Όπως σημειώνει ο Βουλευτής σε σχετικό δελτίο Τύπου «Ο Υπουργός κ. Θεοδωρικάκος δήλωσε ότι κατανοεί πλήρως τα ζητήματα καλύτερης στελέχωσης του Νομού Μαγνησίας δεδομένου ότι πρόκειται για μία δύσκολη περιοχή με ορεινούς όγκους και νησιωτικές περιοχές με μεγάλη τουριστική κίνηση που απαιτεί καλή αστυνόμευση. Κατόπιν τούτου, δεσμεύθηκε στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο Ν.Δ. ότι στο πλαίσιο των υπηρεσιακών αναγκών το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη θα φροντίσει για την όσο το δυνατόν καλύτερη στελέχωση της Αστυνομικής Διεύθυνσης ενόψει και των νέων τοποθετήσεων αστυφυλάκων, αξιωματικών και υπαξιωματικών της Αστυνομίας.
Τέλος, ο βουλευτής Μαγνησίας ευχαρίστησε τον Υπουργό ο οποίος πάντα κατανοεί και ανταποκρίνεται στα αιτήματα της Μαγνησίας».


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου