Τρίτη 19 Μαΐου 2020

Απάντηση στην επιστολή-καταδίκη της ΔΑΣ-ΟΤΑ του νομού Μαγνησίας.

Σχετικά με την επίθεση που αναφέρατε στην από 15-05-2020 επιστολή σας σε όλα τα ηλεκτρικά μέσα πληροφόρησης, και επειδή αναφέρεστε σε περιστατικό που συνέβη μεταξύ εμού και της συναδέλφου σας, η οποία τυγχάνει εν διαστάσει σύζυγός μου, έχω να σας απαντήσω τα εξής :
1.  Θα ήθελα σας παρακαλώ να μου πείτε σε ποια επίθεση αναφέρεστε ?
Πιθανόν να λέτε για αυτή που ΙΣΧΥΡΊΖΕΤΑΙ πως δέχθηκε από εμένα η συνάδελφος σας. Εκτός και αν κάποιος από εσάς ή οποιαδήποτε άλλος μπορεί να επιβεβαιώσει το συμβάν.
2. Με μεγάλη ευκολία υιοθετήσατε το συμβάν ως γεγονός, και αποφανθηκατε ότι εγώ τέλεσα τις πράξεις για τις οποίες με κατηγορεί η συνάδελφος σας, χωρίς να έχει αποφασίσει γι αυτό η Ελληνική δικαιοσύνη. Σε ένα ευνομούμενο κράτος δικαίου στο οποίο ζούμε, τον πρώτο λόγο κυρίες και κύριοι, αλλά και τον τελευταίο, τον έχει η δικαιοσύνη. Στην συνέχεια αν και εφόσον κρίνει ότι έχω κάνει όποια παράνομη πράξη, μπορείτε να καταδικάσετε ή να επιβραβεύετε. Όσο όμως είμαστε σε ισχυρισμούς και αναπόδεικτα γεγονότα, καλό θα ήταν να μην εκθέτουμε πρόσωπα, οικογένειες, παιδιά.
3. Με λύπη μου διαπίστωσα ότι προσπαθήσατε να συνδυάσετε αυτό το όποιο συνέβη με την επικείμενη υπόθεση Τοπαλούδη, και εμένα με τους δολοφόνους-βιαστές της. Πάνω σε αυτό το μόνο που μπορώ να σας απαντήσω είναι ότι είστε αισχροί συκοφάντες. Είναι τουλάχιστον ανόητο και γελοίο να κάνετε τέτοιου είδους συγκρίσεις, και για το συγκεκριμένο κομμάτι της καταγγελίας σας, θα ήθελα σας παρακαλώ να αναγνωρίσετε ότι κάνατε λάθος και να ανακαλέσετε ζητώντας δημόσια συγνώμη.
4. Καλείτε ( και πολύ καλά κάνετε κατά την γνώμη μου ) όλους τους φορείς να βγουν δημόσια και να καταδικάσουν ότι συνέβη, αν φυσικά συνέβη.
Πρώτος από όλους λοιπόν εγώ θα καταδικάσω κατηγορηματικά την επίθεση, όχι μόνο αυτή, αλλά όποια επίθεση, αρκεί να έχει αποδειχθεί ότι έχει συμβεί. Διαφορετικά όπως σας προανέφερα, καλό είναι να περιμένουμε τους αρμόδιους λειτουργούς, και να σεβαστούμε την απόφαση τους.
5. Ζητάτε από τον δήμο Σκοπέλου να λάβει μέτρα και να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια για να προστατέψει τους υπαλλήλους. Σε αυτό έχω να σας απαντήσω πως αυτό το έχω ζητήσει επανειλημμένα σε σχέση με την συνάδερφο σας, λόγω του ότι ο χώρος εργασίας της είναι ακριβώς απέναντι από το σπίτι μου, και με κάθε ευκαιρία, δίκαιη ή άδικη, μου δημιουργεί προβλήματα, από τις αρχές του μήνα Μάρτη.
Συγκεκριμένα.
Στις 10 Μαρτίου απευθύνθηκα στον προϊστάμενο της και του εξέθεσα προφορικά ότι με προκαλεί, και εκμεταλλεύεται την θέση της με σκοπό όποτε περνώ ακόμη και έξω από το κτήριο, να μου κάνει μηνύσεις και να μου στέλνει δικόγραφα. Καμία ανταπόκριση.
Στις 24 Μαρτίου έστειλα προσωπικό μήνυμα στον αντιδήμαρχο, ζητώντας και από αυτόν να προστατέψει εμένα και την οικογένειά μου, ή στο τέλος την συνάδερφο σας εφόσον όπως θέλει να λέει κινδύνευε. Η ίδια απάντηση.
Στις 27 Μαρτίου απευθύνθηκα στην αστυνομία διότι δημιουργούσε κατ εξακολούθηση φραστικά επεισόδια, με σκοπό την πρόκληση περαιτέρω επεισοδίων από πλευράς μου. Φυσικά και δεν έκανα τίποτα άλλο εκτός την αναφορά στο α.τ. Σκοπέλου.
Στις 9 Απρίλη μίλησα τηλεφωνικά με τον δήμαρχο, παρακαλώντας τον να βρει μια λύση, ώστε να σταματήσει όλη αυτή η καθημερινή ενόχληση που δεχόμουν. Μου υποσχέθηκε ότι θα προσπαθούσε να βρει την καλύτερη δυνατή. Αποτέλεσμα ; Τίποτα ακόμη.
Στις 23 και στις 27 του Απρίλη, στέλνω ηλεκτρονικά μηνύματα στην υπηρεσία της, τα οποία κοινοποιώ και στον δήμαρχο και στον αντιδήμαρχο, αλλά και πάλι κανένα αποτέλεσμα.
Μετά από όλα αυτά εσείς εξακολουθείτε να ζητάτε την προστασία των υπαλλήλων ; Και οι πολίτες ; Δεν χρήζουν προστασίας ; Πάντως εγώ από εκείνη την επικοινωνία και έπειτα, σταμάτησα πλέον να ζητώ την βοήθεια τους, και η εκλεκτή συνάδελφος σας εκμεταλλευόμενη όπως σας δήλωσα και πιο πάνω την θέση της, με έχει οδηγήσει στην αυτόφορη διαδικασία δύο φορές, ενώ ήταν στην δουλειά της, και εγώ στο σπίτι μου.
Αγαπητοί σύντροφοι της ΔΑΣ-ΟΤΑ  του νομού Μαγνησίας.
Καλό είναι, πριν αρχίσουμε τα άσκοπα και γεμάτα φαμφαρολογίες λογίδρια, να έχουμε μια καλύτερη και πιο εμπεριστατωμένη άποψη για οποίο γεγονός θέλουμε να αναφερθούμε ή να καταδικάσουμε, γιατί πίσω από τον καθένα μας υπάρχουν και άλλα άτομα, οικογένεια, παιδιά, που δεν μπορείτε μάλλον να φανταστείτε πως αισθάνονται όταν συγκρίνουν τον συγγενή τους και τον πατέρα τους με αποτρόπαιος δολοφόνους και βιαστές.
Σας ζητώ λοιπόν ξανά, για το συγκεκριμένο κομμάτι να ανακαλέσετε ζητώντας συγνώμη, σε αντίθεση περίπτωση σας επιστρέφω όλους τους χαρακτηρισμούς σας στο πρόσωπο μου.
 Η παρουσία μου από το 1982 στο κόμμα που εκπροσωπείτε, με κάνει να πιστεύω ότι θα πράξετε το σωστό, και δεν θα μου απαντήσετε  προκλητικά, διότι τι πιο σοφότερο για έναν σοφό από το να αναγνωρίζει πότε έχει κάνει λάθος ;

Υ.Γ.  Όλα όσα σας αναφέρω πιο πάνω για τις ενέργειες μου, μπορούν να βρίσκονται στην διάθεσή σας, ώστε να επιβεβαιώσετε κατά πόσο ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, ή σας τα ανέφερα για δημιουργία εντυπώσεων.
Τα στοιχεία μου στην διάθεση σας, και μπορείτε δίνω την άδεια στο μπλογκ να σας τα παραχωρήσει αν τα ζητήσετε.
Με εκτίμηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger