Παρών ήταν
ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος
στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στις 04/09/2020 στα
γραφεία του Φορέα Διοίκησης και Διαχείρισης
της Α΄ ΒΙ.ΠΕ. Βόλου, σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις αναφορικά με την
διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής από την Α΄ Βιομηχανική Περιοχή, τη θέση του Φορέα, καθώς και άλλα θέματα που
αφορούν την Α΄ ΒΙ.ΠΕ. Βόλου.
Ο Βουλευτής κατά τη συνάντηση, σημείωσε ότι μέχρι το
2015, ο σχεδιασμός
για την επαναχάραξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης Βόλου-Λάρισας, ο οποίος εξυπηρετούσε τόσο την ανάγκη ένταξης της σιδηροδρομικής γραμμής του Βόλου στο γενικότερο
σχεδιασμό της σύνδεσης των βιομηχανικών περιοχών και των λιμανιών της χώρας με
το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, όσο
και την επαναχάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής ώστε να μην διατρέχει τον αστικό ιστό της πόλης, παρέμενε σε θεωρητικό επίπεδο χωρίς να έχουν καν εκπονηθεί
οι απαραίτητες μελέτες που θα οδηγούσαν στη δημοπράτηση και στη συνέχεια στην
υλοποίηση του έργου.
Το 2015 και μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από το
ΣΥΡΙΖΑ, τα διάσπαρτα μέχρι τότε έργα
ενοποιήθηκαν σε έναν συνολικό έργο, αυτό της ηλεκτροκίνησης
Βόλου-Λάρισας, κάνοντας την επαναχάραξης της σιδηροδρομικής
γραμμής προτεραιότητα και οδηγώντας σε έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό της σιδηροδρομικής
σύνδεσης ως: Σταθμός Βόλου-Α’ΒΙΠΕ-Λατομείο-Λάρισα, καταργώντας τη σημερινή
σύνδεση: Σταθμός Βόλου-Μελισσάτικα-Ν. Ιωνία-Λατομείο.
Ο
Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος ανέφερε πως τον
Αύγουστο του 2019 ένα μήνα μετά τη διενέργεια των εθνικών εκλογών, είχε
ενημερωθεί από τα αρμόδια στελέχη του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και
την ΕΡΓΟΣΕ ότι τα τεύχη δημοπράτησης του έργου της ηλεκτροκίνησης ήταν έτοιμα
και η έγκριση αναμενόταν να δοθεί στις αρχές Σεπτεμβριου του 2019. Εντούτοις,
μετά το πέρας πολλών μηνών απραξίας, το Φεβρουάριο του 2020 το αρμόδιο
Υπουργείο, σε ένα κρεσέντο αδικαιολόγητης κωλυσιεργίας, ενημέρωσε εκ νέου το
Βουλευτή σε απάντηση σχετικής κοινοβουλευτικής του ερώτησης, ότι η ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ βρίσκεται ακόμα σε φάση ολοκλήρωσης της σύνταξης
των τευχών δημοπράτησης ενώ η δημοσίευση διαγωνισμού για την κατασκευή του
εργου εκτιμάται εντός του 1ου εξαμήνου του 2020.
Ο Βουλευτής επικρότησε και στήριξε το αίτημα του Φορέα διαχείρισης για
αποτελεσματική διασύνδεση τη σιδηροδρομικής γραμμής και με τις επιχειρήσεις που
λειτουργούν εντός της Α'ΒΙΠΕ, ενώ ανέφερε πως η νέα χάραξη και η διέλευση της
γραμμής από την Α'ΒΙΠΕ θα αναβαθμίσει έμπρακτα τη δραστηριότητα στη βιομηχανική
περιοχή. Η σε δεύτερη φάση σιδηροδρομική σύνδεση της Α΄ΒΙΠΕ με το λιμάνι του
Βόλου θα εξυπηρετήσει και την προώθηση
των συνδυασμένων μεταφορών, καθώς
με τον τρόπο αυτό, δίνεται
η δυνατότητα το λιμάνι του Βόλου και η ΒΙΠΕ να συνδέονται όχι μόνο μεταξύ τους αλλά και με το εθνικό
σιδηροδρομικό δίκτυο.
Το Γραφείο Τύπου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου