικών ισχυρισμών διαλαμβανόταν ότι το ξενοδοχείο υδροδοτείται από ανεξέλεγκτη γεώτρηση και ότι εγώ προσωπικώς συγκαλύπτω με προσωπικές γνωριμίες τις παρανομίες της επιχείρησης. Οι καταγγελίες αυτές δικάστηκαν στο ακροατήριο του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Βόλου σε σχέση με τη λειτουργία του υδροδοτικού συστήματος της επιχείρησης κατά τη δικάσιμο της 22.3.2011, με αποτέλεσμα την αθώωσή μου για το αδίκημα της παραβίασης κανόνων οικοδομικής (ΠΚ 286).
Αμέσως μετά την αθώωσή μου η εταιρία δια του νομίμου εκπροσώπου της υπέβαλε στη Διεύθυνση Υγείας της τέως Ν.Α. Μαγνησίας αίτηση για τη χορήγηση βεβαίωσης καλής λειτουργίας αποχετευτικού συστήματος. Η Διεύθυνση υγείας όμως αγνόησε επιδεικτικά το αίτημα.
Στα μέσα Μαΐου η επιχείρηση απέστειλε δύο εξώδικες επιστολές στη Διεύθυνση Υγείας, γνωστοποιώντας ότι λόγω της κωλυσιεργίας για τη χορήγηση της βεβαίωσης δεν μπορεί να λειτουργήσει και υφίσταται οικονομική ζημία, χωρίς να δοθεί επίσης ποτέ απάντηση στις εν λόγω επιστολές.
Αίφνης την 1.6.2011 κλιμάκιο υπαλλήλων επισκέφθηκε το ξενοδοχείο, για να ελέγξει το αποχετευτικό σύστημα και τη γεώτρηση. Το κλιμάκιο αποτελούνταν από τον υπάλληλο της Διεύθυνσης Υγείας Μαγνησίας κο Ιωάννη Παπαδούλη και την υπάλληλο της Διεύθυνσης Υδάτων της Περιφέρειας Θεσσαλίας κα Κατσιλούλη- Μαλλιάρα Ειρήνης. Για την εν λόγω «επίσκεψη» των υπαλλήλων δεν ενημερώθηκε εγκαίρως η επιχείρηση, με αποτέλεσμα ο νόμιμος εκπρόσωπος και οι εταίροι να απουσιάζουν κατά τον έλεγχο. Κατά δε την ημέρα και ώρα ελέγχου ευρισκόμουν τυχαίως στον αύλιο χώρο του ξενοδοχείου μόνο εγώ, περιποιούμενος τον κήπο, όταν είδα τους υπαλλήλους να εισέρχονται στο χώρο συνοδεία αστυνομικής δύναμης.
Μολονότι γνωστοποίησα στους ελέγχοντες ότι δεν εκπροσωπώ την επιχείρηση, αυτοί απήτησαν να τους ανοίξω τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου. Τους ζήτησα νομιμοποιητικά έγγραφα, προκειμένου να τα παραδώσω στους υπευθύνους της εταιρίας, όταν έρχονταν στη Σκόπελο, ήτοι έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ότι έχουν εντολή να προβούν σε έλεγχο. Κανένας εκ των υπαλλήλων δε μου επέδειξε τέτοιο έγγραφο. Λόγω δε του ότι ο διαχειριστής της εταιρίας υπηρετεί τη στρατιωτική του θητεία και απουσιάζει εκτός Βόλου, δεν κατέστη δυνατό να επικοινωνήσω τηλεφωνικά μαζί του για να συνεννοηθεί με τους υπαλλήλους και αναγκάστηκα να παραμείνω κατά τον έλεγχο χωρίς να έχω δικαίωμα προς τούτο, αφού δεν είχα καμία εντολή από την εταιρία....
ΣΕ ΛΙΓΟ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΥΡΙΑ ΓΕΡΑΚΟΥΔΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger