Πέμπτη 9 Ιουλίου 2020

Σκόπελος Μπαραμάρε κάποιες προτάσεις που έχω από τη χθεσινή βραδινή μας έξοδο στο νησί μας διαβάστε παρακαλώ


Πολλοί θα αναρωτιέστε μα τι κάνει αυτός κάθε
μέρα βρίσκετε στα μαγαζιά και όλο τρώει έξω πίνει και διασκεδάζει ?πριν  βγάλετε κάποια βιαστικά  συμπεράσματα θα σας πω κάτι από της δικές μου απόψεις ακούστε λοιπόν.. αυτές τις στιγμές που περνάμε είναι πάρα πολύ δύσκολες για όλους και για μένα είναι πιο δύσκολες Γιατί ακόμη δεν έχω πάρει τη σύνταξη μου που περιμένω και περνώ με κάποιες οικονομίες που είχα από τα 
προηγούμενα χρόνια  και άρα είμαι σε πιο Δύσκολη οικονομική κατάσταση από πάρα πολλούς συμπατριώτες μου  ,δεύτερον είχαμε ένα μαγαζί επιχείρηση που απασχολουμασταν  εδώ και 40 χρόνια και φέτος κλείσαμε  για πρώτη λοιπόν φορά έμεινα ελεύθερος καλοκαίρι θα πρέπει λοιπόν να σας πω μετά από αυτό άρχισα να βλέπω διαφορετικα το νησι μου  βλέποντας λοιπόν τωρα την κατάσταση που επικρατεί στο νησί μας θέλω να πω σε όλους ότι αυτές τις δύσκολες στιγμές
πρέπει να στηρίξουμε τις επιχειρήσεις του νησιού μας τα μαγαζιά μας ολλα εχουν την αναγκη μας .... εγώ όπως γνωρίζετε λόγω του ότι είμαι ΑΜΕΑ δεν έχω πρόσβαση σε όλα τα καταστήματα δεν μπορώ δηλαδή να πάω σε αυτά που είναι αδύνατον σε αυτα  όμως πού μπορώ να πάω μπορεί όχι κάθε μέρα κάθε δεύτερη μέρα αλλά θα πηγαίνω όταν μπορώ και σε διαφορετικά καταστήματα για
ευνοήτους λογούς  αυτό θέλω να κάνετε όλοι  σας αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν τουρίστες και τα μαγαζιά μας πρέπει να διατηρηθούν με κάποιο  τρόπο ζωντανά από τη στιγμή που η πολιτεία δεν τα βοηθάει μέχρι να περάσει αυτή η κρίσιμη κατάσταση μην κάνετε εξαίρεση ,όλα τα μαγαζιά είναι τέλεια στο νησί Μα όπου κι αν πήγα είναι όλα τέλεια αλλά βλέπεις την αγωνία των επαγγελματιών για το αύριο και έχουν απόλυτα δίκιο αυτές τις καταστάσεις δεν τις έχουμε τις ξαναζήσει  στο νησί, κοντεύει μέσα Ιουλίου και βλέπεις ένα νησί σχεδόν άδειο τι και αν γέμισε το λιμάνι κότερα και μεγάλα πλοία τουριστικά yacht αυτα το μόνο που θα αφησουν  στο νησί είναι ακαθαρσίες και θα μας παρουν και το νερο στην καλυτερη αφου δεν βγαίνουν έξω για να φάνε δεν βγαίνουν αγοράσουν τιποτα  τα κότερα που βγαίνουν πάνε στα πολυκαταστήματα και αγοράζουν τρόφιμα και μπαίνουν και κλείνονται μέσα και ένα μικρό ποσοστό θα βγει να αφήσει  κάποια χρήματα πρόταση μου ένα λοιπόν όλοι που έχετε πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες από εμένα οικονομικές ξεκινήστε βγείτε έξω πιείτε ένα καφέ πηγαίνετε σε μια ταβέρνα φάτε μία μερίδα φαγητό ένα κρασάκι ένα παγωτό ένα σουβλάκι κάθε μέρα καντε βολτα  στα μαγαζία προκειμένου να κρατηθεί η αγορά ζωντανή εσείς που αγοράζετε από το ίντερνετ και εγώ το ίδιο σταματήστε αυτό το διάστημα να αγοράζετε από το internet έχει στην αγορά της Σκοπέλου τα πάντα δεν θα χαλάσει ο κόσμος αν πληρώσετε 1 και 5 ευρώ παραπάνω για ένα προϊόν τα λεφτά θα γυρίσουν σε σας αυτό είχα να σας πω η χθεσινή μου η βραδιά ει ταν  αφιερωμένη στο Μπαραμάρε καφέ μπαρ στην παραλία της Σκοπέλου  
στον Βασίλη πήγαμε οικογενειακώς εγώ έφαγα ένα παγωτό μόκα που είναι αδυναμία μου έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος τα παγωτά τα φτιάχνει ο Βασίλης και απο  την οικογένειά μου πήρανε κρέπα ξετρελάθηκαν καθώς και βάφλα προτείνω λοιπόν και αυτό το μαγαζί όσοι δεν το γνωρίζετε να το επισκεφθείτε καλή σας μέρα 
Ηλίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger