Ο Σπύρος σήμερα δεν ήρθε στη δουλειά του…
Η θλιβερή είδηση του ξαφνικού θανάτου του Σπύρου Σοφικίτη, υπαλλήλου της ΔΕΥΑ
Σκοπέλου, μας βύθισε σε πένθος.
΄Ανθρωπος ιδιαίτερα αγαπητός, αξιοπρεπής, ευγενής που προσέφερε τα μέγιστα με αγάπη
στη ΔΕΥΑΣ
Η ζωή δεν του φέρθηκε γενναιόδωρα, παλεύοντας τα τελευταία χρόνια με την ασθένειά
του.
Ο πρόωρος χαμός του, αφήνει δυσαναπλήρωτο κενό στην υπηρεσία μας.
Εκφράζω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στους συγγενείς και φίλους του.
Θα τον θυμόμαστε με αγάπη.
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ
Αντιδήμαρχος-Πρόεδρος της ΔΕΥΑ Σκοπέλου


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου