Κατόπιν πρόσκλησης προς το σύνολο των βουλευτών Μαγνησίας
από το Δ.Σ. της αυτοδιαχειριζόμενης Βιομηχανικής Περιοχής (ΒΙ.ΠΕ.) Βόλου, η
οποία εκπροσωπεί 90 επιχειρήσεις και 2.500 εργαζομένους, πραγματοποιήθηκε
σήμερα Παρασκευή η συνάντηση με αντικείμενο το έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου –
Λάρισας.
Ως γνωστό, η νέα χάραξη της γραμμής θα διέρχεται από την
Α’ ΒΙ.ΠΕ. Βόλου και θα περιλαμβάνει και στάση εντός αυτής. Κατά συνέπεια, είναι
αυτονόητο το ενδιαφέρον των συγκεκριμένων επιχειρήσεων για το έργο.
Στην τοποθέτησή της η πρόεδρος του Δ.Σ. της ΒΙ.ΠΕ. Ιωάννα
Κιντά τόνισε ότι τόσο το Δ.Σ. όσο και οι επιχειρήσεις τάσσονται σαφώς υπέρ του
έργου και τις επόμενες ημέρες ως αντισυμβαλλόμενος φορέας θα συνυπογράψει την
παραχώρηση έκτασης 50 στρεμμάτων περίπου εντός Βιομηχανικής Περιοχής για τις
ανάγκες του έργου της ηλεκτροκίνησης.
Ο βουλευτής Μαγνησίας και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της
Ν.Δ. Χρήστος Μπουκώρος παίρνοντας τον λόγο επισήμανε τα εξής:
«Μετά από προσπάθειες ενός και πλέον έτους φαίνεται ότι
ξεπερνάμε και το τελευταίο εμπόδιο προ της δημοπράτησης του έργου. Νωρίτερα,
είχαν διευθετηθεί όλες οι υπόλοιπες εκκρεμότητες, οι οποίες εμπόδιζαν τη
δημοπράτηση αυτού του σπουδαίου αναπτυξιακού έργου. Πραγματικά χρειάστηκαν
δεκάδες επαφές, πιέσεις και παρεμβάσεις για να ξεπεραστούν τα συγκεκριμένα
εμπόδια.
Μόλις προχθές το βράδυ ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ με
ενημέρωσε ότι η διαχειριστική αρχή άναψε πράσινο φως, αφού έχει ελέγξει όλες
τις λεπτομέρειες της μελέτης και των τευχών δημοπράτησης, ενώ το μέλος του Δ.Σ.
του ΟΣΕ Θανάσης Κοταράς με ενημέρωσε ότι τις επόμενες ημέρες υπογράφεται το
προσύμφωνο παραχώρησης μεταξύ ΕΤΒΑ και ΟΣΕ.
Όλα τα εμπόδια ξεπεράστηκαν με το αμέριστο ενδιαφέρον του
υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή και με τις δικές μας
συνεχόμενες παρεμβάσεις προς τις αρμόδιες υπηρεσίες».
Στη συνέχεια ο βουλευτής Μαγνησίας αναφέρθηκε στη σημασία
του έργου, τονίζοντας τα εξής: «Αναμφίβολα η ηλεκτροκίνηση είναι μεγάλο
αναπτυξιακό έργο, κόστους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, με τη χρηματοδότηση
απολύτως διασφαλισμένη. Ωστόσο, η διασύνδεση του λιμανιού με τον σιδηρόδρομο
και η λειτουργία πλατφόρμας φορτοεκφόρτωσης στη ΒΙ.ΠΕ., έργα αναγκαία και όχι
τόσο κοστοβόρα, φέρνουν στην πρώτη γραμμή τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του
Βόλου.
Η αξιοποίηση των υπαρχουσών υποδομών, όπως το λιμάνι- η
παραχώρηση του οποίου ολοκληρώνεται μέσα στο 2021- η αξιοποίηση του
σιδηροδρόμου και των Βιομηχανικών Περιοχών, σε συνδυασμό με την ανάγκη
χωροθέτησης Εμπορευματικού Κέντρου μεταξύ Βόλου – Λάρισας, θα αποτελέσουν
στέρεο πυλώνα ανάπτυξης για τις επόμενες δεκαετίες.
Πιστεύουμε στους νέους ανθρώπους που έχουν αναλάβει τις
τύχες της Βιομηχανικής Περιοχής. Επίσης, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο
αρμόδιος υπουργός Κώστας Καραμανλής και όλοι εμείς πιστεύουμε στις δυνατότητες
του Βόλου και της Μαγνησίας. Είναι δεδομένη η απόφαση μας για πλήρη αξιοποίηση
των υποδομών και των δυνατοτήτων του τόπου».
Για
την ανακοίνωση του Δικτύου Σιδηροδρομικών
Εξάλλου, σχετικά με τη σημερινή ανακοίνωση του Δικτύου
Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας (πρόσκειται στον ΣΥΡΙΖΑ) ο Χρήστος Μπουκώρος δήλωσε
ότι δεν έχει καμία διάθεση αντιπαράθεσης με συνδικαλιστές. «Ο ρόλος που μας
έταξε ο λαός της Μαγνησίας είναι να προχωρήσουμε στην ταχύτατη αξιοποίηση των
δυνατοτήτων και των υποδομών του τόπου. Αλλωστε, στη δημόσια ζωή και στην
πολιτική μικρή σημασία έχουν τα λόγια. Εκείνο που μετράει είναι τα έργα και το
αποτέλεσμα. Ολοι κρινόμαστε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου