Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Ζέτα Μακρυπούλια σε διπλό ταμπλό

Ζέτα Μακρυπούλια σε διπλό ταμπλό

Οσο ξεκουράστηκε ξεκουράστηκε η Ζέτα Μακρυπούλια. Από τον Φεβρουάριο η ηθοποιός πιάνει διπλή δουλειά. Προετοιμασία για το «Dancing with the stars» αλλά και για τη νέα, φιλόδοξη παραγωγή του ANT1 «Φέρσου σαν άντρας», που ύστερα από πολλές αναβολές ξεκινάει γυρίσματα στις αρχές Φεβρουαρίου.

Το ανατρεπτικό σίριαλ, που φέρνει την υπογραφή του Πέτρου Καλκόβαλη και της Μελίνας Τσαμπάνη, θα προβληθεί από τον ΑΝΤ1 την επόμενη τηλεοπτική σεζόν και στους πρωταγωνιστικούς ρόλους θα απολαύσουμε, εκτός από τη Ζέτα, τους Γιάννη Ζουγανέλη, Πέτρο Λαγούτη, Κρατερό Κατσούλη, Σταμάτη Γαρδέλη, αλλά και Γιάννη Σπαλιάρα. Λίγο πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα ο Γιάννης Σπαλιάρας μιλάει στην «Espresso» για τον ρόλο του στο σίριαλ όσο και για τη φιλία του με τη Ζέτα Μακρυπούλια.

«Ο ρόλος μου είναι ένας personal training, ένας ρόλος που είναι πολύ κοντά σε εμένα, ο οποίος θα προσπαθήσει να κερδίσει την καρδιά της Στέλλας (σ.σ.: Ζέτα). Είναι μια καλογραμμένη κωμωδία, το κάστινγκ απαρτίζεται από καλούς, παλιούς αλλά και νέους ηθοποιούς και είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί μετά τη συμμετοχή μου στο «Μίλα μου βρώμικα», που ήταν από θέμα ποιότητας μια πολύ ιδιαίτερη και ξεχωριστή δουλειά, ήθελα να κάνω κάτι αντίστοιχο. Φέτος είναι πολύ περιορισμένες οι προτάσεις στην τηλεόραση, οπότε είμαι αρκετά χαρούμενος που μου προέκυψε κάτι τέτοιο».

Οσο για την εκθαμβωτική παρτενέρ του, ο Γιάννης γυρνάει χρόνια πίσω και αποκαλύπτει: «Τη Ζέτα τη γνωρίζω πολλά χρόνια, απ’ όταν ήμασταν παρουσιαστές στο Mad και οι δυο, όποτε τη γνωρίζω από μωρό, 19-20 χρόνων. Θεωρώ πως ό,τι έχει κάνει έχει πετύχει και νομίζω δίκαια, είτε είναι σίριαλ είτε ταινία».

Οσο γι’ αυτά που είπε ο Χρήστος Λούλης για τη Ζέτα, ο Γιάννης την υπερασπίζεται απατώντας: «Θεωρώ ότι και σπουδές χρειάζονται, αλλά το ταλέντο υπερισχύει. Ενα παιδί που δεν έχει ταλέντο όσες σπουδές και να κάνει και σεμινάρια στην Αμερική, αν δεν το ’χεις δεν θα σ’ το βάλουν στο κεφάλι. Εξάλλου η πορεία του καθενός δείχνει αν αξίζει να μείνει στον χώρο.

Πρόσφατα διάβασα μια συνέντευξη της Φαίης Ξυλά που έλεγε: “Πολλά μοντέλα μπαίνουν στον χώρο μας και η πορεία θα δείξει αν αξίζουν, αλλά έχω δει και πολλά μοντέλα να παίζουν καλύτερα από ηθοποιούς”. Συμφωνώ μαζί της και δεν πρέπει να βάζουμε ταμπέλες, γιατί πολλοί ηθοποιοί στην Αμερική ξεκίνησαν από το μόντελινγκ».
Espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger