Πέμπτη 14 Ιουλίου 2022

Σκόπελος: Νεαρή έπεσε σε γκρεμό με βάτα για να πιάσει το tablet!

Σε γκρεμό με βάτα έπεσε μια 19χρονη σήμερα το απόγευμα στην περιοχή Μύλος Σκοπέλου, στην προσπάθειά της να πιάσει το tablet που της έπεσε από τα χέρια.

Στις 6 το απόγευμα, το Πυροσβεστικό κλιμάκιο Σκοπέλου, δέχθηκε κλήση για

απεγκλωβισμό ατόμου. Άμεσα στο σημείο πήγαν πέντε άνδρες και μια γυναίκα με δύο οχήματα. Με τη χρήση σχοινιών οι πυροσβέστες κατέβηκαν και απεγκλώβισαν την 19χρονη, η οποία εξετάστηκε προληπτικά από γιατρό του Κ.Υ. του νησιού και είναι καλά στην υγεία της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger