Τρίτη 6 Απριλίου 2021

Σκόπελος μία ευχάριστη έκπληξη σήμερα έξω από το κατάστημα Σκλαβενίτης

Σκόπελος πώς μπορεί μία λέξη θα σου αλλάξει την διάθεση .Καλημέρα είναι κάποια πράγματα που καμιά φορά σου κάνουν τόσο πολύ αίσθηση που θέλεις να τα βγάλεις από μέσα σου και να τα μάθουν και άλλοι συμπατριώτες και να

καταλάβουμε όλοι μας τι είναι ο κάλος τρόπος και η ευγένεια . σήμερα λοιπόν από το πρωί τρέχω  με τα  εμβόλια και με διάφορες  δουλειές κάτι ράφια που χρειάζομαι για την αποθήκη κάποια χρώματα να πάρουμε φάρμακα κλπ. τελειώνοντας λοιπόν  κάποια στιγμή έχουμε πάει και στο σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης να πάρουμε κάποια πράγματα ε λοιπόν το κεφάλι μου ήταν καζάνι με όλα αυτά  έχει μπει η σύζυγος να ψωνίσει και έχω κάτι με  το κεφάλι  σκεφτικός στο αυτοκίνητο μέσα και σκέφτομαι τα τρεξίματα και γενικά την κατάσταση και βασικά είμαι στεναχωρημένος και όπως λοιπόν ήμουνα αφηρημένος ακούω μια γλυκιά φωνή γυρίζω και  βλέπω ένα πολύ γλυκό κοριτσάκι  Πού κουβάλαγε κάτι καρότσια  να μου κουνάει το χέρι και να μου λέει καλημέρα σας καλημέρα σας  σάστισα δεν το περίμενα μου έκανε τόσο ευχάριστη εντύπωση που θέλω να σας το πω και εσάς θέλω να μεταφέρω αυτήν την εμπειρία σήμερα δεν το ξέρω δεν το γνωρίζω το κορίτσι 11 το πρωί ήταν  όμως ότι χαμογέλασε και μου είπε καλημέρα με τόσο εγκάρδιο τρόπο μου έφτιαξε την ημέρα και για αυτό το λόγο θέλω να δώσω συγχαρητήρια  στο κοριτσάκι και στην  οικογένεια του για την διαπαιδαγώγηση που έχει δόση .τέλος στην εταιρία του Σκλαβενίτη για την σωστή επιλογή προσωπικού 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger